چوب ترموود شهرک غرب - موگو وود - چوب ترمو شهرک غرب - ترمووود شهرک غرب

چوب ترموود شهرک غرب

چوب ترموود شهرک غرب

.

در این مقاله مخواهیم راجع به چوب ترموود شهرک غرب موضوعات مهمی را خدمت شما ارائه نماییم که البته امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

محله شهرک غرب شهر تهران در قسمت مرکزی شهر تهران واقع شده است که از مقیاس و جمعیت یکی از پر جمعیت ترین محله های شهر محسوب میشود.

که و از دهام و جنب و جوش در این محله به دلیل فروشگاه ها بزرگ مراکز تجاری دفاتر و اورگان های دولتی میباشد و میتوان گفت که مردم و ساکنان این محله از لحاظ مالی در سطح بسیار خوبی از اقشار بلند پایه و مردمی با در امد به مراتب بالاتری برخوردار هستند .

و به مراتب بسیار خوب خواهد بود که از انواع ترموود ها جهت ساخت و ساز در محوطه های داخلی و بیرونی و نماهای ساختمانی خود از این نوع ترموود استفاده نمایند .

که به عبارتی هم برای خود باشندگان این محله بسیار مفید خواهد بود و هم برای زیبا سازی سطح شهر و همچنین با این کار به طراوت و شادابی شهر و مردم این محله موثر خواهد بود.

و اما اینکه برای ان دسته از کسانی که با محصولات جدید ترموود آشنایی کاملا را ندارند باید به عرض برسانیم که ترموود نوعی از مرغوبترین چوب درختان کاج و صنوبر از جنگلات سربه فلک کشیده کشور فنلاند که به دلیل شرایط آب و هوای بسیار دل انگیز این کشور درختان کاج و صنوبر بسیار زودتر از حد معمول به رشد و نمو میرسند.

و به دلیل اینکه میتوان به خوبی روش جایگزین درختان را در این جنگلات کنترول کرد مسئولان جنگلات این کشور اقدام به تهیه و تولید انواع چوب ترموود از این درختان را کرده اند.

که روش تولید آن طوری مباشد که با استفاده از دستگاه های فوق العاده پیشرفته و میکانیزم الوارها را برش داده و به صورت خودکار وارد کورههای مخصوص میشوند و در این کوره با فشار حرارتی بسیار بالا تمامی مواد و املاح اظافه از چوب مانند صمغ و آب آن گرفته میشود که این امر موجب میشود تا از وزن و حجم ان کاسته شود و با فشار حرارتی که وارد میشود باعث میشود تا به میزان مقاومت و استحکام ان افزایش یابد .

که محصول این فرایند را چوب اصلاح شده ترموود مینامند.

این محصول بنابر رشد تولیدی و درخواست متقاضیان از این محصولات به دو روش

چوب اصلاح شده ترموود متوسط

و چوب اصلاح شده ترموود شدید

تهیه و تولید میشود.

که هر یک از این نوع ترمود از علاقمندان و طرافداران خواص در دنیا برخوردار میباشند.

.

خواص ویژگیهای چوب ترمووود

جوب ترمو خواص و ویژگیهای بسیار زیادی دارد که از جمله مواردی را که خدمت شما عرض میداریم نیز شامل آن میشود.

با بکار گیری از ترمووود در نماهای ساختمانی به خود و اطرافیانتان طراوت و شادابی را هدیه میبخشید.

این نوع ترموود ها در سایز ها و اندازه های متنوعی میباشند که قابلیت این را دارند که در محوطه های خواصی از انواع آنها بکار برد.

یکی دیگر از ویژگیهای این چوب ترموود ها میزان سبک بودن و کارایی بسیار آسان این محصولات میباشد.

که در مواردی بسیار عایق خوبی خواهند بود برای حفظ و نگهداری از حرات و دما بسیار گرم و سرد مانند استخر ها و سوناها

در صورت لوزم و بعد از نصب این نوع ترموود ها بروی سطح کار قابلیت جابه جایی بسیار آسانی را دارند و بدون کثیف کاری و بدون هیچ گونه ایجاد آلودگی صوتی اعمال ان امکان پذیر میباشد.

.

اجرای رنگ چوب ترموود

جهت اجرای رنگ ترمووود به مواردی که باید توجه داشته باشید شرایط اقلیمی و وضعیت جوی منطقه خود تان میباشد که در اینده دچار مشکلاتی نظیر فرسایش و از بین رفتن رنگ ترموود  در فاصله کوتاه زمانی نشوید.

و مورد دیگر اینکه قبل از رنگ امیزی رنگ را انتخاب نمایید که مناسب با محیط و فضای داخلی مد نظر جهت رنگ آمیزی باشد.

و در مرحله اول این کار باید تمامی سطح ترموود را با سمباده صاف نمایید و بعد از این کار ترموود را تمیز و اتاق رنگ را جهت انجام رنگ اماده سازید تا عاری از هر گونه گرد و خاکی شود.

و در مرحله بعد رنگ آماده شده را با حلال آن رقیق نموده و با وسایل مورد نظرتان  مانند پیستوله ؛ بورس و قلطک که ما برای شما بورس رنگ را توصیه میکنیم چرا که بورس رنگ، رنگ دانه های ترموود را به بافت ها و جدارهای داخلی هدایت داده و باعث میشود تا میزان کیفیت و مقاومت رنگ را در مدت زمان بسیاری بالا ببرد.

و بعد از اعمال رنگ به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود و بعد از خشک شدن .

در مرحله نهایی این فرایند برای بار دوم سطح ترموود را با رنگ آغشته نمایید و به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود وبعد از خشک شدن ترموود شما آماده نصب بروی کار میباشد.

چوب ترموود شهرک غرب - موگو وود - چوب ترمو شهرک غرب - ترمووود شهرک غرب

نحوه خرید چوب ترموود شهرک غرب

جهت خرید انواع ترموود باید به مواردی که برایتان ابلاغ مینماییم توجه داشته باشید.

که دربازارهای انواع و اقسام ترموود در ابعاد و اندازه های متفاوتی موجود میباشد که هر نوع از ابعاد و اندازه های در محوطه ها خواصی به کار گرفته میشود .

که باید قبل از اینکه اقدام به خرید ان نمایید. توجه داشته باشید که اگر جهت اجرای کف و کف پوشها قصد خرید ترموود را دارید

میتوانید از ترموود در ابعاد 26  *  92 استفاده نمایید که جهت این امر بسیار مناسب میباشد.

اما درکل پیشنهاد ما به شما این هست که اگر اطلاعات کاملی در این راستا ندارید بهتر هست که با کارشناسان این محصولات تماس حاصل نمایید. و از مشاورها انها در این رابطه مستفید شوید.

.

جهت اطلاع بیشتر همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *