رنگ ترموود ستارخان - موگو وود - رنگ ترمووود ستارخان - رنگ چوب ترمو ستارخان

رنگ ترموود ستارخان

رنگ ترموود ستارخان

.

در این مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود ستارخان موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترموود یکی از مهمترین و پرکاربردترین مواد در صنعت ساخت و ساز و نمای ساختمان به شمار میرود ، از انجایی که مستحضر نیز هستید چوب یکی از مواد مهمی هست که از دیر باز با ما انسانها همیار و یاور بوده است .

که از ابتدای آغاز نسل بشریت انسانها برای رفع مایحتاج خود جهت ساخت سرپناهی برای زندگی و دفاع از هجوم دشمنان و حیوان و بسیار از موارد دیگر از چوب درختان به کار میگرفتند.

و تنها مشکلی سد راه نسل های گذشته جهت بکار گیری از انواع چوب بود ، نبود امکانات کافی برای این امر بوده که با تمامی این اوضاع و احوال بازهم نهایت استفاده از چوب ها را به نحوه احسنت برده انده.

اما امروزه با پیشرفت فن آوری و تکنالوژی و علم و دانش موجب شده تا هم میسری کوتاهتر برای بکارگیری از انواع چوب ها و هم ایجاد تنوعی در ساخت اشیاء به وجود آید.

طوری که با استفاده از فن اوری و تکنالوژی برای بکار گیری از چوبی با میزان حجم و وزن کمتر و مقاومت و استحکامی به مراتب چندین برابر بهرهمندی پیدا کرده اند.
که مراحل این فرایند طوری است که مرغوبت ترین نوع درختان کاج و صنوبر برای این کار انتخاب شده و به اندازههای معینی برش میشود و با دستگاه های بسیارپیشرفته به صورت میکانیزم وارد کوره های مخصوص به این کار میشود.

و در آنجا با فشار حرارتی بالای 230 درجه که بر سطح چوب وارد میشود و بدون بکارگیری از مواد شیمیایی به میزان لازم از مواد معدنی و املاح آن مانند صمغ و آب چوب ها گرفته میشود.

که در نتیجه این امر مسبب میشود تا به اندزه قابل توجهی از میزان وزن و حجم چوب ها کاسته شده و به میزان مقاومت و استحکام آن افزایش یابد.

و نتیجه حاصله از این فرایند را چوب اصلاح شده ترموود مینامند.

که این روند اصلاح پذیزی در دو روش صورت پذیر میباشد،

چوب اصلاح شده ترموود به روش متوسط

چوب اصلاح شده ترموود به روش شدید

که در روش متوسط آن بنابر درخواست مشتریان و متقاضیان میزان حرارت وارده به سطح چوب به میزان معینی تعیین شده که حاصل این میزان فشار حرارتی رنگ قهوه روشن چوب ترموود اصلاح شده میباشد که از زیبایی بسیار برخوردار بوده و در محوطه های داخلی وبیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.

اما در روش اصلاح پذیری شدید میزان دما و فشار حرارتی که بر سطح ترموود وراد میشود به میزان بسیار زیادی میباشد که رنگ طبیعی آن به صورت قهوه ای تیره بوده که زیبایی فوق العاده میباشد ، و به همین دلیل یکی از مرغوبترین ترموود در دنیا به شمار میرود که الارغم میزان زیبایی بیش از حد ان مقاومت آن نیز بی نظیر بوده است.

که بیشتر در محوطه های داخلی و بیرونی به کار گرفته میشود. این نوع محصولات به دلیل داشتن مزایای بالقوه ای که دارد در دنیا از طرفداران و علاقمندان بسیار زیادی برخوردار میباشد.

و راجع به موضوعات خواص و ویژگیهای آن باید به عرض برسانیم که این نوع ترموود ها که از مرغوبترین نوع آن های نیز میباشد. از خواص و ویژگیهای خارق العاده ای نیز برخوردار بوده است.

کاربردهای این محصولات بسیار ساده و راحت داشته

عایق بسیار خوبی جهت حفظ و نگهداری حرارت میباشد.

به مراتب از مواد دیگر ساختمانی به صرفتر خواهد بود.

از مقاومت و انعطاف زیادی برخوردار بوده

وزن و حجم کمی دارد که حمل و نقل آن نیز بسیار آسان و راحت میباشد

و هنگام نصب و کاربرد از آن هیچ گونه کثیفی ندارد. و به راحتی قابلیت این را دارد که در صورت لوزم جابه جا شود.

رنگ ترموود ستارخان - موگو وود - رنگ ترمووود ستارخان - رنگ چوب ترمو ستارخان

میزان مقاومت و استحکام انوع چوب ترموود

به دلیل اینکه این محصولات رو به رشد شده و بسیاری از کشورهای دنیا اقدام به ساخت و تولید این گونه محصولات نموده اند به طور کل انواع و اقسام انها با کیفیت های متفاوت به بازارهای داخلی و خارجی مشاهده میشود.

که هر کدام از انها از کیفیت و میزان مقاومت منحصر به فردی برخوردار میباشد.

که داشتن میزان مقاومت خوب بستگی به عوامل فرایند تولید آن دارد.

نحوه تولید انواع چوب ترموود 

نحوه بکار گیری از دستگاهای این محصولات

میزان استاندارد بودن در مواد اولیه

مرغوبیت چوب تدارک دیده شده

میزان مقاومت چوب معمولی برای بکار گیری و ساخت ترمووود

از جمله مواردی میباشد که در ساخت و تهیه جوب ترمو با کیفیت و داشتن میزان مقاومت بالا دراولویت کاری قرار دارد.

.

قیمت ترموود فنلاندی

قیمت چوب ترموود فنلاندی به دلیل به دلیل استفاده از دستگاههای بسیار پیشرفته و مرغوبیت انواع چوب و الوارهای مصرف و مواد اولیه از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار بوده که یکی از دلایل به شهرت رسیدن این نوع ترموود در دنیا به شمار میرود.

که این یکی از دلایلی هست که میزان قیمت آن نیزدر بازارهای خارجی نسبت به دیگر ترموود ها کمی بالاتر بوده که در کل ازمیزان قیمت یکسان و بدون تغییر برخوردار بوده است.
اما قیمت ترموود فنلاندی در بازارهای داخلی به دلیل تحریماهای اعمال شده از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی

رشد افزایش قیمت ها در مواد اولیه در بازارهای داخلی

افزایش بالا رفتن سطح قیمت های ارزهای خارجی

افزایش رشد در قیمت های مواد اولیه وارداتی و میزان رشد در مالیاتهای این کالاها

از جمله مواردی  بوده که سد راه مشتریان این محصولات قرار دارد اما به دلیل وجود پاینت های مثبت در چوب ترموود فنلاندی بازار این محصولات در داخلی از جنب و جوش خواص را دارد.

رنگ ترموود ستارخان

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ ترموود  ستارخان و اطلاع از قیمت روز محصولات ترموود همین حالا با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با ما : 09122074352 – 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *