چوب ترمو وود قیمت

چوب ترمو وود قیمت

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترمو وود قیمت موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم. که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود یکی از محصولات بسیار ارزنده و پرکاربرد میباشد. که برای اولین بار در کشور فنلاند تولید شده و از ان در طراحی

نمای داخلی و بیرونی ساختمان بکار میرود. که باعث شده تا جایگذین بسیاری از مواد و املاح دیگر ساختمانی شود.

در این میان چوب ترموود فنلاندی یکی از مهمترین و معتبرترین نوع چوب ترموود بشمار میرود که دارای سابقه ای بیش از 90 سال در عرصه تولید چوب ترموود را دارد.

و در واقع تجریبات زیادی را نیز در این عرصه کسب کرده است که امروزه به عنوان یکی از سرمایه های ملی این کشور نیز محسوب میشود. این امر به دلیل داشتن جنگلات انبوه از درختان کاج و صنوبر و همیچنین درختان زبان گنجیشک میباشد که در اقلیمی کاملا مطلوب و منحصر بفرد به رشد و نمو میرسد.

نحوه تولید چوب ترموود

که نحوه تولید ان طوری است که بهترین و مرغوبترین نوع چوب درختان کاج برای این امر انتخاب میشود و توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته و به صورت کاملا میکانیز وارد کوره های مخصوص به تولید چوب ترموود میشود.

که در انجا به دلیل فشاری و حرارتی که دربرخی موارد به بیش از 230 درجه میرسد وارد میشود باعث میشود تا رنگ طبیعی ان به شکل قهوه ای روشن و در برخی موارد قهوه ای تیره شود.

و به میزان قابل توجهی از مواد و املاح ان مانند آب و صمغ که شامل باکتری های بسیار زیادی میباشد. گرفته میشود که باعث کاهش وزن و حجم در چوب میشود .و این کاهش وزن و حجم باعث میشود تا میزان مقاومت  استحکام در این افزایش یابد ،که به دین ترتیب چوب ترموود فنلاندی تولید میشود.

فرایند تولید چوب ترموود فنلاندی به دلیل مرغوبیت و کیفیتی که دارد. یکی از معروفترین ترموود شناخته شده در دنیا محسوب میشود به همین دلیل مشتریان زیاد را در دنیا دارد.

که فرایند تولید ان نیز بنابر درخواست مشتریان این محصولات به دو روش صورت میگیرد .

چوب اصلاح شده ترموود متوسط

چوب اصلاح شده ترموود شدید

انواع چوب ترموود

امروزه با گسترش محصولات چوب ترموود و اشنایی مردم با مزایا و خواص ان کاربردها از چوب ترموود افزایش چشم گیری یافته است.

و همین امر موجب شده تا محصولات ترموود در سراسر دنیا افزایش یابد. و کشورهایی که دارای جنگلات انبوه از درختان کاج و یا صنوبر هستند و همچنین در زمینه صنعت به توسعه رسیدند. اقدام به تولید و ساخت انواع ترمووو کرده اند که در بازارهای داخلی و خارجی شاهد این محصولات هستیم.

که انواع ان مانند :

چوب ترموود ایرانی

ترمووود فنلاندی

ترمود خارجی

که برای نصب و اجرای این محصولات به یراق الات و ابزارکاریی لوزمی میباشد.

ابزارآلات کاربردی در نصب و اجرای ترموود

همان طوری که مستحضر هستند چوب ترموود امروزه رشد زیاد یافته و کارایی ان بسیار افزایش یافته. که جهت کاربرد این محصولات از ابزار آلاتی استفاده میشود که به شرح ذیل میباشد.

پیچ گالوانیزه شده ترموود

کلیپس گالوانیزه شده ترموود

T فلزی ترمود

T پلاستیکی ترمووود

خرچنگی ترموو

پیچ های گالوانیزه شده ترموود

پیچ های گالوانیزه شده ترموود از جمله ابزار آلات کارامد و پرکاربرد در زمینه نصب و اجرای ترموود میباشد که بیشتر در نصب و ساخت تایل ها نیز بکار میرود.

و به دلیل این که تایل ها در بسیاری از موارد در محوطه هایی بسیار نمناک و مرطوب مانند استخرها و سونا بکار میرود زیر ساخت ان به شکل کاملا مقاومت بوده است و از آلیاژ گالوانیزه شده تشکیل شده است .به همین دلیل این پیچ ها مخصوص و در برابر رطوبت و نم مقاومت زیادی را دارد.

پیچ های ترموود از انواع مختلفی برخوردار است.

سرمته ای گالوانیزه شده ترمود

آهن سفید ترموود

گالوانیزه شده ترمود

قهوه ای رنگ کوره ای

سیاه رنگ کوره ای

از انواع این پیچ ها در محوطه های مختلفی بکار میرود که مختص به اجرا ترموود میباشد.توجه داشته باشید که در حد الامکان از پیچ های ترموود که مختص به این امر میباشد استفاده نمایید.

و در غیر این صورت وقوع هر نوع حادثه ای امکان پذیر میباشد که نیاز به تعمیر مجدد خواهد داشت.

کلیپس گالوانیزه شده ترموود

کلیپس ها یکی دیگر از مواد پرکاربرد در نصب و اجرای ترمووود میباشد. که وظیفه ایجاد یک فاصله را در بین ترموود بر عهده دارد. و به این دلیل اینکه ترموود طی شرایط جوی و اقلیمی و تغیرات اب وهوایی دچار انقباض و انبساط میشود.

که این امر موجب میشود تا الوارهای ترموود یا فاصله ای برای منقبض و منبسط شدن داشته باشد که در غیر این صورت باعث میشود تا الوارهای ترموود یا روی هم سوار شوند که باعث ازدست دادن حالت اصلی انها خواهد شد.

و یا باعث میشود تا لب های الوارهای ترموود دچار شکستگی شود.

که این کلیپس ها کمک میکند از به وقوع پیوستن چنین حوادثی جلوگیری نماید.

کلیپس ها در انواع مختلفی موجود میباشد که مانند

گالوانیزه شده ترموود

T فلزی ترمود

T پلاستیکی ترمووود

کلیپس خرچنگی ترموو

و از هر یک از این کلیپسها در محوطه های خواصی مورد استفاده و کاربرد قرار میگیرد. که برخی در مناطق گرم و سرد و برخی در محوطه های مرطوب و نمناک مانند استخر و سونا و جکوزی و مناطق معتدل و بازان زا مانند شمال کشور که هم چوب ترمووود و هم انواع کلیپس در این شهرها بسیار کاربرد دارند.

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترمو وود قیمت ( خرید رنگ و چوب ترمود ، ترموود ایرانی ، ترمووود فنلاندی ، نصب و اجرای ترمو ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *