چوب ترمو شمال - ترموود شمال - ترمووود شمال - قیمت چوب ترمو شمال - خرید ترموود

چوب ترمو شمال

چوب ترمو شمال

.

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترمو شمال موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب و فراورده های چوب یکی از مواد و املاحی است که الارغم مهم بودن و کاربردی بودن ان نقش بسیار مهم و کیلیدی در ایجاد اقتصاد خوب و پایدار ایفا میکند.

که در حقیقت این امر در بسیار از کشورهایی که دارای جنگلات انبوه که دارای درختان سر بفلک کشیده و با کیفیتی را دارند جریان دارد.

مانند بسیاری از تولید کنندگان انواع چوب ها و مواد اولیه جهت راه اندازی چرخه های صنعت چوب در دنیا چون روسیه ، امریکا و کانادا

که این کشورها از جمله بزرگترین تولید کنندگان چوب و مواد اولیه در سراسر دنیا بشمار میرود. که جدیدا روسیه به دلیل تنشهایی که با کشور اکراین داشته باعث شده تا کانادا در جایگاه نخست بزرگترین تولید کننده الوارهای چوب در دنیا محسوب شود.

که از این مواد اولیه جهت ساخت انواع چوب ترمود استفاده میشود. که امروزه به دلیل رشد و پیشرفت در صنعت چوب ترموود و افزایش علاقمندان و کاربران این محصولات باعث شده تا بسیاری از کشورهایی که دارای جنگلات ابنوه و در حال و رشد و توسعه میباشند اقدام به تولید انواع این محصولات کنند.

که این امر موجب شده تا انواع چوب تروود در سراسر دنیا به راحترین شکل ممکن ایجاد شود. و انواع ان نیز در بازارهای مصرفی به صورت انبوه به چشم بخورند.

قیمت چوب ترمو

چوب ترموود با کاربردها و مزایایی که دارد باعث شده تا انواع مختلفی از ان در بازارها توسط تولید کنندگان مختلف شکل بگیرد،که باعث شده تا انواع و اقسام چوب ترموود در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازارهای داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شود.

که تمامی این الوارهای موجود در بازارهای خارجی توسط یک اتحادیه صنفی لابراتور شده و تمامی خواص و مزایای ان نیز سنجش میشود.

که در پایان کار به هر کدام از خواص ها و مزایایی که دارد یک استاندارد کیفی نیز تعلق داده میشود و میزان قیمت هر نوع چوب بستگی به ابعاد و اندازه های و میزان مقاومت چوب ترمود دارد.

که تماما از یکی میزان قیمت خاص و یکسانی برخورداری شده و بدون تغییرات میباشد.

اما این روند در بازارهای داخلی کاملا متغیر میباشد چرا که به دلیل اعمال تحریمات ایران از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی

میزان افزایش قیمت های ارزهای خارجی

افزایش میزان تورم و قیمتهای مواد اولیه در بازارهای داخلی

و افزایش قیمتها در کلاهای خارجی و میزان مالیات

موجب شده تا میزان قیمت چوب ترموود در بازارهای داخلی به گونه ای باشد که دائما در حال تغییرات و افزایش قیمت میباشد.

تفاوت ترموود ایرانی با فنلاندی

چوب ترمود فنلاندی یکی از محبوبترین چوب ترموود در دنیا میباشد که از درختان مرغوب و با کیفیت تولید میشود که در شرایط اقلیمی بسیار مطلوب به رشد رسیده است که همین موضوع باعث افزایش زیبایی و مقاومت در ترموود فنلاندی شده است .

چوب ترموود فنلاندی از نقش و نگارهای زیبایی که به شکل گره های پروانه ای میباشد برخوردار است این نوع ترموود به دلیل خواص و مزایایی که دارد و همچنین میزان مقاومت ان در دنیا توجه بسیاری از مردم بخصوص مهندسین و معماران ساختمانی را به خود جلب کرده است.

که با کاربردهای این محصولات در واقع تمامی مردم دنیا اشنایی کاملا دارد محصولات ترموود فنلاندی به صورت کاملا میکانیزیم و مدرن انجام میشود که یک شرکت معتبر مسئوولیت عام و تام ان را برعهده گرفته است و فرایند تولید ان کاملا مورد کنترول قرار میگیرد که از میزان کیفیت ان کاسته نشود.

که خواص منحصر بفرد ان برخورداری از جمله

عایق محافظتی برای حفظ حرارت گرما و سرما

کاربرد و کارایی بودن ترمو

وزن و حجم کم

سبک بودن الوارهای ترموود

قابل حمل و نقل اسان و راحت

جابه جایی ان بسیار راحت

برخورداربودن از سطح زیبایی و طراوت طبیعی

عایق بسیار عالی در برابر آلودگی های صوتی

تنوع در ابعاد و اندازه ها

برخورداری از استانداردهای بین المللی را دارا میباشد.

اما جوب ترمو ایرانی متاسفانه با کاهش مواد اولیه برای ساخت این محصولات مواجه بوده است که مقادیر زیادی از مواد اولیه ان از روسیه وارد کشور میشود .

که این واردات در برخی مواد دچار مشکلاتی میشود که در میزان قیمت چوب ترموود ایرانی در بازارهای داخلی تاثیر گذار میباشد.

و هر گاه که میزان واردات زیاد باشد تولید نیز افزایش یافته و در بازار موجودی ترموود زیاد میباشد که میزان قیمت ان کاهش مییابد.

اما در صورت کاهش واردات این محصولات با کاهش در سطح تولید مواجه بوده و در بازارها نیز کاهش چوب ترموود ایرانی باعث افزایش قیمت این محصولات میشود.

تفاوت الوارهای چوب روسی با ترموود

الوارهای چوب روسی با اینکه یکی از مهترین مواد و املاح و همچنین منبع مهم در صنعت چوب کشور بشمار میرود. اما تفاوت های زیادی بین این محصولات و محصولات چوب تروود فنلاندی میباشد.

چوب ترمووود فنلاندی یکی از مرغوبترین و مشهورترین مواد و املاحی ساختمانی بشمار میرود که از خواص و مزایای بسیار زیادی برخوردار میباشد.

و این محصولات طبق شرایط بسیار ایدال تهیه و تولید میشود و هرزگاهی نیز توسط کامپیوترهای مدرن کنترول میشود تا میزان کیفیت و مرغوبیت ان کاهش نیابد.

همینطور محققان و پژوهشمندانی که این محصولات را تهیه و تولید میکند با احساس مسئوولیت زیادی این کار را انجام میدهند.

که همین موضوع باعث شده تا روند رشد و پیشرفت در ترموود فنلاندی و محصولات ان شکل تازه ای بخود بگیرد. و همیشه مورد توجه کاربران و علاقمندان خود واقع شده است.

و از همه مهتر اینکه در بخشهایی که از این نوع چوب بکار میرود بسیار خواص و منحصر بفرد میباشد. که میزان قیمت در این نوع محصولات نیز به مراتب از دیگر موارد نیز بیشتر میباشد.

اما الوارهای چوب روسی الارغم داشتن مشکلاتی که در ان وجود دارد بیشتر به صورت مواد خام از ان مورد استفاده قرار میگیرد. مانند بکار گیری از این محصولات در ساخت و تهیه انواع کاغذ و کابینت ، میزهای و صندلی ، مواردی برای آشپزخانه و یا مهترین ان که ساخت همین چوب ترموود میباشد.

چوب ترمو شمال

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترمو شمال ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی  ، ترمووود فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترمو ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *