ساخت فلاور باکس و کف با ترموود در دروس

نصب و اجرای پروژه های کف با ترموود:

ترموود، به عنوان یک متریال برای طراحی نما و کف ساختمان، با توجه به زیبایی بی نظیرش، همچنان مورد استفاده قرار میگیرد.
رنگهای مختلف ترموود کف، بر اساس هماهنگی با رنگ المانهای دیگر منزل، انتخاب میشوند. دوام و ماندگاری باالی این نوع کفپوش، در مقایسه با سایر پارکتهای کف، به عنوان یکی از ویژگیهای مهم آن محسوب میشود. قیمت نصب ترموود، برای کف،توسط نصابان ترموود در تهران اعالم میشود.
مرحله زیرسازی کف قبل نصب چوب ترموود قبل از نصب کفپوش ترموود، باید زیرسازی و آماده سازی کف صورت گیرد. این کار شامل استفاده از فلز برای زیرسازی کف است که نیاز به رنگ امیزی با ضد زنگ دارد.

قیمت و خرید کفپوش ترموود

سپس زیر شاسی ها در بخش های مختلف نصب می شوند. همچنین برای جلوگیری از تماس مستقیم آب با ترموود، از سنگ و مصالح ضد رطوبت استفاده می شود. در صورت وجود هر گونه مانع در زیر کار، کارشناسان فنی آن را بررسی کرده و راهکارهایی برای برطرف کردن موانع ارائه خواهند داد. زیرا این کفپوش دارای ویژگی هایی همچون دوام و ماندگاری باال نسبت به سایر پارکت های کف است.

اجرای زیر سازی پروژه های کف با ترموود:

برای اجرای صحیح و دقیق زیرسازی، نیاز به تخصص و تجربه دارید. در زیرسازی، باید ارتفاع پایهها را تعیین و با یکدیگر هم تراز کرد تا جریان آب به سمت کفپوش هدایت شود. همچنین، استفاده از رنگ ضد زنگ برای پایهها بسیار مهم است تا پایهها پس از مدتی دچار پوسیدگی نشوند و از عمر کفپوش کاسته نشود.

قیمت و خرید ترموود اصل از نمایندگی

مصالح استفاده شده در زیرسازی باید با فاصله 30 الی 50 سانتیمتر از کف نصب شوند و برای پرکردن فواصل آنها از کله چوب تا میانه اولین پیچ به اندازه 4 الی 6 سانتیمتر استفاده میشود. به این ترتیب، با اجرای صحیح زیرسازی، مانعی برای جریان آب به سمت کفپوش وجود نخواهد داشت.
اصول نصب چوب ترموود ترموود کف در مرحله بعدی بر روی شبکه فلزی نصب می شود و با استفاده از پیچ و مهره های خاصی به شاسی فلزی متصل می شود. پس از نصب ترموود کف، برای جلوگیری از تغییر شکل آن در معرض نور خورشید و همچنین حفظ رنگ آن، از روغن مخصوص ترموود کف استفاده می شود.

پروفیل های ترموود :

در این مرحله، چوب های مخصوص زیرسازی به عنوان پایه های کفپوش بر روی پروفیل ها نصب می شوند. این چوب ها معمولا در برابر تغییر شکل و خرابی مقاومت خوبی دارند. به طور کلی، فاصله بین چوب ها به عرض 40 تا 50 سانتی متر باشد.
پس از نصب چوب ها، پروفیل ها را روی آنها نصب می کنند. پروفیل ها معموال از جنس فلزی هستند و به منظور افزایش مقاومت در برابر فشار و وزن، از پروفیل های ضخیم تری استفاده می شود. سپس با استفاده از پیچ های گالوانیزه، پروفیل ها روی چوب ها نصب می شوند.
در اجرای ترموود کف، پس از نصب چوب های زیرسازی، شیب داده شده بر روی آنها و با استفاده از پالستیک زیر کفپوش ترموودی را قرار می دهند. سپس ترموود را بر روی زیر کفپوش قرار داده و با استفاده از پیچ های گالوانیزه بر روی چوب های زیرسازی نصب می کنند. برای ایجاد زهکشی، در لبه های کفپوش از پروفیل هایی به عنوان لبه گیر استفاده می شود تا آب به
سمت نقاط زهکشی جاری شود و به راحتی از زیر کفپوش خارج شود. این روش زهکشی به دلیل دارا بودن ظرفیت زیاد جذب آب،بسیار مناسب برای استفاده در مناطق با آب و هوای مرطوب و بارانی است.

پروژه : مهندس نظری

موقعیت : دروس تهران

متریال مصرفی : ترموود 16/20 mil فنلاندی به همراه رنگ مخصوص ترموود ADLER

دیزاین کف و دیوار با ترموود در فرمانیه

پروژه : مهندس صمدی

موقعیت : کامرانیه شمالی تهران

متریال مصرفی : ترموود 16 mil و تایل 90*90 فنلاندی به همراه رنگ مخصوص ترموود ADLER