رنگ ترموود کامرانیه - موگو وود - رنگ ترمووود کامرانیه - رنگ چوب ترمو کامرانیه

رنگ ترموود کامرانیه

رنگ ترموود کامرانیه

.

در این مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود کامرانیه موضوعاتی ارزشمندی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترموود از درختان کاج و صنوبر که در جنگلات کشور فنلاند به رشد میرسند تهیه و تولید میشود که این فرایند طوری میباشد.

که مرغوبترین نوع درختان کاج و صنوبر را انتخاب کرده به اندازههای معینی برش داده میشود .

و بعد وارد کوره های مخصوص میشود و در انجا با دستگاه های مدرن و با کمک تکنالوژی برتر روز دنیا و بدون دخالت هیچ گونه مواد شیمیایی به میزان معینی از مواد معدنی و املاح موجود در آن تجذیه میشود این فرایند تجریه پذیری باعث میشود تا از حجم و وزن ترموود کاهش یافته و به مقاومت و انعطاف پذیری آن تا چندین برابر بیشتر از چوب معمولی افزایش یابد.

که محصول به دست آمده از این فرایند را چوب ترموود  مینامند.

اما کار به اینجا اختتام نمی یابد و این فرایند مطابق با درخواست و مشتریان و متقاضیان این محصول به دو روش صورت میپذیرد که البته هر نوع از این ترموود علاقمندان و طرفداران خود را دارا میباشد.

چوب ترمووود اصلاح شده به روش متوسط

جوب ترمو اصلاح شده به روش شدید

در روش متوسط آن چوب های ترموود به اندازه های معین و داده شده فشار حرارتی بر آن وارد می آید که رنگ طیبعی آن به رنگ قهوه ای روشن میباشد.

که در محوطه های مخصوص از این نوع ترموود ها بکار گرفته میشود. که بیشتر آن در محوطه های بیرونی میباشد.

و به دلیل مزایا و ویژه گیهای آن متقاضیان زیادی دارد .

و در روش شدید اصلاح پذیری چوب ترموود میزان درجه حرارت و فشار گرما به بیش از 230 درجه سانتیگراد میرسد که رنگ طبیعی  آن به رنگ قهوه ای تیره بوده است و بیشتر در محوطه های داخلی از این نوع ترموود های به کار گرفته میشود.

و از خواص آن نیز میتوان به نوعیت رنگ بسیار زیبا و طبیعی آن اشاره نمود که یکی از دلیلی میباشد که در سرتاسر دنیا از شهرت چشم گیری برخوردار شده است.

.

رنگ چوب ترموود کامرانیه

در واقع بعد از تکامل فرایند اصلاح پذیری چوب ترموود بسیاری از شرکت های سراسر دینا برای رسیدن به اهدافی رنگ ترموود  را تهیه و تدارک دیدند.

که امروز ما انواع و اقسام ان را در بازارها شاهد هستیم .

از جمله کشورهایی که در این زمینه فعالیتهای زیادی داشته کشور آلمان بوده که شرکت رنگسازی کیم در آن واقع شده است.

شرکت رنگسازی کیم یکی از بزرگ ترین و مشهورترین کمپنی رنگ سازی در سطح دنیا بوده است که هم در زمینه تولید انواع رنگها و هم در زمینه صادرات محصولات رنگی دنیا به شهرت رسیده است.

شرکت رنگ کیم یگانه شرکتی بوده که ساختار ترکیبی رنگ آن با زیرساخت رنگهای دیگر شرکت های متفاوت بوده است چرا که بسیاری از شرکت های تولید کننده رنگ ترموود از مواد شیمیایی جهت ساخت رنگهای استفاده میکنند .

اما کمپنی کیم با ترکیبی از مواد معدنی مانند ، پتاسیم سیلیکات ، کانی معدنی ، سنگهای معدنی و رندرها توانسته که یکی از مرغوبترین رنگهای ترموود را تهیه و تولید نماید.

لازم به ذکر است که کشورهای زیادی جهت رقابت با کیم در تلاش هستند تا بتوانند از این شرکت پیشی بگیرند که تا کنون موفق به این امر نشده اند.

.

تفاوت رنگ ترموود کیم و رنگهای متفرقه

رنگ های متفرقه به طور کلی از موادی با زیر ساخت از ترکیبات مواد شیمیایی تولید شده است.

اما در رنگ کیم این موضوع به طور کلی متغیر بوده و زیر ساختی از بهترین مواد معدنی متشکل شده است.

چرا که هر نوع از رنگهای شیمیایی با گذشت زمان و تغیرات وضعیت آب و هوا و باد و باران خواص اصلی خود شان را از دست میدهند و رنگ های تیره آن های به خاکستری تبدیل میشود ، رنگ های سفید به مرور زمان به زردی میگراید ، بعد از 2 الی 3 سال فرسوده شده و نیازی  به تعمیر مجدد دارد.

اما در نوع رنگ ترموود کیم این روند کامل فرق میکند.

و با وجود تمامی مشکلات گرما و سرمای هوا ، تغیرات جوی و آب و هوایی ، تابش نور خورشید این قابلیت را داشته که تا چندین سال بیشتر از حد معمول دوام و پابرجایی خود را حفظ نماید.

یکی از خواص عمده و اساسی این نوع رنگ ترمووود میزان چسپندگی بسیار زیاد آن میباشد. که بعد از اعمال رنگ آمیزی و خشک شدن رنگ انجام میپذیرد که میزان چسپندگی بالا در رنگها از حائز اهمیت زیادی دارد.

رنگ ترموود کامرانیه - موگو وود - رنگ ترمووود کامرانیه - رنگ چوب ترمو کامرانیه

اجرای رنگ ترموود

جهت اجرای رنگ ترموود ابتدا باید به شرایط و اقلیم منطقه خود تان توجه داشته باشید و نوعیت رنگ را مطابق با آن تهیه نمایید که در آیند به دچار مشکلات جبران ناپذیری نشوید.

در ابتدا سطح چوب ترموود را با سمباده صاف کرده تا هنگام رنگ آمیزی رنگ ها به بافت های ترموود نفوذ نماید این امر موجب میشد تا در مقاومت و دوام رنگ موثر واقع شود.

و در مرحله دوم بعد از این امر چوب ترموود را تمیز نمایید و بعد اتاق رنگ را اماده به انجام رنگ آمیزی نمایید.

و در مرحله سوم با رنگ در نظر گرفته شده توسط بورس و یا قلطک و پیستوله سطح ترمووود را آغشته به رنگ نمایید.

که مابرای شما بورس رنگ را پیشنهاد میکنیم چرا که بورس رنگ ؛ رنگ ها را به بافت های ترموود هدایت میدهد که این امر نیز باعث دوام بیشتر رنگ میشود ، و بعد از اعمال رنگ ؛ ترموود را به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود و بعد از خشک شدن.

در مرحله چهارم و نهایی آن برای بار دوم رنگ را بر سطح ترموود آغشته نمایید. و به مدت 24 ساعت بگذارید تا خشک شود و بعد از خشک شدن ترموود شما آماده برای نصب بروی کار میباشد..

خرید رنگ ترموود کامرانیه از موگو وود

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ ترموود کامرانیه و اطلاع از قیمت روز محصولات ترموود همین حالا با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با ما : 09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *