ترمووود اش ASH - موگو وود - ترموود اش ASH - چوب ترمو اش ASH - ترمووود

ترمووود اش ASH

ترمووود اش ASH

.

در این مقاله میخواهیم راجع ترمووود اش ASH موضوعات ارزنده ای را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

.

 

ترمووود اش ASH یا زبان گنجیشک یکی از محصولات ترموود بوده که به عنوان چوب های سخت نامیده میشود و که این نوع درختان بیشتر در شرایط اقلیمی اروپا رشد کرده و در فنلاندی نیز وجود دارد .

که نوع ترمووود اش ASH ان دارای استانداردهای اروپایی میباشد، که به دلیل مقاومت و استحکام بسیار زیاد ان در محوطه های داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.

درختان زبان گنجیشک یا اش از درختان میباشد که بسیار بلند و سر به فلک کشیده میباشد که طول عمر انها بین 200 تا 500 سال میرسد. که طول آنها برخی به بیش از 40 متر نیز میرسد.

این درختان مانند بسیاری از درختان دیگر در اولیل پایئز برگهای ان ریخته و در بهار شروغ به رشد برگ میکند.

یکی از خواص ارزنده ای که چوب ترمود اش دارد فشرده و سخت بودن ان است که این امر باعث شده تا میزان مقاومت در ان نیز بسیار بالا باشد.

و به همین دلیل از این نوع چوب ها در راکت های چوبی ورزش تنیس روی میز نیز استفاده میشود .

و در برخص از موارد نیز برای ساخت کف پوشها و محوطه هایی که بسیار استحکاک و سایش برخوردار است و همین طور در ساخت کانینر های تجاری نیز از لایه لایه چوب زبان گنجیشک یا چوب اش استفاده میشود که مقاومت فوق العاده ای دارد.

یکی از دلایلی که این نوع ترموود بسیار محبوبیت کسب کرده میزان مقاومت بیش از حد ان است و دیگر این که رنگ ان به صورت طبیعی زرد قهوه ای شکلی دارد. که بافت های ان کاملا برجسته و زیبا بوده که در برابر فشار زیاد و وزن بالا از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.

از این رو این نوع ترمووود هم کاربردهای بیشتری را دارد و هم میزان قیمت ان بسیار زیادتر دیگر گونه های ترموود میباشد.

.

کاربرد چوب ترمووود اش ASH

همانطوری که مستحضر هستید و میدانید که ترموود در انواع و اقسام بسیار زیادی بوده مانند ترموود ایرانی و فنلاندی و خارجی، که هر کدام از انها خواص و مزایای منحصر به فرد خود را دارند.

اما راجع به چوب ترموود اش باید به عرض برسانیم که این نوع چوب ترموود یکی از بی نظیرترین نوع ترموود میباشد که چرا که میزان طول عمر ان برای به رشد رسیدن بسیار زیاد بوده یعنی چیزی در حدود بیش از 200 سال و تقریبا استفاده از این محصولات و از چوبی صورت میگیرد که سالهای زیادی را در برگرفته تا به رشد رسیده است.

لزا از این چوب های ترموود به صورت بسیار خواص و مخصوص استفاده میشود . دلیل اصلی ان نیز طول عمر ان میباشد و مانند درختان کاج و صنوبر فنلاندی نیست که بسیار زود به رشد رسید و از ان استفاده شود.

و به همین خاطر میزان تولید ان به مراتب از دیگر ترموود ها هم کمتر بوده و هم به صورت کاملا خواص مورد استفاده و کار برد قرار میگیرد.

که بیشتر در کف پوش ها و کنارهای استخر و سوناها به کار میرود.

.

چوب ترموود ایرانی

چوب ترموود ایرانی کی از ترموود رایج در بازارهای داخلی میباشد که بیشتر از الوار های چوب چهار تراش روسی ساخته و تولید میشود و میزان قیمت ان به عبارتی بستیگی به میزان واردات این محصولات دارد .

چرا که هر چه میزان واردات بیشتر باشد تولید افزایش یافته و در بازارها به صورت انبوه موجود میباشد که میزان قیمت نیز کاهش میابد.

اما اگر میزان واردات کاهش یابد میزان تولید ان کم شده و در بازارها به صورت کم و دور از دسترس مشتریان قرار میگیرد که میزان قیمت ان نیز افزیش میابد.

ترموود ایرانی از لحاظ میزان مقاومت در حد مقاومت و استحکام محصولات دیگر نمیباشد و میزان کیفیت در ان کمی کمتر بوده ولی میزان مصرف ان بسیار زیاد است یکی از دلایل عمده ان این است که محصولات ایرانی به مراتب از دیگر محصولات وارداتی بسیار ارزانتر و است .

و چوب های فنلاندی و ترموود خارجی که از میزان مقاومت بسیار زیادی برخوردار است و میزان گرانتی در ان به مدت 45 سال میباشد میزان قیمت ان افزایش دارد.

چرا که این محصولات یک خط مستقیم مواصلاتی ندارد و از مرزهای کشور ترکیه واردت میشود که با مالیات و تکسی که گرفته میشود باعث افزایش قیمت در این محصولات میباشد.

ترمووود اش ASH - موگو وود - ترموود اش ASH - چوب ترمو اش ASH - ترمووود

ترموود خارجی

ترموود خارجی یکی دیگر از محصولات رایج در بازارهای داخلی میباشد که این محصولات به صورت کاملا تجارتی وارد میشود اما هیچ خط مستقیم و به بندرهای ایران را ندارد، که از دلایل عمده ان نیز تحرمات اعمال شده از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی میباشد.

که باعث شده تا این محصولات به صورت غیر مستقیم از کشور ترکیه خریداری و به بازارهای داخلی وارد شود.

که روش تولید و ساخت ترموود خارجی فرقی با ترموود فنلاندی ندارد و در واقع تمامی شباهت ها را با ترموود فنلاندی دارد رنگ ان قهوه ای تیره میباشد مقاومت خوبی دارد اما به دلیل اینکه ترموود فنلاندی از نوع بهترین و مرغوبترین درختانی که در شرایط زیست محیطی بسیار عالی به رشد رسیده اند به مراتب با کیفیت تر از تمامی ترمود های تولید شده در دنیا میباشد.

و از این نوع ترموود در محوطه های داخلی و بیرونی نمای ساختمان استفاده و مورد بهرهمندی قرار میگیرد.

این ترمود در واقع میزان مقاومتی چندین برابر بالاتر از ترموود ایرانی را دارد. و به همین دلیل نیز میزان قیمت در ان نیز به مراتب از ترموود ایرانی بیشتر و گرانتر بوده است.

خرید ترمووود اش ASH از موگو وود

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترمووود اش ASH  ( خرید و اجرای رنگ ترموود ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی ، ترموود فنلاندی ، نصب و اجرا ترمووو ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *