رنگ چوب ترموود قیمت 

رنگ چوب ترموود قیمت

در این مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود قیمت موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم. که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ ترموود قیمت یکی از مواد بسیار مهم و ارزنده است. که برای حفاظت از سلامت چوب ترموود بکار میرود.

این محصولات بعد از انجام فرایند تولید چوب ترموود به اجرا گرفته شده که در محصولات چوب ترموود برای اولین با در کشور فنلاند تولید شده .که بعد از ان رنگ چوب ترموود روی کار امده که این نوع رنگ نیز از محصولات کشور فنلاند میباشد.

و از زیر ساخت بسیار مرغوب تشکیل شده است و ازخواص و مزایایی نیز برخوردار میباشد. که برای چوب ترموود بسیار لوزمی و مفید است که در برابر عواملی که منجر به تخریب ترموود میشود مقاومت خواهد کرد.

میزان مقاومت در رنگ ترموود

طوری که مستحضر هستند انواع رنگهای ترمود در بازارهای داخلی و خارجی موجود میباشد. که بسیار متنوع و مرغوب و همچنین از کیفیت خوبی نیز برخوردار میباشد.

این رنگ های از هر لحاظ سنجش میشوند و مطابق با ان یک گرید را برای ان در نظر میگیرند. که رنگهای گرید بندی شده از میزان قیمت های یکسانی برخوردار میباشند.

روند سنجش رنگ های ترموود برمبنای برخوردار بودن از میزان مقاومت بالا در برابر عوامل چون

مقاومت در برابر نور خورشید

در برابر رطوبت و نم

برابر سایش و استحکاک

برابر هجوم حشرات موذی مانند موریانه ها

برخورداری از غلظ در رنگ

میزان چسپندگی در رنگ که در هر نوع رنگی از اهمیت زیادی برخوردار میباشد.

از جمله مواردی هستند که میزان مقاومت در رنگ را تثبیت میکنند .و در مرحله بعدی از نشان استاندارد های بین المللی و کیفی برخوردار خواهند شد که در واقع اعتبار محصولات را افزایش میبخشد.

قیمت رنگ چوب ترموود

قیمت رنگ ترموود با گسترش تولید رنگ و در عرصه صنعت رنگ ترموود در برخی از موارد دیده شده. زمانی که یک محصول رو به افزایش میرود میزان قیمت ان کاهش می یابد.

و با کاهش یافتن محصولات میزان قیمت ان افزایش پیدا میکند که این یک امر عادی در دنیا میباشد. اما در عرصه رنگ ترموود با روی کار امد رنگ های مختلف از شرکت های متفاوت یک اتحادیه در بخش قیمت گذاری تاسیس شده .که قیمت هر نوع از رنگ ها را بنابر میزان کیفیت ان سنجش میکنند .

که تمامی رنگها حال حاظر دنیا از یک قیمت مناسب و یکسانی برخوردار میباشد.

اما در بازارهای داخلی بدین شکل نیست. و بیشتر به دلیل وجود تحریمات از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی علیه ایران

افزیش تورم در بازارهای داخلی و میزان قیمت ها مواد داخلی

افزایش قیمت ارزهای خارجی

و میزان افزایش مواد وارداتی و مالیات انها

باعث بروز مشکلاتی شده که نه تنها رنگ ترموود بلکه بسیاری از مواد وارداتی از میزان قیمت یکسانی برخوردار نمی باشند.

خرید رنگ چوب ترموود

جهت خرید رنگ چوب ترموود به دو روش هم با مراجعه به سایت های فروش رنگ و هم با مراجعه به بازارهای فروش رنگ به صورت حضوری میتوانید خرید خود را انجام دهید.

که این امر نیازمند به یک سری معلومات کافی میباشد .که در صورت نداشتن این معلومات میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. و از مشاوره انها نهایت استفاده را ببرید.

چنانچه خودتان قصد خرید را دارد میتوانید به صورت حضوری و با مراجعه به بازارهای فروش رنگ ترموود جنس بسیار خوب رنگ را انتخاب نمایید.

و از کاتالوگ هایی که در اختیار شما قرار میگیرد. نوعی رنگ را انتخاب نمایید. که همانگی های الازم را با وسایل و اشیاء مد نظر داشته باشد.

رنگ چوب ترمود پایه اب

در این نوع رنگ جهت اجرای رنگ و رقیق نمودن ان نیازی به این امر نیست. چرا که به اندازه کافی این نوع رنگها رقیق میباشد ولی در صورت لوزم میتوانید با استفاده از محلول آب رنگ را رقیق نمایید.

رنگ ترموود پایه آب دارای 78 طیف رنگی میباشد که از مرغوبیت و کیفیت بسیار زیادی برخوردار هست .و بیشتر در محوطه ها داخلی وبیرونی نما ساختمان بکار میرود.

که به دلیل داشتن میزان مقاومت در برابر سایش و استحکاک در رنگ پایه آب مشتریان و متقاضیان این محصولات از این نوع رنگ بیشتر در محوطه ها داخی بیرونی و فضای باز مورد استفاده قرار میدهند.

رنگ ترموود پایه روغن

رنگ پایه روغن در حقیقت از خود رنگ خواصی ندارد و دارای یک نوع رنگ دانه هایی هست. که هنگام رقیق رنمودن و انجام فرایند رنگ آمیزی به جداره ها و سلولها ترموود نفوذ میکند و ان را در برابر عوامل مخرب ایمن میسازد.

و جهت رقیق نمودن ان از محلول های تنیر روغنی استفاده میشود که در صورت لوزم نیز از موادی مانند نفت و بنزین نیز میتوان بکار گرفت.

رنگ ترموود پایه روغن دارای 78 طیف رنگی میباشد. که از مرغوبترین و با کیفیت ترین نوع رنگ تشکیل شده است و تنوع در رنگهای ان باعث شده تا مورد توجه و پسند هر نوع سلیقه واقع شوند.

و ازاین نوع رنگها بیشتر در محوطه ها و داخلی و بیرونی بکار میرود که به دلیل شفافیت و جلای بیش از حد ان مشتریان این محصولات از ان در محوطه هایی بکار میگیرند که در دید چشم عام باشد.

رنگ چوب ترمووود پایه گیاهی

رنگ ترموود گیاهی یکی دیگر از انواع رنگها میباشد که از الیاف طبیعی ساخته میشود .و محصول کشورهای اروپایی میباشد که این نوع رنگها مطابق با شرایط جوی و آب و هوایی مناطق اروپایی طراحی و ساخته شده است.

و با شرایط اقلیمی و اب و هوایی ایران هیچ سازگاری ندارد .و در صورت بکار گیری از این نوع رنگ در زمان بسیار کم حالت اصلی خود را از دست میدهد و از بین میرود.

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با رنگ چوب ترموود قیمت ( خرید رنگ و چوب ترمووود ، ترموود ایرانی ، ترمود فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترمووو ) همین اکنون میتوانید که با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *