چوب ترمو وود اهواز - چوب ترمو اهواز - ترموود اهواز - ترمووود اهواز - قیمت ترموود

چوب ترمو وود اهواز

چوب ترمو وود اهواز

.

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترمو وود اهواز موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم  که امید وارم  تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب یکی از مواد و منبع بسیار مهمی است که از ان دربخشهای بسیار مهمی بکار میرود که یکی از ان طراحی و نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها میباشد.

این محصولات از درختان جنگلات سر به فلک کشیده و وسیعی تهیه و تولید میشود. که در کشورهای اروپایی و امریکایی بسیار رایج و حائز اهمیت فراوانی است.

در واقع بعد از این که جوب ترمو به طور کلی در سراسر دنیا به معرفی گرفته شده و اغلب مردم به خصوص ان دسته از اقشاری که در مناطق بسیار سرد زندگی میکردند.

بیشتر به این موضوعات علاقمندی نشان داده و به صورت کاملا گرمی از این محصولات استقبال کردند که در نتیجه به این موضوع پی بردند که کاربرد چوب در ساخت منازل مسکونی به مراتب هم بصرف تر و هم اقتصادی تر تمام میشود.

از این رو انواع و اقسام زیادی از چوب ترموود توسط کشورهایی که دارای جنگلات انبوه بودن تولید و به بازارهای مصرفی سراسر دنیا عرضه شده که باعث شده تا یک اتحادیه جهت تنظیم تثبیت میزان قیمت و قیمت گذاری تاسیس شود که وظیفه کلی ان هم براورد دقیق میزاق قیمت چوب ترموود  میباشد.

چوب ترموود یکی از مهمترین مواد است که در کنار این که کارایی های فراوانی دارد بلکه دارای قیمت ان نیز بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد.

از این رو تمامی ترموود های تولید شده توسط تمامی کشورهای تولید کننده را با بررسی و آزمایشات متداوم که مهمترین این موضوعات برخورداری از مقاومت بالا بوده یک قیمت کلی و یکسانی را براورد و بدون تغییر تعیین و تثبیت کردند.

اما این موضوع در بازارهای داخلی به دین روش نمیباشد که دلیل عمده و اساسی ان نیز وجود واعمال تحریمات از سوی دولت های غربی علیه ایران

افزایش قیمت های مواد اولیه در بازارهای داخلی

افزایش قیمت در ارزهای خارجی

افزایش قیمت و تورم در کالاهای وارداتی و میزان بالای ترمود میباشد.

که تمامی این موارد دست به دست هم دادند تا قیمت ترموود ایرانی دا به صورت دائما در حال تغییرات باشد.

اما تمامی موارد موجود در میزان قیمت در برخی موارد به میزان ابعاد و اندازه های نیز بستگی دارد.

.

ابعاد و اندازههای متنوع در چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد و منبع بسیار مهمی شناخته شده است که از میزان مقاومت و استحکام بسیار زیادی برابر عوامل مخرب برخوردار میباشد.

و در واقع از انواع ابعاد و اندازه های ان میتوان در بخش های بسیار زیادی به کار گرفت. که هر نوع از ابعاد مختص به یک محوطه بسیار خواص میباشد.

برای مثال :

از چوب ترمووود در سایز و ابعاد ( 16 * 92 ، 20 * 120 ) در بخشهایی مانند طراحی سقف پوش مورد کاربرد قرار میگیرد. که سایز ان متناسب با محوطه بسیار مناسب میباشد.

و از چوب ترموود در سایز و ابعاد ( 19 * 92 ، 19 * 117 ، 19 * 140 ) در بخش های مهمی مانند دیوار و دیوار پوش مورد کاربرد قرار میگیرد.

که متناسب با فضا و محیط کاری بسیار مناسب و سایز کاملا خوبی میباشد.

و از چوب ترموود در سایزها و ابعاد ( 26 * 117 ، 26 * 92 ،  26 * 140 ) و همین طور از این موارد نیز در راستا طراحی کف و کف پوش به کار گرفت هه میشود.

و در نهایت از سایزهای چوب ترموود در اندازه ها و ابعاد در ( 42 * 42 ، 42 * 140 ، 42 * 117 ، 42 * 92 و 42 * 68 ) برای ساخت انواع آلاچیق ، پرگولا، و تراس مورد کاربرد قرار میگیرد.

که از این ابعاد و اندازه های موجود ( 42 * 42 ، 42 * 140 ، 42 * 117 ، 42 * 92 و 42 * 68 ) در طراحی نمای ساختمانی و طراحی کف و کف پوش مورد کاربرد قرار میگیرد با بکار گیری از این ابعاد در واقع به دلیل اینکه بسیار ضخیم و مقاومت هست میزان طول عمر این نوع ابعاد در کف پوش به صورت دائمی خواهد بود.

و از میزان مقاومت بسیار خواصی برخوردار بود اما یگانه مشکلی که وجود دارد هزینه بسیار بالای ان میباشد که در واقع برای داشتن یک محوطه بسیار زیبا و با دوام پرداخت یک چنین هزینه ای ارزشش را دارد.

.

چوب ترموود

چوب ترموود همان گونه که از مزایای نامحدودی برخورداری میباشد ، به همان مقدار نیز از یک سری محدودیت هایی نیز برخوردار بوده که در صورت بی توجهی به این موارد عواقب ناهنجاری را در پی خواهد داشت.

برای مثال:

جهت بکار گیری از الوارهای چوب ترموود در کف و کف پوش ها باید به این موارد توجه داشت باشید که هنگام نصب چوب ترموود بروی کار باید میزان ابعاد و اندازه های ان مختص با کف پوش باشد .

که در غیر این صورت ممکن است که در طی زمان بسیار کمی الوارها به دلیل برخورداری از ضخامت و ابعاد کم دچار حالت قاشق مانندی شوند. و یا باعث شکستگی در الوارها شود. که این موضوع به مراتب ضرر هنگفتی به شما وارد خواهد کرد.

و از موارد دیگر اینکه بسیاری از مشتریان و کاربران چوب ترموود برای اینجا یک مسیر تخلیه اب از روی ترمود شیارهایی را ایجاد میکند .

تا آب و پس آب باقی ماند از شستشو و یا آب باران برف به راحتی از روی ترمو تخلیه شود. لازم به ذکر است که توجه داشته باشید که ایجاد شیارهای روی ترمود کف پوش باید روی الوارهایی ایجاد شود که ضخامت و ابعاد ان بالای 26 میلی باشد .

چرا که با ایجاد شیار روی ترموود به این منظور میزان ضخامت ترمو کاسته میشود و موجب شده تا مقاومت ان نیز کاسته شود و همینطور منجر به شکستگی و فرسایش زود رس مواجه شود.

چوب ترمو وود اهواز

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترموود.( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، چوب ترموود ایرانی  چوب ترمود خارجی ، نصب و اجرای ترمو همین کنون با کارشنساس ما تماس حاصلی نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *