چوب ترموود دولت - موگو وود

چوب ترموود دولت

چوب ترموود دولت

در این مقاله ما میخواهیم تا در مورد چوب ترموود محله دولت شهر تهران برای شما عزیزان و ساکنان این محله مطالب و معلومات ارائه نماییم ، پس لطف نموده تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. و از نکته های مهم این مقاله مستفید شوید.

مجموعه موگو وود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموود و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله دولت قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی با

کیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله دولت را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 | 26857360

.

حال اینکه چوب ترموود چیست ؟ باید بگوییم که نوعی چوب است طی فرایندی و با کنترول کامپیوتر در کوره ها مخصوص با فشار بالا 215 درجه سانتیگراد حرارت داده میشود و بدون به کار گیری از هر گونه مواد شمیایی به ثبات میرسد که این ثبات را که واژه علمی آن به عبارتی چوب اصلاح شده می نامند تهیه و تولید میشود ، چوب اصلاح شده یا همان چوب ترمووود به دلیل این که طی فرایند صورت گرفته مقادیر زیادی آب و مواد املاح به ویژه صمغ و مواد معدنی دیگر آن گرفته میشود باعث ایجاد تحولاتی در چوب ترموود میشود که ازجمله اینکه بعد از طی مراحل وزن چوب اصلاح نشده کاملا کاهش یافته و از انعطاف و دوام بالایی در برابر عواملی چون هجوم حشرات موذی بخصوص موریانه ها و کپک ، جلوگیری از رشد و نمو جلبک ها ، جلوگیری از جذب رطوبت ،جلوگیری از پوسیدگی و مقاومت در برابر نور خورشید و جلوگیری از شکسته شدن و خمیده گی چوب ترموود میشود .

انسانها همانقدری که نیازمند به کار و تلاش برای ترقی بخشیدن به زندگی خود هستند ، همانقدر هم در پی تفریح و آرامش خاطر نیز هستند که به عبارتی به دست آوردن یک انرژی مثبت یا به کنار دریا ها و یا به محیط های طبیعی و جنگلات انبوده و یا محیط آکنده از آرامش باشد روی می آورند .

و به عبارتی دیگر چوب ترموود نیز از این طبیعت و محیط زیست است که به انسان انرژی مثبت میدهد ، و این طبیعت سرشار از درختان سرسبزی هست که از رشد درختان به وجود آمده است . که ما انسانها از آن به عنوان ترموود آن را در زندگی خود  به کار می بریم

که محیط اطراف مان را دچار دگرگونی میکند و زیبایی خارق العاده ای میبخشد . و به نحوه ای به محیط اطراف ما طبیعت دیگری را هدیه مکند.

کاربردهای چوب ترموود چیست؟

از چوب ترموود میتوان به روش های گوناگونی بهرهمند شد. که بیشتر از آن در طراحی و نمای ساختمان ها و ویلا ها ،

ساخت استخرها و سوناها

روف گاردن و راه روهای کنار باغچه

درب و پنجره و نرده ها

میز و صندلی و طراحی نماهای داخلی دفاتر کاری

ساخت کلبه ها و کف و کف پوشها

و سقف و سقف پوش ها و دیوار و دیوار پوش ها مورد استفاده قرار میگیرد.

.

تایل ترموود

تایل ترموود قالب های چوبی هستند که با ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه وتولید میشود . که دارای پیچ و یک قالب پلاستیکی نیز هست که برای نصب ابتدا از آن استفاده میشود . و از موارد کاربردی آن برای پیاده روهای کناره سوناها و استخر و همچنین کف پوش برای محوطه های باز و داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.

و در برخی از موارد با چمن مصنوعی نیز به کار گرفته میشود و به این امر به زیبایی آن افزوده میگردد.

چوب ترموود دولت - موگو وود

انواع چوب ترموود

چوب ترموود در انوع متفاوتی وجود دارد که هر کدام در اندازه های مختلف و شکل ها متفاوتی هستند که هر کدام برای محوطه ها خاصی به کار گرفته میشود .

که امروزه کشورهای زیادی اقدام به تهیه و تولید آن دست زده اند .که جوب ترمو فنلاند از بهترین نوع آنها است.

چوب ترموود فنلاندی به دلیل زیر ساخت بسیار عالی که دارد و از بهترین مواد اولیه ساخته میشود از شهرت خواصی در جهان برخوردار است.

در تهیه و تولید چوب ترموود بسیاری از کشور های اروپایی ، امریکایی و آسیایی با در اختیار داشتن بهترین پرسونل خدماتی و دستگاه ها مدرن روز اقدام کرده اند . و تلاش دارند تا با تهیه و تولید بهترین نوع  چوب ترمووود سطح رقابت ها را کمی کم ترکنند .اما متاسفانه که تا کنون موقث نه چنینی در جه ای ناعیل نشده اند. و این فنلاند بود که همیشه حرف اول را در بین تولید کنندگان این محصول زده است.که به مشتریان خود بعد از نصب حددا 45 سال تظمین کیفی میدهند.

در ایران نیز چوب ترمووود به سه طبقه رده بندی میشود .

  • چوب ترموود ایرانی  گرید درجه 1
  • چوب تمرموود ایرانی گرید درجه 2
  • و چوب ترموود ایرانی گرید درجه 3 تهیه و تولید میشود

که چوب ترموود درجه اول آن رقیب خوبی برای نوع فنلاند آن است.

اما در کیفیت با نوع فنلاندی آن قابل مقایسه نیست .

و بعد از اجراء این ترمووود به مشتری 20 سال گرانتی تعلق داده میشود .

چوب ترموود دولت - موگو وود

خرید چوب ترموود دولت از فروشگاه موگو وود

مجموعه موگو وود بزرگترین ارائه دهنده خدمات انواع چوب ترموود و رنگ ترموود  ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترمووود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله دولت قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی با

کیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله دولت  را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود  و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *