چوب ترموود پارسداران - موگو وود

چوب ترموود پارسداران

چوب ترموود پارسداران

در این مقاله میخواهیم تا درباره چوب ترموود محله پاسداران شهر تهران برای شما عزیزان و ساکنان این محله توضیحاتی را در این راستا ارائه کنیم پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از مطالب مهم این مقاله استفاده های لازم را ببرید .

مجموعه موگو وود بزرگترین ارائه دهنده خدمات انواع چوب ترموود و رنگ چوب ترموود ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله پاسداران  قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی با

کیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله پاسداران را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 | 26857360

.

طوری که همگی مستحضر هستیم چوب از اویل نصل بشر تا کنون با انسانها همراه بوده و است ، و انسانها بیشتر برای ساخت سرپناه از آن استفاده کرده .

انسانهای اولیه به خصوص آنهایی که در جنگلات انبوه زندگی کردند به طور کلی اولین کسانی بودن که استفاده از چوب را رشد دادند و برای گزاندن زندگی از چوب در موارد بسیار زیاد استفاده میکردند . حتی از آن وسیله برای شکار حیوانات و دفاع در برابر آنها بهره میبردند .

امروزه انسانها به پیشرفت علم و تکنالوژی و فن آوری رایانه ها روز به روز در تلاش بوده اند تا به توانند از این محصول طبیعی به گونه های دیگری برای طراحی و زیبا سازی محیط و محوطه زندگی خود استفاده کنند.

اما چه چیزی باعث این شده که این صنعت هم رشد کند و هم کاربردها از آن بیشتر و بیشتر شود؟

چوب ترموود به دلیل انیکه با فن آوری بسیار پیشرفته و با کنترول کامپیوتر در کوره هایی با حرارت بالای 215 درجه سانتیگراد و فشار بسیار زیاد تغییر ثبات داده که این تغییر و فرایند علمی باعث شده که تمامی ناخالصی ها و همچنین صمغ و آب چوب ترمو

گرفته شود و بعد از این فرایند با کاهش یافتن وزن و بالا رفتن دوام و مقاومت ترموود آن را به یکی از مهترین مصالح ساختمانی تبدیل کرده است .

که مروزه بسیار از ساخته های دست بشر را میتوانیم در اطراف خود مشاهده کنیم که از این محصول طبیعی به کار گرفته شده است .

یکی از دلیلی که از چوب ترموود برای ساخت ساختمان ها و نماهای دفاتر و طراحی های داخلی و خارجی ویلاها استفاده شود این است که این نوع چوب بسیار زیبا بوده و همین زیبایی سبب شده که با به کار گیری از آن انسان دچار تحولات جسمی و روحی شود و برای آرام روحی روانی یک متریال عالی محسوب شود .

.

چوب ترموود پارسداران - موگو وود

مواد کاربردی از چوب ترموود ؟

از چوب ترموود در زمینه های بسیار زیاد استفاده میشود چرا که هم نصب و اجرای آن ساده و آسان است و هم انعطاف خوب  و همچنین از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است به همین دلیل در مواردی زیر از آن به کار گرفته میشود .

ساخت خانه و کلبه های جنگلی و ویلاهای تفریحی که یکی از مهمترین موارد استفاده از چوب ترموود است

  • ساخت استخر و سوناها
  • ساخت انواع بالکن ها و کف و کفپوشها
  • سقف و سقف پوش ها
  • راه پله ها و نرده های منازل
  • روف گاردن و پیاد روهای کناریه روف گاردن
  • درب و پنجره و میز و صندلی و طراحی دفاتر و
  • اماکن عمومی وتفریحی مثل پارکها و اماکن تفریفحی
  • و همچنین در طراحی و نماهای داخلی و بیرونی ساختمانها و ویلا های کنار دریا و جنگلات مورده بهره بری استفاده میشود.

.

چوب ترموود پارسداران - موگو وود

رنگ ترمووود

از رنگ ترموود  برای حفظ و نگهداری جوب ترمو استفاده میشود به دلیل اینکه چوب ترمووود حایز اهمیت زیادی است و برای حفظ و نگهداری آن باید چوب ترموود رنگ شود . که با اجرای رنگ ترموود به زیبایی و دوام وهمچنین طول عمر آن را افزایش میبخشد.

نکته مهم این که رنگ ترموود باایجاد لایه ای بر روی سطح کار باعث میشود که چوب ترموود نه تنها زیبایی آن چند برابر شود بلکه سبب میشود که چوب ترموود  از اعوامل ناگواری جلوگیری کند .

از جمله رنگ ترموود باعث میشود که از هجوم حشرات موذی و موریانه ها جلوگیری کند .

از جذب رطوبت و کپک زدگی جلوگیری کند

باعث میشود تا در کناره ها مرطوب و مناطق گرمسیری مقاومت خاصی را داشته باشد و از رشد جلبک و امثال آنها جلو گیری کند .

در برابر اشعه نور ماوراء بنفش خورشید که سبب پوسیدگی و خمیده گی میشود جلوگیری کند.

انواع رنگ های چوب ترموووود

رنگ چوب ترموود در قالب های مختلفی است از که محصول کشور آلمان بوده و از کیفیت و کوالیتی خوب و استاندارد های بین المللی برخوردار است و در بازارهای جهانی و اعتبار جهانی هم دارد.

یک از انواع رنگ چوب ترمووود رنگ آدلر است که در ساخت و محصول کشور آلمان است که در 87 طیف رنگی است.

و دیگری رنگ جانسن است که طبق آمار موثق دارای 40 طفیف رنگی میباشد. و در دو بخش رنگ ترمووو تقسیم میشود.

رنگ چوب ترمووود بر پایه آب و رنگ چوب ترمووود بر پایه روغن است.

رنگ چوب ترموود با حلال آب و رنگ چوب ترمووود بر پایه روغن با حلال روغن تینری  حل میشود.

خرید چوب ترموود پارسداران از موگو وود

مجموعه موگو وود بزرگترین ارائه دهنده خدمات انواع چوب ترموود و رنگ چوب ترموود ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله پاسداران قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی با

کیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله پاسداران  را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *