چوب ترموود فرمانیه

چوب ترموود فرمانیه

چوب ترموود فرمانیه

امروزه چوب‌های ترموود زیادی با کاربرد‌های مختلف تولید می‌ شوند که آسیب بسیار کمتری به محیط زیست وارد می‌ کنند. این چوب‌ها در دکوراسیون داخلی و خارجی منزل شما بکار ‌می‌ روند و طرحی نو و چشم­نواز ایجاد می ‌کنند.

اگر به­دنبال دیزاینی از نوع چوب هستید؛ با ما همراه باشید. همچنین اگر قصد خرید ترموود را دارید پیشنهاد می کنیم از مجموعه موگووود که برترین فروشگاه فروش چوب ترموود فرمانیه است، محصول مورد نظر خودرا تهیه نمایید.

 

انواع ترموود

چوب ترموود فرمانیه

ترموود فنلاندی

 

ترموود فنلاندی را اغلب به­عنوان تولیدی از کشور فنلاند به یاد می‌ آورند، اما شایان ذکر است که این محصول در کشور‌های دیگر همچون کانادا و آلمان نیز به طور گسترده تولید می‌ شود. این محصول کیفیت بالاتری از ترموود ایرانی داشته و قیمت آن نیز بالاتر است. این چوب‌ها در شاخه‌های ۳ متری و ۳ متر و ۶۰ سانتی‌متری و۴ متری موجود است. فنلاند با داشتن مجوز برای قطع چوب‌های جنگلی از اتحادیه اروپا به­عنوان بنیان‌گذار تکنولوژی تولید چوب‌های ترموود در جهان شناخته می‌ شود و همیشه از بهترین تکنولوژی‌های نوآورانه دنیا در جهت تولید ترموود برای تمامی دکوراسیون‌های داخلی و خارجی استفاده می ‌کند. این چوب در برابر پوسیدگی مقاوم و عایق صوتی و گرمایی نیز بشمار می ‌رود. ترموود فنلاندی با کیفیت بالای خود در برابر حشرات و آفات مقاوم بوده و زیبایی منحصربه­فردی دارد.

 

انواع ترمووودهای فنلاندی در برترین فروشگاه فروش چوب ترموود (موگووود) با قیمت­های مناسب به فروش می رسد.

 

ترموود خارجی

 

ترموود خارجی از لحاظ فیزیکی و شیمیایی شباهت زیادی  با ترموود فنلاندی دارد. همچنین قیمت ترموود خارجی از فنلاندی کمی کمتر است. در‌مکان‌هایی با شرایط آب­و­هوایی نامناسب؛ ترموود فنلاندی برتری بیشتری نسبت به ترموود خارجی دارد.

با مشاهده انواع ترموودهای خارجی در سایت موگووود که جزو عرضه کننده­های برتر چوب ترموود نیاوران به شمار می آید، می توانید انتخابی مناسب را داشته باشید.

 

ترموود ایرانی

 

در تولید ترموود ایرانی مغز داخلی چوب تا دمای ۱۸۵ تا ۲۲۰ درجه حرارت داده می‌ شود. حرارت بالا موجب می‌شود تا رطوبت و خیسی چوب، حداقل به زیر ۶ درصد برسد و در اثر این فرآیند؛ اسید موجود در ترموود بخار شده و هر گونه جاندار میکروسکوپی و حشرات از آن جدا می ‌شود. این ترموود طول عمر ۵ تا ۶ ساله داشته و نسبت به دو ترموود دیگر قیمت کمتری دارد. در نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها کاربرد ویژه‌ای دارد و در برابر پوسیدگی و هرگونه نفوذ  مقاوم است. شما با سفارش این محصول می‌توانید از تولید داخلی حمایت کنید.

بهترین قیمت­های ترموود ایرانی  را در سایت فروشگاه بزرگ موگوود که از معتبرترین مجموعه­های فروش چوب ترموود فرمانیه می باشد، می توانید مشاهده نمایید.

 

تفاوت ترموود‌فنلاندی، ایرانی و خارجی

چوب ترموود فرمانیه

  1. 1. ترمووود فنلاندی گره پروانه‌ای دارد؛ در صورتی که در ترموود ایرانی گره­ها نقطه‌ای‌اند.

 

  1. 2. ترموود‌های ایرانی ممکن است دچار دورنگی و ترک­دار شوند. این چوب‌ها سطح صاف ندارند.

 

  1. 3. از نگاه پیشرفت تکنولوژی ترموود فنلاندی بسیار با کیفیت بالا و پیشرفته است. این ترموود در شرایط بخار و دمای بالا و کوره‌های پیشرفته و کنترل‌های عالی و استاندارد در فنلاند تهیه می ‌شود.

 

  1. 4. قیمت ترموود ایرانی از بقیه ارزانتر است و پس از آن ترموود خارجی و فنلاندی قرار دارند

 

  1. 5. چوب درختان فنلاندی بسیار مقاوم بوده و کیفیت زیادی دارد.

 

  1. 6. ترموود فنلاندی در شرایط آب­و­هوایی مقاومت و پایداری بیشتری نسبت به آن دو دارد.

 

برای انتخابی متناسب با نیازتان پیشنهاد می کنیم که با کارشناسان مجموعه موگووود (پرفروش ترین مجموعه فروش چوب ترموود فرمانیه) تماس بگیرید.

 

چرا باید ترموود را انتخاب کنیم؟

 

چوب ترموود در برابر تمامی شرایط آب­و­هوایی مقاوم بوده اما قبل از نصب نیاز است با رنگ‌های مخصوص ترموود در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید مقاوم و از تغییر رنگ چوب جلوگیری شده و سپس نصب شوند. رنگ جزء عملیات مهمی در تولید ترمووود بوده و از هرگونه تغییر فیزیکی و شیمیایی در آینده جلوگیری می ‌کند.

در رنگ ترموود  از دونوع پایه؛ یکی پایه آب و دیگری پایه روغن استفاده شده است.   مثلاً برای کف سالن پایه آب ضد اکسایش استفاده می ‌شود. برای محیط‌های کف سالن و یا محیط باز، پایه آب استفاده می‌شود چرا که تینر ندارد.

در رنگ‌هایی‌که تینر در آن وجود دارد و در معرض نور قرار می‌ گیرد؛ در مدت زمان طولانی، چوب سیاه می‌شود و حالت سوختگی‌پیدا می ‌کند.

متقابلا چوب های ‌پایه روغن را هم  در فضای داخلی سالن که در معرض نور قرار ندارد باید استفاده نمود و چوب‌های پایه آب را نیز در فضای بیرونی استفاده می ‌کنند.

روغن چوب باعث می‌شود چوب جلا پیدا کند.

 

کارشناسان فروشگاه موگوود که جزء ارائه دهندگان چوب ترموود فرمانیه محسوب می شود، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

 

کاربرد چوب ترموود فرمانیه

 

۱. مناسب برای کف و کفپوش

۲. نمای دیوارساختمان

۳. دکوراسیون داخلی منزل

۴. پله و نرده ساختمان

۵. فضای باز ویلا و پارک

۶. روف گاردن

۷. آلاچیق

۸. لوور

۹. پرگولا

۱۰. درب

۱۱. سونا و استخر

۱۲. پنجره

 

 

در تمام ساعات شبانه روز می توانید با مجموعه موگووود (مجتمع فروش چوب ترموود نیاوران) تماس گرفته و از قیمت­های لحظه­ای محصولات این مجموعه باخبرشوید.

 

مزایای ترموود

 

۱. مقاومت در برابر پوسیدگی و حمله حشرات

۲. ثابت بودن ابعاد و مقاومت بالا

۳. نصب و اتصال سریع

۴. شست­و­شوی آسان

۵. وزن سبک

۶. تورم اندک

۷. زیبایی و چشم نوازی

۸. طول عمر زیاد

۹. فاقد مواد شیمیایی

۱۰. عایق حرارتی مناسب

۱۱. فاقد صمغ

۱۲. بافت مناسب

۱۳. فاقد تأثیر مخرب بر سلامت انسان

۱۴. دوستدار محیط زیست

۱۵. چوب از نظر اکو صدا یک عنصر خوب است. به همین خاطر سر و صدا را به سمت خود جذب می‌کند و مانع نفوذ می ‌شود. شما می‌توانید در ساز‌های موسیقی و سالن‌های کنسرت از ترموود استفاده کنید.

 

 

معایب ترموود 

 

۱. نداشتن رنگ ثابت و آسیب دیدگی و خراش با وسایل نوک تیز

 

۲. از دست دادن رطوبت در دمای بالا و کاهش انعطاف‌پذیری و عدم استفاده در سازه‌های منحنی

 

۳. آسیب از طریق موریانه و یا حشرات دیگر در صورت عدم استفاده از چوب خوب و مرغوب

 

۴. امکان آتش سوزی با کاهش رطوبت چوب

 

۵. آسیب به محیط زیست وارد می‌کند.

 

۶. قیمت نسبتاً بالا

 

 

از مجموعه­های بزرگ فروش چوب ترمووود ، موگو وود می باشد. این نمایندگی فروش چوب ترموود فرمانیه  تمامی محصولات خودرا با ضمانت اصل بودن به فروش می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت جوب ترمو و محصولات آن، همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید

راه‌های ارتباطی با ما:

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *