رنگ ترمووود قیمت

.رنگ ترمووود قیمت

در این مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترمووود قیمت موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم .که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ ترموود یکی از مواد ارزنده و پرکاربردی است .که جهت رنگ امیزی و نگهداری و همچنین حفاظت از سلامت چوب ترموود بکار میرود که به همین منظور نیز طراحی و ساخته شده است.

رنگ در واقع تشکیل دهند زیبایی و طراوت در تمامی اجسام و اشیاء اطراف ما هست .که به عبارتی رنگها تمامی این اشیاء را برای ما به معرفی میگیرد.

و در کل رنگ های به دو نوع تقسیم میشود رنگ های مصنوعی و رنگ های طبیعی

رنگ های طبیعی رنگهایی هستند که در طبیعی مانند جنگلات و رنگهای درختان و گلها و گیاهان میباشد. و رنگ های مصنوعی به رنگ هایی گفته میشود که ساخته شده دست بشر میباشد. که از هر نوع موادی ممکن است ساخته شده باشد مانند رنگهای صنعتی و رنگهای چوب و غیره…

خواص رنگ ترموود

اما راجع به رنگ چوب ترموود باید عرض کنیم.که این نوع رنگها دارای خواص و ویژگیهایی هستند. که فقط مختص به انواع چوب های ترموود میباشد و در زمینه چوب کارایی دارد.

این محصولات با رشد و گسترش کاربردهای چوب ترموود در موارد بسیار زیادی باعث شده .تا مشتریان زیادی را بخصوص مردم کشورهایی که در مناطق سرد سیر زندگی میکنند.

چرا که بکارگیری از چوب ترمووود در ساخت خانه و واحد های مسکونی بسیار بصرفه تر میباشد. که با انرژی بسیار کم این خانه گرم میشود و گرمای ان را تا چندین ساعت حفظ میکند.

اما در خانه های ساخته شده از بتن و شن و سیمان اینگونه نیست. و برای گرم کردن این خانه ها در سرمای زمستان باید انرژی بیشتری را به صورت متداوم به مصرف رساند .تا محیط مد نظر برای زندگی کردن از گرمای لازم برخوردار باشد.

پس به دین ترتیب باید متوجه موضوع بسیار مهمی شده باشید .که کاربرد چوب ترموود از هر لحاظ به صرفه تر بوده و حتی در مصرف و صرفه جوی انرژی و منابع طبیعی مانند نفت و گاز نیز مثمر ثمر واقع خواهد شد.

رشد رنگ ترموود

به همین دلیل چوب و رنگ ترموود در زمان بسیار کم به رشد چشمگیری دست یافته اند.  امروزه به از این نوع دو محصولات به عنوان دو غول بزرگ صنعتی یاد میشود.

که در واقع با روی کار امدن این دو غول انقلابی در عرصه ساخت و ساز به وجود امده است. که توجه بسیاری از مشتریان و بخصوص مهندسین و معماران صنعت ساختمانی را به خود جلب کرده است.

اما صنعت رنگ ترموود نیز به همینجا خاتمه نیافته و روز به روز در حال تغییرات بسیار مثبت میباشد . یکی از این نشانه های تغیرات در زمینه رنگ چوب ، ( رنگ چوب ترموود کیم ) میباشد.

رنگ چوب ترموود کیم

این نوع رنگ یکی از مشهورترین و معتبرترین نوع رنگهای ترموود در دنیا میباشد .که از نام مستعار آقای آدولف ویلیهام کیم گرفته شده است .

که وی تلاشهای زیادی را در رابطه با ساخت این نوع رنگ به انجام رسانیده است .و با ترکیبات مواد معدنی که این مواد طی قرن ها پدید می آیند نوعی رنگ را تهیه و تولید کرده. و به بازارهای سراسر دنیا به معرفی و برای مصرف در دسترس مشتریان قرار داده است.

این نوع رنگ از خواص و مزایای بسیار زیادی برخوردار میباشد که از جلمه این ها

جلوگیری از رشد جلبک ها و قارچ ها

مقاومت در برابر نورخورشید و اشعه ماواراء بنفش

در برابر استحکاک و سایش که در کف پوش

در برابر جذب رطوبت  و کپک زدگی

جلوگیری از هجوم حشرات موذی مانند موریانه ها و سوسک

نفوذ کردن رنگ به جداره های چوب ترموود بدون ایجاد لایه

افزایش زیبایی و طول عمر بخشید به چوب ترموود

از این موارد مزایا و ویژگیهای رنگ ترموود کیم میباشد که دلیل واضحی است. بر اینکه این نوع رنگ از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر رنگ ها برخوردار باشد.

قیمت رنگ چوب ترموود

با گسترش و پیشرفت در صنعت رنگ چوب ترموود شرکتهای زیادی فعالیت خود را در رابطه با ساخت و تولید انواع رنگ ترموود آغاز کردند. که این امر باعث شده انواع رنگ های ترموود را در بازارهای داخلی و خارجی شاهد باشیم.

هر کدام از این رنگها میزان مقاومت و استحکام بسیار خواصی در شرایط مربوط خود را دارد .

یک اتحادیه برای تعیین قیمت گذاری ایجاد شده. تا تمامی رنگهای موجود در بازارهای از یک قیمت خواص و با ثبات و یکسان برخوردار باشد.

که این تعیین قیمت به میزان مقاومت و استحکام رنگها، غلظت ؛ مقاومت در برابر سایش و میزان چسپندگی بستگی دارد. که وجود برخورداری از این شرایط ذکر شده میزان قیمت انها تعیین وتثبیت میشود .

اما در بازارهای داخلی چینین نیست. و به دلیل تحریمات اعمال شده از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی علیه ایران

افزایش قیمت ارزهای خارجی

افزایش رشد تورم در قیمتهای مواد داخلی و وارداتی و میزان مالیات ها

باعث شده تا این محصولات از قیمت یکسانی در این بازار برخوردار نباشند .

و دائما در حال تغیرات میباشد که گاهی با افزایش و گاهی نیز شاهد کاهش قیمت های در رنگ های ترموود هستیم.

که این امر یک معزل اقتصادی به شمار میرود که مردم جامعه ایران با ان دست پنجه نرم میکنند .

اما تمامی این مسائل به دلیل این که چوب ترموود از زیبایی و طراوت و شادابی طبیعی برخوردار میباشد .باعث شده بازار چوب و رنگ ترموود همچنان بازار پررنق و گرمی داشته باشد.

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با رنگ ترمووود قیمت ( خرید رنگ و چوب ترمو ، ترمووود ایرانی ، ترموود فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترموو ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *