خرید چوب ترمو کرج - قیمت چوب ترمو کرج - نصب چوب ترمو کرج - قیمت ترموود

خرید چوب ترمو کرج

خرید چوب ترمو کرج

.

برای خرید چوب ترمو کرج و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ترموود با ما همراه باشید.

.

یکی از قدیمی ترین مواد و صنعتی که میتوان از آن نام برد در واقع انواع الوارهای چوب درختان هست که امروزه چوب و فراورده های ان نقش مهمی را در اقتصاد بسیاری از کشورهایی که دارای منابع طبیعی جنگلات میباشد ایفا میکند.

بخصوص کشورهایی نظیر کانادا ، روسیه و امریکا که جزء 10 کشور برتر دنیا در تولید و صادرات این محصولات در سراسر دنیا شناخته شده است.

که سالانه میزان تولیدات محصولات چوب در سراسر دنیا به میزان 2500 متر مکعب میباشد که از این مقدار الوارهای چوب بیشترین مقدار نیز مربوط دو قاره امریکا و اروپا میباشد که به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب ، شرایط اقلیم مطلوب ، اکوسیستم و شرایط زیست محیطی و خاک حاصل خیزی که در این دو قاره وجود دارد.

باعث شده تا بیشترین جنگلات را در خود جای دهد. و درآمد سرانه از این محصولات سالانه چیزی بالغ بر 170 میلیارد دلار میباشد. که بیشترین سهم را نیز همین سه کشور بزرگ تولید کننده جهان میبرند.

و در واقع سهم ایران از این میزان درآمد سرانه فقط به مقدر 01/1 % در بازارهای جهانی و 1/1 % نیز در بازارهای آسیایی میباشد.

و در واقع هیچ سهمی در این راستا نداشته و ندارد. چرا که به دلیل کمبود مواد اولیه و کمبود درختان جنگلی باعث شده تا کشور ایران برای به گردش درآوردن چرخه صنعت چوب خود نیز نیازمند به واردات مواد اولیه از کشورهای همجوار میباشد.

به همین دلیل قادر به رو نمایی از محصولات و ارائه ان ها به بازارهای بین المللی نمیباشد.

ایران برای براورده ساختن نیازهای جامعه سالانه مقدار زیادی الوارهای چوب از کشورهای گرجستان ، ترکیه ، چین و هند وارد میکند.

که بیشترین مقدار این وارد از کشور روسیه صورت میگیرد. به این دلیل که الوارهای چوب روسی یکی از با کیفیت ترین مواد و الوارهای چوب را دنیا دارا میباشد.

که تولید این الوارهای از آغاز اردیبهشت ماه شروع و تا پایان ابان ماه اختتام می یابد. چرا که سرمای طاقت فرسا مانع از کارکردن کارگران در این فصول سرما میشود.

این الوارها بعد از این که تمامی ناخالیصها و امراض آنها گرفته شده برای صادرات اماده و طی مراحل میشود. یعنی به مدت چند هفته ای قرنطینه میشود تا تمامی آفات ان از بین برود.

برای خرید انواع رنگ ترموود همین حالا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاربرد انواع چوب روسی

چوب های روسی یکی از مهمترین و با کیفیت ترین الوارهای چوبی در دنیا محسوب میشود که کشور روسیه الارغم اینکه مایحتاج خود را از این محصولات تامین میکند بلکه با صادرات این محصولات به بسیاری از کشورهای دیگر نیز باعث گردش چرخه صنعتی در کشور های دیگر نیز میشود.

که از این الوارها میتوان در بخشهای مختلفی بکار گرفت . برای مثال :

از انواع چوب نراد میتوان برای ساخت و طراحی انواع پالت ها و ساخت کابینت و دکوراسیون منازل مورد کاربرد قرار داد. که چوبی نرم با انعطاف بوده و درختان ان نیز از برگ های سوزنی شکل تشکیل شده است.

چوب ساسنا

از چوب ساسنا نیز میتوان برای ساخت تخته های سه لایه و چوب های ام بی اف و خمیر کاغذ مورد استفاده قرار میگیرد. که از درختانی با برگ های سوزنی تهیه و تولید میشود.

چوب لمبه

چوب لمبه یکی از منعطاترین چوبی روسی میباشد که از ان در ساخت انواع نرده ها راه پله ها و چوب های زیر ساختی و مبلمان و دیکوراسیون داخلی منازل مورد کاربرد قرار میگیرد.

برای خرید انواع چوب ترموود ایرانی  همین حالا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

میزان مقاومت چوب ترموود با الوارهای چوب روسی

الوارهای چوب روسی هر چند با ضخامتی که دارد بسیار مقاومت به نظر میرسد اما دارای یکی سری مواد و املاحی میباشد. که ممکن است که در زمان بسیار کم مورد هجوم حشرات و موریانه ها قرار بگیرد.

که این امر موجب میشود تا مواد و املاح موجود در چوب های روسی مقاومت خود را از دست دهد و به مرور زمان تمامی خواص خود تغییر داده و فرسوده خواهد شده

اما در چوب جوب ترمو  با اعمال فرایندی که روی چوب انجام میشود باعث میشود تا با فشار و حرارتی که روی ان صورت میگیرد تمامی مواد و املاح ناخالصیهای ان تجذیه شده و از بین رفته و فضای خالی به وجود امده را بافت ها و سلولهای چوب میپوشاند .

و باعث میشود تا میزان مقاومت و استحکام ان افزایش یابد و از حجم و وزن ان کاسته شود. که این دو مورد نیز به عنوان خصوصیات بارز و ارزشمند بشمار میرود.

که در نهایت فرایند اصلاح پذیری چوب میزان زیبایی ان نیز افزایش چندین برابر یافته و تمامی خواص های به وجود امده باعث میشود تا میزان رشد و پیشرفت در این محصولات روز به روز افزایش چشم گیری داشته باشد.

و در واقع یکی از دلایل تفاوت بین الوارهای چوب روسی و الوارهای چوب ترموود میزان مقاومت و استحکامی است که طی این فرایند اعمال تجذیه به وجود می آید.

که نکته مهم این است که به دلیل میزان مقاومتی که در چوب ترموود وجود دارد میزان قیمت ان نیز به مراتب متفاوتر از الوارهای چوب روسی میباشد.

و در واقع به هر مقداری که از مواد و املاح چوب ترموود و میزان رطوبت در ان کاسته شود میزان مقاومت ترمووود بیشتر و به هر مقداری که رطوبت در ان باقی بماند میزان مقاومت نیز کم تر میباشد.

خرید چوب ترمو کرج

جهت خرید چوب ترمو کرج و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ترموود همین حالا می توانید از طریق راه های ارتباطی در انتها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

.09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *