ترموود رنگ چوب

ترموود رنگ چوب

در این مقاله میخواهیم راجع به ترموود رنگ چوب موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در میان تمامی صنایع حال حاظر در دنیا چوب یکی از قدیمی ترین و کهن ترین صنعت بشمار میرود که از زمان های بسیار قدیم نیز کاربرد فراوانی داشته است.

که حتی تا کنون به یکی از مواد پرکاربرد در عرصه ساخت و ساز بشمار میرود که از ان در بخشهای مهم ساختمانی و ساخت ویلاها و طراحی های داخلی و بیرونی این محیط ها بکار میرود.

که جاگذین بسیار خوبی برای مواد دیگر مانند انواع سنگ های مرمر، شیشه ، انواع فلزات و آجر نما شده است که در زمانی نچندان دور از ان به عنوان یکی از مواد مطرح در صنعت ساخت و ساز بکار گرفته میشد.

امروز تولید و ساخت این محصولات و منبع مهم کاربردی در سطح دنیا به بیش از 2500 میلیار متر مکعب رسیده است که از این میزان بیشترین مقدار مربوط دو قاره آمریکا و اروپا میشود.

دلیل این امر نیز برخورداری این دو قاره از آب و هوای مساعد ، شرایط اقلیمی مناسب ، شرایط زیست محیطی و خاک حاصل خیز میباشد که باعث شده تا این دو قاره بیشترین مقدار جنگلات را در خود جای دهد.

کشورهایی نظیر کانادا ، امریکا و روسیه در سدر برزگترین تولید کنندگان این مواد بشمار میرود. که سالانه الارغم تولید نیازمندی های خود  به مقدار زیادی از این محصولات را به کشورهای مختلف جهان صادر میکند.

و درآمد حاصله از این میزان تولیدات چیزی بالغ بر 170 میلیارد دلار میشود که بیشترین سهم را این سه کشور میبرند.

اما سهم ایران از این مقدار درامد سرانه در بازارهای خارجی فقط 01/1 درصد و در بازارهای آسیایی نیز چیزی بالغ بر 1/1 درصد میباشد.

قطع بی رویه ی درختان

در واقع به معنی این است که هیچ فعالیتی در این راستا نداشته است. که دلیل عمده و اصلی ان نیز قطع بی رویه درختان  جنگلات میباشد که باعث کمبود مواد اولیه در کشور شده است .

نه تنها صادرات ومیزان در آمد از این روند را ندارد بلکه سالانه به مقدار زیادی از مواد اولیه و چوب روسی جهت به گردش در اوردن چرخه صنعت چوب ایران از کشورهای مختلف دنیا چوب وارد کشور میشود.

اما به دلیل تحریم بودن ایران از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی بسیار از تولید کنندگان بزرگ این محصولات بار کشور ایران هیچ گونه معامله ای ندارد.

و فقط به مقدار بسیار کمی از این مواد از طریق مرزهای کشور ترکیه وراد میشود، که یک مبلغی را به عنوان گمرکی و تکس به قیمت اصلی چوب افزوده میکنند و قیمت تمام شده ان تا به دست مصر کننده میرسد تا چندین برابر افزایش قیمت را نشان میدهد.

میزان قیمت چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد و املاحی است که از ان در نمای ساختمان ها بکار میرود. که خصوصیات بارزی نیز دارد، که انواع این محصولات در بازارهای داخلی و خارجی موجود میباشد.

و هر کدام از این محصولات نیازمند به داشتن یک قیمت میباشد که این امر نیز توسط یک اتحادیه صنفی و با لابراتور تمامی الوارهای چوب ترموود و سنجش تمامی موارد موجود در این محصولات هم به چوب ترموود یک قیمت خواص و ثابتی را تعیین و تثبیت میکنند.

و هم به خواص ها و خصوصیات دیگر این محصولات گواهی های استاندارد تعلق میگیرد. که این امر به مشتریان این اطمینان خاطر را میدهد که در کاربرد از ان هیچ گونه نگرانی را نداشته باشند.

و در واقع تمامی الوارهای چوب ترموود در بازارهای خارجی از میزان قیمت یکسانی برخوردار میباشد که غیر قابل تغییرات میباشد.

اما این امر در بازارهای داخلی به دین روش نبوده و به دلیل اینکه ایرانی از سوی کشور های امریکای و اروپایی مورد تحریمات قرار دارد.

از طرفی افزایش قیمت های مواد اولیه و مالیات های ان

افزایش قیمت ارزهای خارجی در بزارهای داخلی

افزایش تورم در بازارهای داخلی

باعث شده تا قیمت چوب ترموود در بازارهای داخلی از قیمت یکسان و یکنواختی برخوردار نباشد، و دائما در حال تغییرات باشد.

اما به دلیل برخورداری چوب ترموود از خصوصیات ارزشمندی که دارد بازار این محصولات بسیار گرم و پر رونق هست.

.

خصوصیات ارزشمند در چوب ترموود

چوب ترمووود الارغم اینکه از میزان مقاومت و استحکام خواص برخوردار میباشد از خصوصیات ارزشمندی نیز برخوردار میباشد. که به همین منظور از چوب ترمود امروزه به عنوان یکی از مواد و املاحی مطرح در بازارهای خارجی و داخلی یاد میشود.

چوب ترموود از جمله خصوصیاتی که دارد را میتوان به شرح ذیل اشاره داشت.

برخورداری از عایق بودن در برابر آلودگی صوتی

برخورداری از عایق محافظتی در برابر حفظ حرارت گرما و سرما

داشتن ابعاد و اندازه های مختلف و استاندارد

داشتن استانداردهای کیفی و بین المللی

برخورداری از نقش و نگارهای زیبا و طبیعی به شکل گره های پروانه ای

از طراوت و زیبایی خواص

از حجم و وزن کم و سبک

تمیز بودن در هنگام کاربرد در محل کار

جابه جایی راحت و اسان ان در هنگام اتمام کامل نصب واجرا

برخورداری از حمل و نقل آسان و راحت

داشتن کاربرد و کارایی های مفید و ارزشمند

از جمله مواردی هستند که خواص و مزایای چوب ترموود میباشد. که تمامی همین موارد باعث شده تا از چوب ترمود امروزه به عنوان یک صنعت پول ساز بشمار برود.

صنعتی که بسیاری از صنایع دیگر را در احاطه خود قرار داده است. و یک منبع مهم و ارزشمندی در تمامی این صنایع بشمار میرود.

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با ترموود رنگ چوب ( خرید رنگ چوب ترموود ، چوب ترمو ، ترموود ایرانی ، ترمود فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *