دکوراسیون داخلی و تایل با ترموود در یوسف آباد

 : پروژه های دکوراسیون داخلی

کاربرد چوب ترمو در دکوراسیون داخلی بسیار رایج شده است، به طوری که از آن در موقعیت های مختلف مثل کفپوش و یا نمای دیوار ها استفاده می کنند. استحکام این چوب ها بسیار بالا است و به همین دلیل دردکوراسیون داخلی منزل و حتی دکوراسیون اتاق، از انواع آن ها بهره می برند. در روند تولید این چوب ها، از روش های خاصی استفاده می شود که استفاده از دکور ترموود در طراحی داخلی را بسیار گسترده تر می کند.

بر اساس نوع چوب و درخت، این محصولات در حرارت مشخصی قرار می گیرند و از طریق حرارت دهی به چوب در دماهای مشخص، عملیات ترمو روی آن ها انجام می گردد. این عملیات در اصل باعث می شود بافت های سلولوزی چوب از بین بروند و اسید آن ها تبخیر شود. در نتیجه محصول مورد نظر مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت و هیچ میکروب یا حشره ای آن را از بین نمی برد.

مقاومت چوب ترموود :

این چوب ها در مقابل عوامل مختلف بسیار مقاوم هستند و به هیچ وجه دچار حشره زدگی و یا خوردگی نمی شوند. از انواع ایده دکوراسیون با ترموود، می توان به کاربرد آن به عنوان نما، نصب ترموود روی دیوار، استفاده از تایل های مختلف آن به جای کفپوش و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. طراحی داخلی ترموود معمولا با مصالح دیگری تلفیق می شود و نتیجه ای بسیار شگفت انگیز در پی خواهد داشت.

دکوراسیون چوبی ترموود کاملا طبیعی است و از چوب درختان مختلفی تولید شده و بسیار ماندگار می باشد. دکوراسیون داخلی با چوب ترموود نیز بسیار دیدنی خواهد بود. این المان می تواند در انواع آب و هوا و شرایط به کار برود و به ویژه در خانه هایی با دکوراسیون داخلی مدرن بسیار چشم نواز دیده می شود.

برای اطلاع از قیمت و خرید ترموود برای دکوراسیون فضای داخلی با کارشناسان موگووود در ارتباط باشید.

پروژه : اقای رمضانی

موقعیت : یوسف آباد تهران

متریال مصرفی : ترموود 16 mil فنلاندی و تایل های 30*30 با رنگ مخصوص ترموود ADLER

ساخت قفسه های ترموود در شهریار

پروژه : آقای صادقی

موقعیت : شهریار تهران

متریال مصرفی : ترموود 16 mil فنلاندی به همراه رنگ مخصوص ترموود ADLER