قیمت نصب و اجرا نما

نصب و اجرای ترموود نما :

اجرا و نصب چوب ترمووود یکی از مهم‌ترین موضوعات است که باید توسط فرد متخصص انجام شود. برخی افراد برای بالا نرفتن هزینه‌ها، از افرادی که تخصص کافی ندارند، کمک می‌گیرند و این باعث می‌شود کل سازه دچار مشکل شود؛ برای اینکه بتوان ماندگاری و کیفیت پروژه‌‌های نما را افزایش داد و یک دکوراسیون زیبا ایجاد کرد، باید قبل از نصب و اجرا، به برخی نکات توجه نمود. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این نکات نصب و اجرا ترموود نما آشنا شوید.

قیمت نصب و اجرا ترموود برای نما

نصب و اجرا ترموود نما:

برای اینکه بتوانید راحت‌تر و سریع‌تر نصب ترموود را انجام دهید، ابتدا باید عملیات سازه به پایان رسیده باشد تا تداخلی با اجرای ترموود نداشته باشد. اولین مرحله برای نصب، زیرسازی است. هرگز نباید ترموود را به صورت مستقیم و بدون زیرسازی به محل مورد نظر چسباند. زیرسازی باید با متریال مناسب انجام شود تا در اثر فشار ترموود، آسیبی به آن وارد نشود. اگر از سیمان برای زیرسازی استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که ضخامت سیمان حداقل 4 سانتی‌متر باشد

همچنین توجه داشته باشید که سطح نصب نما ترمووود از نظر طول و عرض متعادل باشد. نصب به سه روش: پیچ از رو، فاق و زبانه و کلیپس امکان‌پذیر است. انتخاب روش به سلیقه مشتری و البته نظر کارشناس بستگی دارد. حال نوبت به رنگ‌آمیزی می‌رسد. رنگ ترموود با نفوذ در عمق چوب باعث عدم جذب رطوبت شده و از رشد قارچ و کپک در چوب ترمو جلوگیری می‌نماید.

قیمت و خرید ترموووال

نصب و اجرا دیوار ترموود :

برای مرمت، پوشش، زیباسازی دیوار منازل مسکونی و محیط‌های اداری از متریال ترموود استفاده می‌شود؛ در این حالت، نصب ترمووال به صورت عمودی انجام می‌شود و در واقع نوعی دیوار‌پوش را به وجود می‌آورد. برای نصب ترموود روی دیوار، باید به ارتفاع آن توجه ویژه‌ای داشت.

از سمتی چون ابعاد چوب با تغییرات آب‌وهوا تغییر می‌کند، یعنی دچار انقباض یا انبساط می‌شود، باید به فاصله بین آن‌ها و فاصله آن‌ها با زیرسازی توجه ویژه کرد؛ به این منظور هنگام نصب پروفیل‌های SHP در دیوار باید حدود 3 میلی‌متر در عرض و یک سانتی‌متر از دو طرف طول پروفیل فاصله گذاشت.

اما در پروفیل‌های UTS به دلیل طراحی خاصی که دارند، نیازی به گذاشتن فاصله نبوده و تنها وجود یک سانتی‌متر فضا در دو انتهای طولی پروفیل برای کنترل این تغییرات کافی است.

قیمت نصب ترموود

سخن پایانی :

فردی که قصد اجرای نمای ترمووود را دارد، باید از نحوه ی اجرای نمای ترمووود ساختمان به طور کامل آگاه باشد‌؛ مخصوصاً اگر ترموود نما یا دیوار باشد. چرا که در این حالت علاوه بر استحکام، زیبایی آن نیز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل انتخاب بهترین کارشناس، ضروری است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت نصب و اجرا ترموود نما با کارشناسان موگو وود در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *