کلیپس ترموود فلزی

کلیپس ترموود فلزی

در این مقاله میخواهیم راجع به کلیپس ترموود فلزی موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم .که امیدواریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شاید بسیاری از شما عزیزان با دیدن انواع طرح های چوب ترموود در محیط های مختلف به این فکر باشید. که الوارهای نصب شده در طراحی های این چنینی به چه روش و توسط چه ابزاری به دیوار و یا کف پوش نصب و اجرا شده اند.

باید بگویم که جهت نصب و اجرای الوارهای چوب ترموود در هر ابعاد و اندازه هایی نیازمند به انواع ابزار آلات و یراق آلاتی است که تمامی انها به شرح ذیل میباشد.

  • کلیپس ترمووود پلاستیکی
  • کلیپس ترمو خرچنگی
  • کلیپس ترموود مخفی
  • کلیپس ترمووود T فلزی
  • کلیپس ترمو T پلاستیکی
  • کلیپس ترمووود U فلزی
  • کلیپس ترمو گونیا

از جمله مواردی هستند که در بکارگیری از انواع چوب ترموود بکار میرود. اما کارایی برخی از انها به یکدیگر متفاوت میباشد. یعنی هر یک از انها بنابر طرح و دیزان آن در بخش مجزا و منحصر بفردی بکار می رود.

کاربردی انواع کلیپس U

از انواع کلیپس یو میتوان در بخش هایی مانند نمای داخلی ، پشت تی وی و دیوار پوش مورد کاربرد قرار میگیرد.که بیشتر الوارهای چوب بکار گرفته شده در این نوع کلیپس در تمامی ابعاد و اندازه های

( 42 * 42 ، 42 * 68 ، 42 * 117 ، 42 * 92 و 42 * 140 ) موجود می باشد.

و از این ابعاد و اندازه های ترموود در طراحی های مختلفی در نمای ساختمان و یا ساخت انواع آلاچیق و پرگولا نیز بکار میرود.

علاوه بر این موضوع کلیپس یو دارای هیچ گونه محدودیتی در کابرد آن وجود ندارد .و به به صراحت در تمامی شرایط جوی و آب و هوایی مرطوب ، باران زا و گرم خشک بکار گرفته می شود.

این نوع کلیپس دارا ضخامتی بین 1/5 الی 2 میل است.که از ورق آهن کاملا مقاومت و مستحکمی توسط دستگاه های مدرن و CNC  برش و به شکل کلیپس U  ساخته می شود.

از جمله ویژگیهای این نوع کلیپس آسانتر ساختن نصب و اجرا ترموود در سایر 42 که با سطح چوب ترموود. در این سایز به صورت کاملا یک دست تنظیم و نصب میشود.

کاربرد و مزایای کلیپس T پلاستیکی

چوب ترموود یک محصول زیبا و پرکاربردی است که در جین حال بسیار زیبا و طبیعی است. و از الوارهای چوب درختان تهیه و تولید می شود.

علاوه بر این برای ایجاد جلوه زیباتر در طرح ها نیاز به یراق آلات بسیار ظریف و طبیعی امریست طبیعی تا هم طرح انجام شده .زیبا تر به نظر برسد و هم از استحکام لازم برخوردار باشد.

به همین دلیل است که از هر یک از کلیپس ها در بخش مختلفی بکار می رود. که کار برد کلیپس T پلاستیکی در محوطه های نمناک و مرطوب و از انواع کلیپس های فلزی در فضاهای آزاد و گرم و خشک

مانند استخرها ، سونا و جکوزی که استفاده از انواع کلیپس های نیاز مبرمی طلقی می شود .بهتر است که از انواع کلیپس های پلاستیکی استفاده می شود.

و همین طور از انواع کلیپس های T فلزی نیز در طراحی های مختلفی مانند .کف پوش ها،دیوار پوشها، سقف پوش ها و اجرای نمای داخلی و بیرونی ساختمان به دلیل برخورداری. از میزان استحکام و مقاومت بالقوه در نصب و اجرای این محصولات و دوام بیش از حد آن در چنین محوطه هایی بکار میرود.

کاربرد کلیپس مخفی

کلیپس مخفی ترمو در یکی از یراق آلات و ابزار آلات جهت نصب و کاربرد در انواع چوب ترموود می باشد .که بیشتر در طراحی های سقف و دیوار و دیوار مورد کاربرد قرار میگیرد.

از خصوصیات ویژه این محصولات علاوه بر زیبایی و تنظیم بهتر در نصب محصولات ترموود خود کلیپس ها به صورت مخفی در زیر کار قرار می گیرد .و قابل دید نمی باشد.

کلیپس مخفی دارای ضخامت 1 میل و 1/5 میل می باشد. که میزان قیمت آن متناسب با ضخامت و آن محاسبه می شود. که به علت وجود نوسانات در بازارهای داخلی بهتر است که با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

اما این نکته نیز از قلم نماند که همین کلیپس هایی که از آن صحبت می کنیم .نیاز مبرمی به ابزار آلاتی مانند انواع پیچ ها دارد که انواع آنها به شرح ذیل میباشد.

  • پیچ ترمو گالوانیزه
  • پیچ ترمو قهوه ای روشن
  • پیچ ترمو قهوه ای تیره
  • پیچ ترمو کرمی رنگ
  • پیچ رنگی سیاه رنگ

خصوصیات بازر در انواع پیچ های ترمو

از انواع پیچ های ترموود از جمله ابزار آلات و یراق آلات پرکاربرد در نصب و اجرای چوب ترموود محسوب می شود. که در انواع مختلفی مانند موارد ذکر شده موجود می باشد.

که به دلیل ازدیاد استحکام و مقاومت در این نوع پیچ ها برخی از آنها توسط رنگ های کوره ای پوشانیده شده. و برخی نیز مانند پیچ گالوانیزه شده از آلیاژ گالوانیزه که یک مواد کاملا ضد زنگ است پوشانده می شود. و در مقابل رطوبت و بخار آب تا حدالامکان مقاومت خواهد داشت.

پیچ ترمو دارای ابعاد و اندازه های مختلفی مانند 3 سانت و 4 سانت می باشد. که دارای رنگ هایی مشابه با رنگ های الوارهای چوب ترموود می باشد.

  • پیچ های سیاه آن برای کاربر روی انواع محصولات چوب ترموود سیاه رنگ دارند استفاده می شود.
  • پیچ ها قهوه ای رنگ در انواع چوب ترموود با رنگ های قهوه ای و یا فندوقی بکار میرود.
  • پیچ های کرم رنگ برای کد رنگ های روشن و کرمی رنگ ترموود
  • پیچ های قهوه ای روشن آن برای کد رنگ های قهوه ای روشن

ویژگی های خواص این نوع پیچ ها این است.که الوارهای چوب ترمو به صورت کاملا منظم و مرتب تنظیم می شود .و در نصب آن به دلیل رنگ های مشابه ای که با ترموود دارد به ندرت قابل دید می باشد.

کلیپس ترموود فلزی یکی از یراق آلات و ابزار پرکاربردی است .که جهت نصب واجرای ترمو مورد کار برد قرار میگیرد .که هنگام نصب و اجرا روی پروژه های کاری شما نیاز مبرم به این ابزار آلات می باشد.

در صورت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با انواع کلیپس های می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *