لونا وود

لونا وود

در این مقاله میخواهیم راجع به لونا وود موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب یکی از مواد و املاحی است که از ان در بخش های مهمی مانند طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

که به دلیل ویژگیها و خصوصیات ارزشمندی که دارد این محصولات جایگذین بسیاری از مواد و املاح دیگری شده است. که در زمانی نچندان دور از ان در بخش های مختلفی بکار گرفته میشد. و به عنوان یک مواد مطرح در طراحی و نمای ساختمان حرف اول را در این راستا میزند.

اما با پیشرفت علم و فن اوری و همچنین تکنالوژی باعث شده که هم این محصولات به رشد و پیشرفت دست یابد .و هم کاربردها از انواع چوب ترموود روز به روز افزایش چشم گیری دست پیدا کند.

که به همین دلیل امروزه این محصولات در بسیاری از کشورها نقش بسیار مهمی را ایفا میکند. برای مثال در کشورهای کانادا و امریکا و روسیه یک اقتصاد بزرگی را فراهم کرده است.

که کشور کانادا به میزان 31 میلیارد کیلو تولید چوب در دنیا در رتبه اول دنیا قرار دارد.و کشور روسیه و امریکا در رده های بعدی تولید این محصولات میباشد.

که در کل تولید سالانه محصولات چوب در دنیا به میزان 2500 میلیارد متر مکعب میباشد که این میزان چوب تولید شده در دو قاره اروپا و امریکا تولید میشود.

اما از انجایی که در سالهای گذشته کشور روسیه در رتبه اول تولیدات چوب و فراورده های ان قرار داشت. به تازگی کشور کانادا به این عنوان دست یافته است.

میزان چوب در کشور های مختلف

که دلیل این امر نیز مشکلات و بحرانهای روسیه و بین اوکراین میباشد، ولی در کل کشور روسیه و کانادا از جمله کشورهایی هستند .که به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوای مناسب ان دارای جنگلات انبوه از درختان جنگی میباشد.که در ساخت و تولید انواع ترموود نیز مفید واقع میشود.

جوب ترمو یکی از منبع مهم و پرکاربردی است که از ان در بخش های مهمی بکار میرود .که این محصولات برای اولین بار در کشور فنلاند تولید شده است .که با بعد ها با آشنایی که اغلب مردم از این محصولات پیدا کردند باعث شده تا رشد و پیشرف داشته باشد.

و به دلیل پاسخ گویی به نیازمندیهای مشتریان و مردم بسیاری از کشورهایی که دارای یک اقتصاد خوب و جنگلات انبوه بودند اقدام به ساخت و تولید انواع چوب ترموود کردند.

که این امر باعث به وجود امدن انواع چوب ترمود شده است.

انواع چوب ترموود

از جمله انواع چوب ترموود میتوانیم به چوب ترموود اش اشاره داشته باشیم. که این محصولات از چوب درختان زبان گنجیشک تهیه و تولید میشود.

این درختان دارای طول عمری بیش از 500 سال میباشد که بلندی این درختان نیز در برخی به بیش از 250 متر میرسد. و به دلیل اینکه طول عمر در درختان زبان گنجیشک بسیار زیاد میباشد از این رو کاشت و رشد ان بسیار طول میکشد .

به همین دلیل این نوع چوب ترموود  که در بازارهای بسیار کم دیده میشود. و بیشتر به صورت کاملا سفارشی تهیه و تولید میشود.

اما از لحاظ میزان کیفیت نیز باید گفت که یکی از مقاومترین و مستحکمترین نوع چوب ترموود در سراسر دنیا بشمار میرود. که حتی چوب درختان زبان گنجیشک بدون اعمال فرایند تبدیل به ترموود نیز مقاومتی چندین برابر از چوب های ترموود فنلاندی را برخوردار میباشد.

چوب ترموود اش از آنجایی که مقاومت بسیار زیادی دارد .کاربردهای بسیار مهم و ارزشمندی نیز دارد برای مثال از این نوع ترمود در ساخت راکت های تنیس روی میز نیز استفاده میشود.

و همینطور در محوطه هایی مورد کاربرد قرار میگیرد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

نوع دیگر از چوب ترمووود در بازارهای داخلی و خارجی موجود میباشد که تولید کشورهای اروپایی و امریکایی میباشد که در کل به عبارتی به این محصولات در ایران چوب ترموود خارجی نامیده میشود.

.

چوب ترموود خارجی

چوب ترموود خارجی از جمله موادی هست. که توسط کشورهای اروپایی مانند ، آلمان ، فرانسه ، گرجستان ، اتریش ، انگلستان ، و کشورهای  امریکایی مانند کانادا ، امریکا ، برزیل و آرانتین میباشد.

وبه دلیل اینکه بسیاری از این کشورها خط مستقیم مواصلاتی با ایران به دلیل تحریمات از سوی دولت های اروپایی و امریکایی نداشته. و محصولات انها نیز وارد کشور نمیشود.

و فقط مقدار کمی از این محصولات توسط مرزهای کشور ترکیه وارد میشود. که مبلغی نیز به عنوان تکس و گمرکی به قیمت چوب ترموود خارجی افزوده میشود.

که باعث میشود تا قیمت تمام شده ان به 2 الی 3 برابر بیشتر از قیمت اصلی ان افزایش یابد. اما به دلیل اینکه اروپا و امریکا دارای آب و هوای بسیار مطلوب و شرایط بسیار مناسب اقلیمی که دارد.

رشد چوب درختان در ان بسیار سریعتر میباشد که باعث شده تا به تولیدی و ساخت چوب ترمود در این کشورها مفید واقع شود.

همین طور این محصولات از لحاظ کیفیت و مرغوبیت بعد از میزان کیفیت چوب ترموود فنلاندی قرار دارد. چرا که این کشور الارغم برخورداری از دستگا های مدرن در عرصه ساخت و ساخت ترموود از تجارب زیادی در این راستا برخوردار میباشد.

و همین منظور نیز قیمت چوب ترموود خارجی به مراتب از انواع چوب ایرانی قیمت گرانتری دارد.

و از این محصولات نیز در بخش های بسیار مهم و ارزشمند بکار میرود. مانند ساخت انواع میزهای غذا خوری و درب و پنجره های ساختمان و غیره …. بکار میرود.

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با لونا وود ( خرید رنگ ترموود ، چوب ترمود، ترموود ایرانی ، ترمو فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *