چوب ترمو ارزان - قیمت چوب ترمو اصفهان - قیمت چوب ترمو ایرانی - قیمت چوب ترمو

چوب ترمو ارزان

چوب ترمو ارزان

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترمو ارزان موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود انواع و اقسام متنوعی دارد که از این نوع میتوان به موارد ذیل اشاره داشت.

چوب ترموود ایرانی ، چوب ترموود فنلاندی، چوب ترمود خارجی و چوب ترموود اش

چوب ترمود اش یکی از محصولاتی است از لحاظ کیفیت و مرغوبیت به یکی از مشهورترین نو معتبرترین نوع ترموود بشمار میرود.

این نوع ترموود از درختان مرغوب و تنومند زبان گنجیشک تهیه و تولید میشود که این درختان به دلیل برخورداری از میزان طول عمر زیاد که دربرخی از انها طول عمر انها به بیش از 500 سال میرسد.

باعث میشود تا میزان مقاومت و استحکام در این نوع چوب به اندازه بسیار بالایی باشد. طوری که از ان در ساخت راکت های تنیس روی میز استفاده میشود.

چوب درختان زبان گنجیشک یکی از سخترین نوع چوب میباشد که از لحاظ مقاومت در سطح بالایی قرار دارد و اگر بخواهیم این نوع ترموو را با انواع ترمووود فنلاندی ان مقایسه کنیم باید بگوییم .

چوب ترمود اش به مراتب از لحاظ میزان مقاومت و کیفیت از ترموود فنلاندی در سطح بالاتری قرار دارد که به دلیل کمبود این نوع چوب و همچنین میزان مرغوبیت این چوب ها در بازارها بسیار کم موجود میباشد.

چرا که طول عمر این نوع درختان نیز بسیار زیاد میباشد که موجب میشود تا هم قیمت ان افزایش داشته باشد و هم میزان کاربرد ان بسیار نادر باشد، که مشتریان این محصولات از این نوع ترمو بیشتر در محوطه هایی بکارمیبرند که بیشتر در دید باشد.

چوب ترمو ارزان - قیمت چوب ترمو اصفهان - قیمت چوب ترمو ایرانی - قیمت چوب ترمو

میزان مقاومت در چوب ترموود

جوب ترمو یکی از مواد است که مراحل ساخت و تولید بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. و چرا که چوب در حالت عادی خود هر چه مقاومت داشته باشد اما باز هم به چوبی که به ترموود تبدیل شده نمیرسد.

و از میزان مقاومت کمتری برخوردار میباشد اما در مراحل تولید ترمود با فشار و حرارتی که بر سطح چوب وارد میشود انهم در دمای بیش 230 درجه سانتیگراد باعث میشود تا تمامی مواد و املاحی که برای چوب مضر میباشد از جمله آب و صمغ از چوب جدا شده و تمامی دیوارهای چوب و بافت های چوب که نشان دهنده یک سال عمری در درختان میباشد به هم فشرده شود و در نهایت با خشک شدن تمامی بافت جدارهایی که فضای خالی داشتند به همدیگر چسپیده میشود و میزان مقاومت در ترموود را تا چندین برابر از چوب عادی و معمولی افزایش میبخشد.

و در برخی از موارد دیگر برای سنجش میزان مقاومت توسط یک اتحادیه صنفی این امر صورت میگیرد که در انجا نیز میزان مقاومت در چوب را سنجش میکنند و به هر میزان از کیفیت و کوالیتی که دارد یک استاندارد کیفی به اتعلق میگیرد.

که برخی مانند چوب ترموود فنلاندی و چوب ترموود اش از شهرت خواصی برخوردار است و در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارد و برخی دیگر نیز از میزان شهرت کمتر و سطح کیفی ان ها به مراتب پایینتر میباشد.

چوب ترموود خارجی

چوب ترموود خارجی در کل به ان دسته از چوب هایی گفته میشود که توسط کشورهای اروپایی و امریکایی تهیه و تولید میشود.

مانند کشورهای : آلمان ، اتریش ، مجارستان ، ترکیه ، بلژیک ، فرانسه ، اسپانیا، روسیه و انگلستان

و کشورهای امریکایی مانند : برزیل ، آرژانتین ، امریکا و کانادا

که تولیدات تمامی این کشورها به طور کلی از کیفیت و مرغوبیت خواصی برخوردار میباشد اما از لحاظ سطح کیفی به ترموود فنلاندی نمیرسد.

محصولات چوب ترموود خارجی از جمله مواردی است که ایران به دلیل وجود تحریمات با این کشورها خط مستقیم تجاری برای واردات این کالاها به صورت مستقیم ندارد و به کلا از طریق مرزهای کشور ترکیه این محصولات وارد کشور میشود که البته با افزودن مبلغی به عنوان گمرکی و تکس در مالیات ها به قیمت اصلی ان افزوده میشود و باعث شده .

قیمت تمامی شده ان تا به دست مشتریان میرسد افزایش بیشتری داشته باشد.

از این رو کاربران این محصولات از این نوع ترمو در بخشهای بسیار مهمی که بیشتر در معرض دید باشد استفاده میکنند.

تفاوت چوب ترموود ایرانی و خارجی

چوب ترموود ایرانی در ابتدا با کمبود مواد اولیه مواجه است و مواد اولیه ان از کشور روسیه تامیین میشود که این مقدا در صورت کم و کثر شدن در میزان تولیدات ترموود ایرانی و همچنین به میزان قیمت ترموود ایرانی تاثیرات زیادی را اعمال میکند.

نکته بعدی این است که تمامی تولید کنندگان ان به غیر از تعداد انگشت شمار ان بدون در نظر داشت استانداردهای بین المللی تولیدات شان را به انجام میرساند.

و این موضوع خود بی مسئوولیتی تولید کنندگان را نشان میدهد چرا که این امر موجب میشود تا میزان کیفیت ترمود کاهش و قیمت ان

افزایش یابد.

و از لحاظ سطح کیفی نیز به مرتب به نقطه پایینی قرار بگیرد. که این خود یک ضربه بر پیکر ان دسته از تولید کنندگانی است که

تولیدات شان را به نحو احسنت انجام داده .و ترموود با کیفیت بالایی تولید کنند.

اما تولید در ترمود خارجی به دین روش نبوده و تمامی این شرکتها و کشور ها سعی و تلاش بر این داردند که یکی نوع ترمود با کیفیت را تولید نمایند.

و تنها این نوع ترموود از لحاظ سطح کیفی با ترمود فنلاندی کمی متفاوت تر میباشد و از سطح کیفی کمتری برخوردار میباشد.

که در محوطه هایی از این نوع ترمود بکار گرفته میشود که از حساسیت خوبی برخوردار باشد.

خرید چوب ترمو ارزان از موگو وود

جهت کسب اطلاع بیشتر در ارتباط با چوب ترمو ارزان ( خرید رنگ ترموود ، چوب ترموود ایرانی ، ترمووود فنلاندی ، نصب و اجرای ترمود  ) همین اکنون با کار شناسان ما تماس حاصل نمایید.

تماس با ما : 09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *