رنگ ترموود دروس - موگو وود - رنگ ترمووود دروس - رنگ چوب ترمو دروس

رنگ ترموود دروس

رنگ ترموود دورس

.

در این مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود دورس موضوعات ارزشمندی را خدمت شما عزیزان برسانیم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

رنگ ترموود یکی از شاخص های اصلی و اساسی در رشد و پیشرفت صنعت جوب ترمو بشمار میرود که از آن جهت حفاظت و مراقبت از سلامت چوب ترموود  استفاده میشود.

و تقریبا بعد از تکامل فرایند اصلاح پذیری چوب ترمووود روی کار آمده و به بازارهای داخلی و خارجی به معرفی گرفته شده است.

اما از آنجایی که از یک سوی معرفی و آشنایی مشتریان با مزایا و خواص چوب ترموود و از سوی دیگر خواص و ویژگیهای رنگ ترموود، در واقع مسبب این موضوع شده تا رنگ ترموود به خواص ها و مزایای چوب ترموود تا چندین برابر افزایش دهد .

که زمینه ساز رشد روز افزون این دو محصول یعنی چوب و رنگ ترموود شده است.

و امروزه از هر دوی این محصولات به عنوان یک صنعت جا افتاده در بخش ساخت و ساز و معماری یاد میشود.

.

رنگ ترموود دروس

رنگ ترموود کیم

رنگ چوب ترموود کیم یکی از مشهورترین و معتبرترین کمپنی رنگ سازی در دنیا بشمار میرود که موفق شده تا با ترکیبات انواع مواد معدنی نظیر پتاسیم سیلیکات ، رندرهای معدنی و سنگهای معدنی نوعی رنگ را با کیفیت عالی و دارا بودن مرغوبیت و میزان چسپندگی بالا تهیه و تولید نماید.

که از هر لحاظ شرایط بهتری نسبت به دیگر رنگها را دارد.

این کمپنی با تولیدات رنگ های با کیفیت در زمینه رنگ های صنعتی ، رنگهای ساختمانی و رنگ های ترموود و اتومبیل توانسته شهرت فراوانی را از آن خود نماید.

و الارغم تولید محصولات رنگی در زمینه صادرات مواد اولیه رنگی نیز در دنیا جایگاه نخست را دارد.

کمپنی رنگ سازی کیم محصولات رنگ ترموود  خود را به دو بخش تقسیم کرده و به بازارهای بین المللی به معرفی گرفته است.

رنگ چوب ترموود کیم پایه آب

رنگ چوب ترموود کیم پایه روغن

.

رنگ چوب ترموود کیم پایه روغن

در این نوع رنگ ترموود جهت اجرای رنگ و رنگ آمیزی با محلول تینرهای روغن که حلال خوبی نیز میباشد و زیر ساخت آن نیز از تینرهای روغنی بوده استفاده میشود.

اما در صورت لوزم نیز میتوان از انواع محلول هایی نظیر نفت و بنزین نیز استفاده کرد.

که این نوع رنگها هنگام اعمال رنگ آمیزی تا عمق 2 الی 3 میلیمتری ترموود نفوذ کرده و این امر موجب ایجاد مقاومت در رنگ میشود و همچنین این رنگ هیچ لایه ای از خود به جا نمیگذارد.

و از عواملی که موجب تخریب ترموو میشود نظیر فرسایش ، فرسودگی، موریانه خورک و کپک بستن در محوطه های خواص جلوگیری میکند.

از این نوع رنگها به دلیل داشتن جلا و شفافیت خواص بیشتر در محوطه های داخلی نما های ساختمان بکار گرفته میشود.

.

رنگ ترموود دروس - موگو وود - رنگ ترمووود دروس - رنگ چوب ترمو دروس

رنگ چوب ترموود کیم پایه آب

در این نوع رنگ های ترموود جهت رنگ آمیز و رقیق نمودن ان نیازی به رقیق کردن نیست چراکه به اندازه کافی این نوع رنگ رقیق هست ولی در صورت لوزم میتوانید از محلول آب که حلال بسیار مناسبی هست استفاده نمایید.

این نوع رنگهای با اعمال بروی ترموود تمامی بافت های ترموو را پوشانده و به جداره های داخلی آن نفوذ میکند. که این امر موجب میشود تا تمامی این بافت ها را به شکل زیبایی نمایان و برجسته بسازد.

و به دلیل داشتن میزان مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و استحکاک بیشتر در محوطه های داخلی و بیرونی بکار گرفته میشود. از جمله کف پوشهای منازل و پارک های تفریحی از نمونه کاربردهای ان میتوان بشمار برود.

.

نحوه باز تعمیر رنگ ترموود

جهت انجام این کار باید به عرض برسانیم که در ابتدا باید با سمباده لول 80 تمامی سطح چوب ترموود را سمباده زد تا تمامی رنگ های فرسوده شده از سطح جوب ترمو جدا شود .

و در مرحله بعدی با استفاده از سمباده لول 120 سطح ترموود را برای بار دوم سمباده زده تا هم خط و خش به جا مانده از سمباده زبر 80 از بین برود و هم رنگ های باقی مانده بروی سطح ترموود .

و در مرحله بعدی با استفاده از رنگی که از قبل اماده شده با وسیله های مورد دل خواه خودتان که ما برای شما بورس رنگ را جهت این امر توصیه میکنیم چرا که بورس رنگ ؛ رنگ ترموود را به تمامی جداره های ترموو هدایت داده سبب مستحکم شدن رنگ میشود.

و بعد از اتمامی رنگ آن را به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود

و در مرحله بعدی برای بار دوم تمامی سطح ترموو را با رنگ آغشته نماییدو به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود. و بعد از خشک شدن ترمووود تعمیر شده برای نصب مجدد اماده برای نصب میباشد.

خرید رنگ ترموود دروس

یکی از مهمترین مسئله اساسی در رنگ ترموود  خرید رنگ میباشد که باید این امر با در نظر داشت شرایط جوی و اقلیمی و مطابق با هماهنگی انجام شود.

جهت این کار اگر خودتان اطلاعات کافی دارید که بسیار خوب میباشد در غیر این صورت میتوانید با کارشناسان این محصولات تماس گرفته و از انها در این زمینه کمک بگیرید.

اما اگر خودتان مخواهید که خرید انجام دهید.

ابتدا از بازار جنس رنگ با کیفیت را انتخاب نمایید و بعد با کاتالوگ هایی که در خدمت شما قرار میدهند نوعیت رنگی را انتخاب نمایید. که هماهنگی لازم را با اشیاء و وسایل منزل داشته باشد.

با رعایت نکاتی که خدمت شما به عرض رساندیم طرح رنگتان به مراتب بهتر خواهد شد.

.

جهت کسب اطلاع بیشتر در مورد رنگ ترموود دروس ، ترموود ایرانی  و … همین اکنون شما میتوانید با کار شناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *