چوب ترموود قم - چوب ترمو قم - ترموود قم - ترمووود قم - قیمت چوب ترمو قم - ترموود

چوب ترموود قم

چوب ترموود قم

.

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترموود قم موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترمو یکی از مهمترین مواد و املاحی است که از ان در عرصه صنعت ساختمان سازی و طراحی نمای داخلی و بیرونی ان بکار گرفته میشود.

و از جمله موادی است که خواص و مزایای بسیار زیادی دارد که از مهمترین این خواص ها میتوان به خصوصیت بارز عایق حفاظتی بسیار خوب برای حفظ حرارت گرما و سرما اشاره کرد.

چرا که از چوب ترمووود و فراورده های چوبی بسیاری از کشورهایی که در مناطق بسیار سرد سیر زندگی میکنند به مراتب مصرف بسیار زیادی دارند.

و بیشتر از ان در ساخت کلبه ها و سرپناهی برای زندگی استفاده میشود که در سرمای زمستان با سوخت بسیار کم انرژی گرما را تا مدت زمان طولانی در خود حفظ میکند.

که این امر یکی از خواص و مزایای بسیار مفید و ارزشمند در چوب ترموود میباشد. که در هیچ یکی از مواد و مصالح ساختمانی دیگر وجود ندارد .

و یکی از دلایل عمده و اساسی است که از ان به عنوان یکی از مواد اصلی در صنعت ساخت وساز مورد استفاده قرار میگیرد. که با داشتن این ویژگیها در واقع چوب ترموود جایگذین بسیاری از مواد  املاح دیگر شده است.

که از ان الارغم ساخت خانه و ساختمان در بخشهای دیگری نیز بکار گرفته میشود.

.

نحوه بکار گیری از انواع چوب ترمووود

چوب ترموود از جمله مواد و متریالی است که از ویژگیهای بسیار زیادی برخوردار بوده و به همین دلیل نیز مورد توجه بسیاری از معماران و مهندسین قرار گرفته است.

و از ان در راستای ساخت انواع ساختمانها و بسیاری از طرحی های دیگر نیز مورد استفاده و کاربرد قرار میگیرد.

برای مثال :

طراحی انواع استخرها ، سونا و جکوزی

طراحی انواع محوطه های عمومی و تفریحی مانند پارک ها

طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان

طراحی کلبه ها و ویلاهای رهایشی جنگلی

طراحی انواع ترایش؛ آلاچیق ، پرگولا ، روف گاردن و فلاور باکس

طراحی انواع میز و صندلی جهت طراحی دفاتر کاری و اداری

طراحی سقف پوش ؛ دیوار پوش و کف پوش

طراحی انواع درب و پنجره

طراحی نرده ها ، راهپله ها و راهروها

طراحی مبلمان های راحتی و دکوراسیون منازل

طراحی تابلوهای تبلیغاتی

و از همه مهمتر اینکه از این محصولات در صنعت چوب کشور نیز بکار گرفته میشود. چرخه صنعت چوب را در داخل کشور به گردش می اورد.

.

نحوه ساخت فلاور باکس

امروزه به دلیل پیشرفت ها در عرصه نوین زندگی در واقع سبک و روشهای جدید جایگذین روشهای قدیمی شده است و دیگر کمتر جایی را خواهید دید که خانه ای میتوان دید که دارای فضایی از باغ و باغچه را در خود جای داده باشد.

و در کل زندگی امروزی بیشتر به صورت اپارتمانی شکل گرفته است و در بسیاری از این آپارتمان ها فضای کافی برای جا به جایی وسایل نیست چه بسا به اینکه دارای باغ و باغچه باشد.

اما با این وجود میتوان با ساخت فلاور باکس از چوب ترموود که یک محصول بسیار طبیعی است از مزایای گل و گیاه و چوب ترموود مستفید شد.

و با این فلاور باکس ها یک فضای گل و گیاه و حتی درختان و درختچه های تنومند را نیز میتوان نگهداری کرد. و هم به فضای ساختمان و هم به محیط زندگی خودتان زیبایی خواصی ببخشید.

.

کاربرد چوب ترموود برای کف پوش های ساختمان

یکی دیگر از کاربردهای چوب ترموود استفاده از انها در بخش های داخلی ساختمان یعنی محوطه های کف و کف پوش میباشد که از اهمیت زیادی برخوردار میباشد.

که در این راستا ابتدا باید تمامی سطح محیط کاری را متراژ کنید و به اندازه متراژ و پروژه کاری مواد لازم مانند چوب ترموود ، چوب زیر سازی ، انواع پیچ های گالوانیزه و کلیپس و همین طور پروفیل های فلزی

که در شروع کار فضای کار را توسط پروفیل های فلزی ریل بندی کنید و روی ریل های فلزی را توسط چوب های زیر سازی که بیشتر از چوب روسی میباشد. را روی پروفیل های فلزی نصب نمایید.

سپس الوارهای چوب ترموود را که از قبل تدارک دیده اید را به صورت منظم روی الوارهای چوب روسی نصب نمایید. و در نهایت خواهید دید که یک منظره زیبای طبیعی را برای خودتان و اعضای خانواده خودتان طراحی کرده اید.

طراحی نمای داخلی در کف پوش ساختمانی در واقع یک نوع پوش مدرن از چوب ترموود میباشد. که هم برای زیبا سازی محیط و فضای خانه و هم برای طبیعی بودن ان موثر میباشد.

که امروزه به دلیل وجود خواص و مزایای بسیار زیادی که در چوب ترموود میباشد. کاربردهای ان نیز به مراتب روز به روز افزایش و پیشرفت یافته است.

.

خریداری از انواع چوب ترمو

جهت خریداری از انواع چوب ترمووود نیازمند به یک سری معلومات در این راستا میباشد که در صورت نداشتن این معلومات میتوانید از کارشناسان این محصولات مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

و درصورتی که خودتان قادر به خریداری از این محصولات هستید میتوانید این محصولات را به دو روش ممکن خریداری نمایید.

ابتدا با مراجعه به سایت موگوود به صورت کاملا آنلاین

دوم با مراجعه به مجموعه موگوود به صورت کاملا حضوری

یکی نوع از چوب با کیفیت را انتخاب نمایید. و بنابر محیط مد نظرتان از یکی نوع سایز مناسب چوب ترموود را خریداری نمایید. و با بکار گیری از این محصولات و کسب رضایت شما یک خرید ترمووود به یاد ماندی را با ما تجربه نمایید.

چوب ترموود قم

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترموود قم ( خرید رنگ ترموود ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی  ، ترمو فنلاندی ، نصب و اجرای جوب ترمو)  همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *