قیمت نصب و اجرا آلاچیق و پرگولا

قیمت و خرید آلاچیق ترموود

در این مقاله به ارائه مطالبی درباره ساخت آلاچیق چوبی از قبیل پرگولا و ترمووود گرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمبنه با ما همراه باشید. هم چنین در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با ما در ارتباط باشید.

نصب و اجرا ترموود آلاچیق و پرگولا ترمووود نوعی چوب است که نسبت به چوب های دیگر محکم و در عین حال دارای ماندگاری بیشتری نیز می باشد. منظور ازآلاچیق ترمووود به سازه ای گفته می شود از جنس چوب و برای اشخاصی که دارای فضای بزرگی می باشند مناسب است.

قیمت نصب و اجرا آلاچیق و پرگولا

پرگولا هم سازه ای از جنس چوب است و برخلاف آلاچیق که به طور کامل سقف است. این سازه دارای سقفی شبکه ای مانند می باشد که در فضا نیم سایه ای ایجاد می نماید.

نام دیگر سازه پرگولا سایبا است که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و بهتر از آلاچیق می باشد. برای ساخت آلاچیق پرگولا با چوب و نصب چوب ترمووود نیازمند اشخاصی با تجربه و کاردان می باشد که پیشنهاد ما به شما شرکت……………. می باشد.

نصب و اجرا آلاچیق

ترمووود چیست؟

همانطور که در مطالب بالا هم گفته شده ترمووود چوبی بسیار مقاوم است. دلیل این مقاوم بودن هم این است که از هیچ گونه مواد شیمیایی برای ساخت آن استفاده نشده است. از دیگر مثال برای مقاوم بودن ترمووود این است .که این چوب در برابر عواملی اعم از حشرات موذی، کپک زدن و حتی موریانه نه تنها خراب نمی شود بلکه در طی سالیان سال استفاده نیز هم چنان زیبا باقی می ماند.

آلاچیق ترمووود و پرگولا :

از جمله پر طرفدار ترین سازه هایی که در ساختمان ها، باغ ها و ویلاها طراحی و نصب می شود آلاچیق ترمووود و پرگولا می باشد. مهم ترین دلیل برای برتر شدن این سازه ها این است .که از هر طرف محوطه باز بوده و چون در فضای سرسبزی نصب می شود زیبایی را دو چندان می کند.

با نصب آلاچیق علی الخصوص در فصلهای گرم سال می توان در آن اوقات فراغت را گذراند. از آنجایی که آلاچیق ها دارای ابعادی بزرگ و کوچک می باشند حتی در آلاچیقی با ابعاد بزرگ می توان با نصب باربیکیو غذا هم در آن درست کرد و از طبیعت لذت برد.

قیمت و خرید چوب آلاچیق

به خاطر زیبایی خاصی که در چوب ترمووود وجود دارد بیشتر اشخاص خصوصا اشخاصی که در باغ زندگی می کنند ترجیح می دهند از چوب برای ساخت آلاچیق خود استفاده کنند زیرا همخوانی بیشتری با طبیعت دارد. آلاچیق ترموود در کنار جلوه خاصی که نسبت به سایر آلاچیق‌ها دارد. به دلیل برخوردار بودن از ظاهر طبیعی حس و حال بهتری را به افراد خانواده منتقل می‌کند. در صورت نیاز به نصاب ترمووود در تهران و نصاب ترمووود در کرج می توانید با ما تماس حاصل نمایید. شرکت……………….. آماده ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن همراه با بهترین نصاب می باشد.

از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید صمیمانه سپاسگزاریم.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت نصب و اجرا آلاچیق و پرگولا با کارشناسان موگو وود در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *