رنگ ترموود صادقیه - موگو وود - رنگ ترمووود صادقیه - رنگ چوب ترمو صادقیه

رنگ ترموود صادقیه

رنگ ترموود صادقیه

.

دراین مقاله میخواهیم راجع رنگ ترموود صادقیه خدمت شما موضوعات مهمی را ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترموود یکی از مهمترین و پرکاربردترین مواد و مصالح ساختمانی به شمار میرود که از ان جهت طراحی نمای داخلی وبیرونی ساختمان ها مورد استفاده و بهربرداری قرار میگیرد.

و یکی از مواد بسیار زیبا و منحصر بفرد بود که به شکل قابل توجهی در طبیعت اطراف  ما موجود هست ، درختان موجود در جنگلات خود زنده بود که به طبیعت اطراف خود زندگی و طراوت را منتقل میکند.

و در اصل یکی از نعمت های طبیعی است که از دیرباز همراه و یاور انسانها بوده و انسانهای اولیه نیز با وجود امکانات بسیار کم هم توانسته تا در حدالامکان مایحتاج خودشان را از این نعمت اللهی تامین نمایند.

برای مثال برای ساخت سرپناهی برای ادامه زندگی و همینطور ساخت وسائلی برای دفاع از خود در مقابل دوشمنان و حیوانات وحشی ،

و در واقع تا جایی میتوان گفت که یکی از عوامل پیشرفت و رشد جامعه بشری نیز وابسته به چوب های درختانی بوده که در طبیعت به رشد و نمو رسیده و از انها در موارد بسیار ضروری مورد استفاده قرار گرفته است.

اما امروزه با پیشرفت علم و فن آوری و تکنالوژی برتر روز دنیا و ترقی در فنون ساخت و ساز و معماری باعث شده تا از ایده های جدیدتری برای ساخت و بکارگیری از این محصولات طبیعی نیز پیشرفت نماید.

و در کل پیشرفت و علم وفن آوری امروزی به جایی رسیده که جهت بکارگیری از چوبی با حجم و وزن کمتری بکاربگیرند که به مراتب هم از میزان مقاومت بیشتری برخوردار خواهد شد و هم از میزان فضای کاربردی آن بازتر میشود.

با این حال بکارگیری از ترموود نه تنها به محیط و شهر ما جلوه وزیبایی خواصی میبخشد بلکه با انتقال نیروی مثبت به انسانها باعث شادابی و طراوت روحی نیز میشوند.

که به عبارتی این موارد از خواصی ویژه و کلی چوب ترموود نیز میتواند باشد.

اما نحوه ساخت وتهیه ترموود طوری بوده که از میان درختان به رشد رسیده نوع مرغوب آن را انتخاب و به اندازه های معینی برش داده وبا دستگاههای مخصوص وارد کوره هایی میشود که در آنجا با فشار حرارتی و گرمای بالای 230 درجه گرما باعث میشود.

تا به اندازه معینی از میزان حجم و وزن چوب تجذیه شود ، این فرایند با کنترول کامپیوترها و بدون بکارگیری از مواد شیمیایی انجام میپذیرد که خود خواصی طبیعی بودن را حفظ کرده و تا پایان طبیعی خواهد ماند.

فرایند اصلاح پذیری بروی ترموود به دو بخش تقسیم میشود

روش اصلاح پذیری چوب ترموود متوسط

روش اصلاح پذیری چوب ترموود شدید

که در روش متوسط آن مطابق با درخواست مشتریان و متقاضیان این محصولات میزان فشار وحرارتی که بروی چوب وارد میشود به میزان 150 درجه میباشد که این فشار گرما باعث میشود تا رنگ ترموود  به طور طبیعی به رنگ قهوه ای روشن باشد.

که رنگی فوق العاده زیبا بوده است ؛ و در محوطه های بسیار خواصی مورد کاربرد قرار میگیرد.

و در نوع چوب اصلاح شده ترموود شدید

دراین نوع نیز میزان فشار وارد بروی ترموود برمبنای درخواست متقاضیان و مشتریان آن اعمال میشود که چیزی بیشتر از 230 درجه سانیگراد گرما به آن میرسد.

که این امر موجب میشود که رنگ طبیعی ان به شکل قهوه ای تیره شود که یکی از زیباترین رنگها در ترموود بشمار میرود و به دلیل کیفیت نیز در دنیا به شهرت رسیده که همگی با این نوع محصولات شناخت کافی  را دارند.

.

چوب ترموود ایرانی

یکی از انواع ترموود نیز به نام ترموود ایرانی  میباشد که تولید داخل میباشد و از انجایی که تولید این محصول با کمبوده مواد اولیه مواجع بوده به مقدار زیادی از این مواد اولیه از روسیه وارد میشود.

که برای ساخت ترموود اصلی از مواد اولیه ساخت داخل مقدار آن بسیار کم هست.

اما با وجود این مشکلات ترموود تولید شده توسط داخل کشور در سه گرید میباشد.

  • چوب ترمووود ایرانی در گرید درجه 1
  • چوب ترموود ایرانی در گرید درجه 2
  • چورب ترموود ایرانی درگرید درجه 3

که چوب ترموود گرید درجه یک آن از لحاظ ساخت با ترموود فنلاندی فرق زیادی نمیکند .

اما از لحاظ میزان کیفیت ترمود فنلاندی نه تنها برتری نسبت به ترموود ایرانی را دارد بلکه با ترموود ها و برندهای خارجی نیز نمیشود مقاسیه کرد.

چرا که به دلیل مرغوبیت در نوعیت چوب جنگلات کاج و توجه و مسئوولیت پذیری در نحوه ساخت آن موجب شده تا به این شهرت دست یابد.

رنگ ترموود صادقیه - موگو وود - رنگ ترمووود صادقیه - رنگ چوب ترمو صادقیه

نحوه خرید رنگ ترموود صادقیه

جهت خرید چوب ترموود اگر خودتان اطلاعات کامل در مورد ترموود  دارید که بسیار خوب خواهد بود اما درغیر این صورت میتوانید از کارشناسان این نوع از محصولات مشاوره های لازم را بگیرید.

ابتدا محوطه ای را که مخواهید آن را با چوب ترموود طراحی نمایید متراژ کرده و بعد به همان میزان ترموود تهیه و خریداری نمایید.

اگر میخواهید جوب ترمو برای کف پوشها خریداری نمایید ، بهتر خواهد بود که از ترموود 26  *  92 استفاده نمایید.

و قیمت آن را در بازار بررسی نموده و از نوع بهترین نوع آن که ترمووود فنلاندی میباشد.

خریداری نمایید اما ناگفته نماند که جهت طراحی در کف ها نیز میتوانید از ترموود ایرانی نیز استفاده نمایید درست که نام ایرانی روی آن هست و تولید داخل میباشد. اما بر این مبنا نیست که کیفیت مناسبی ندارد.

و این مسئله نیز قابل قبول میباشد که ترموود فنلاندی به مراتب بهتر از ایرانی میباشد.

اما در این رابطه باید بگوییم که ترموود ایرانی را دست کم نگیریم چرا به مشتریان این محصولات به مدت 35 سال گرانتی بعد از مصرف تعلق خواهد گرفت .

.

جهت کسب اطلاع بیشتر همین اکنون میتوانید که با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *