ترمووود غرب تهران - بورس چوب ترمو - ترموود ایرانی - محصولات ترمووود - ترموود

ترمووود غرب تهران

ترمووود غرب تهران

.

در این مقاله میخواهیم راجع به ترمووود غرب تهران  موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با  ما همراه باشید.

.

چوب یکی از مواد و منبع بسیار مهمی است که از ان در بخش های بسیار مهمی بکار میرود. که یکی از مهمترین ان نیز جهت نصب و اجرای طراحی نمای داخلی ساختمان ها میباشد.

چوب در واقع قدیمی ترین موادی میباشد که کاربرد ان به هزاران سال قبل از میلاد میرسد ولی به دلیل اینکه خواص ها و مزایای بیشماری دارد تا کنون یکی از مهمترین و مطرح ترین مواد در عرصه ساخت و ساز میباشد.

که از این مواد و منبع طبیعی بیشتر در مناطق و کشورهای سرد سیر بکار میرود. که در ان به دلیل سرمای زیاد دیگر مواد و املاح ساختمانی کارایی ندارد.

و فقط با بکارگیری از این محصولات میتوانند زمستانی گرم و بدون دغ دغه داشته باشند. چرا که یکی از خواص و مزایای ارزشمند چوب درختان این است که عایق بسیار خوبی جهت حفظ حرارت گرما و سرما میباشد که کمترین حرارت را در خود به مدت زمان طولانی حفظ میکند.

از این رو جهت گرم کردن این نوع ساختمان های مسکونی نیاز زیادی برای گرم کردن نیست و با انرژی کمی نیز میتوان گرمای فضای داخلی ان را تامیین کرد.

که این امر در بکارگیری در ساخت خانه از مواد دیگر تقریبا چندین برابر بیشتر انرژی سوختی جهت گرم کردن نیازمند میباشد.

و میتوان به این موضوع اشاره داشت که یکی از دلایل عمده افزایش کاربرد از انواع چوب نیز همین موضوع هست.

که به جهت کاربرد زیاد مردم و مشتریان این محصولات محققان به فکر ایجاد تغییراتی به ساختار درونی چوب افتادند که یکی نوع محصولی را تولید کنند که بتوانند با حجم و وزن کم و همینطور از میزان مقاومت بیشتری برخوردار باشد بکار بگیرند.

که به دلیل انبوه بودن جنگلات سرسبز در کشور فنلاند محققان این کشور با تحقیقات و پژوهشهایی علمی که انجام دادن توانستند یک نوع محصول با کیفیت تولید کنند که میزان مقاومت و استحکام ان به چندین برابر بیشتر از چوب های معمولی باشد.

که به این فرایند تولید و محصول به دست امده از ان چوب اصلاح شده ترموود مینامند. که برای اولین بار در کشور فنلاند مورد بهرهبرداری و استفاده قرار گرفته است.

چوب ترموود

اما فرایند تولید این محصولات طوری است که بهترین و مرغوبترین نوع درختان جنگلات را انتخاب و توسط دستگاه های مدرن برش و در حوض های بزرگ و رودخانه ها به مدت 3 الی 4 هفته نگهداری میشود.

تا تمامی بافت ها و سلول های چوب به صورت کامل خیس بخورند و در هنگام تجذیه پذیری هیچ گونه مواد و املاحی از ان باقی نماند.

و در مرحله بعد با وارد کردن الوارهای چوب به داخل کوره های مخصوص که در انجا به دلیل فشار و حرارتی که در برخی مواقع به بیش از 230 درجه میرسد بروی چوب وارد میشود که بدون دخالت هیچ گونه مواد شیمیایی به صورت قابل توجهی از مواد و املاحی چوب مانند صمغ و آب و مواد معدنی و املاح ناخالصیهای دیگر ان تجذیه شده.

باعث میشود تا از میزان وزن و حجم چوب کاسته شود. و به میزان مقاومت و استحکام ان افزایش یابد. که به دین ترتیب محصول به دست امده را چوب ترمووود اصلاح شده مینامند.

که این محصولات به دلیل زیبایی و خواص بالقوه ای که دارد بنابر درخواست مشتریان و متقاضیان ان به دو روش ممکن صورت میگیرد.

که یکی جوب ترمو متوسط میباشد که میزان فشار و حرارتی که بروی چوب وارد میشود تقریبا 115 درجه میباشد. که باعث میشود تا میزان رنگ طبیعی ان به شکل زیبایی به شکل قهوه ای روشن تبدیل شود.

و همین میزان درجه حرارت نیز باعث میشود تا میزان مقاومت در ان افزایش یافته و از علاقمندان و طرفداران زیادی نیز برخوردار شود.

که مشتریان این محصولات به دلیل زیبایی و منحصربودن این نوع ترمو از این محصولات در بخش های بسیار مهم بکار میگیرند. که ایجاد یک منظره زیبایی را مجسم سازد.

اما یک نوع دیگر چوب ترموود به روش شدید میباشد که میزان فشار و حرارتی که بروی چوب وارد میشود به بیش از 230 درجه میرسد که این میزان حرارت در چوب موجب میشود تا رنگ طبیعی در این نوع ترمود به شکل قهوه ای تیره تبدیل شود.

که باعث میشود رطوبت بیشتری از چوب گرفته و میزان مقاومت ان نیز افزایش بیشتری داشته باشد. و به دلیل برخورداری از میزان مقاومت و استحکام و همچنین میزان زیبایی خارق العاده ای که دارد علاقمندان زیادی را بخصوص مهندسین و معماران را به خود جلب کرده است.

و به یکی از مشهورترین و معتبرترین نوع ترمود در دنیا نیز به شمار میرود. که از این محصولات بیشتر در بخش های بسیار مهم و حساس بکار گرفته میشود. که این امر به دلیل خواص و خصوصیات موجود دراین محصولات میباشد.

ترمووود غرب تهران - بورس چوب ترمو - ترموود ایرانی - محصولات ترمووود - ترموود

خصوصیات ارزشمند موجود در ترموود

چوب ترموود از انجایی که کاربردهای و کارایی های زیادی دارد از خصوصیات ارزشمندی نیز برخوردار میباشد که باعث رشد و پیشرفت روز افزون این محصولات شده است.

که از جمله این خصوصیات میتوان به موارد ذیل اشاره داشت.

عایق بودن بسیار خوب در برابر آلودگی های صوتی

عایق محافظتی جهت حفظ حرارت گرما و سرما

برخوداری از ابعاد و اندازه های استاندارد.

برخورداری از استاندارد های بین المللی

تمیز بودن هنگام نصب و اجرا ترمو

داشتن حمل و نقل راحت و اسان ترمو

برخورداری از میزان مقاومت و استحکام در ترمود

سبک بودن و حجم کم در ترمو

کارایی و کاربردی بودن ترمود

برخورداری از نقش و نگارهای زیبایی پروانه ای شکل

برخورداری از زیبایی و طراوت طبیعی در ترمو

انتقال شادابی و طراوت به محیط  اطراف

از جمله موارد بسیار مهمی است که خصوصیات چوب ترموود را بیان گر میباشد.

خرید ترمووود غرب تهران از موگو وود

جهت کسب اطلاع بیشتر در اربطه با ترمووود غرب تهران ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترمود ، ترموود ایرانی  ، ترمو فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تماس با ما : 09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *