فروش چوب ترمو ایرانی - ترموود ایرانی - ترمووود ایرانی - چوب ترمو ایرانی - ترموود

فروش چوب ترمو ایرانی

چوب ترموود

در این مقاله مخواهیم راجع به چوب ترموود موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود یکی ازمواد بسیار مهم و ارزشمندی است که از آن در بخشهای مهمی مانند طراحی نمای دخلی و بیرونی ساختمانها مورد استفاده قرار میگیرد.

و یکی از موادی است که به دلیل کاربرد بیش از حد از چوب درختان تهیه و تدارک دیده شده است چرا که بسیاری از مردم  کشورهایی که در مناطق سرد سیر زندگی میکنند برای ساخت کلبه و یا سرپناهی برای گذراندن امورات خودشان از انواع چوب درختان استفاده میکردند.

که این خود باعث شده تا بسیاری از محققین و پژوهشمندان به این فکر بیفتند که انواع برای بکار گیری از چوب درختان یکی مسیر راحت و مطمئن تری از در پیش بگیرند.

از این رو برای اجرای این پروسه از انواع چوب درختان یک نوع چوب با حجم و وزن کم و همینطور از میزان مقاومت چندین برابر بیشتر از چوب های معمولی تهیه و تولید کنند.

که این امر برای اولین بار در کشور فنلاند صورت گرفته است. به این دلیل که کشور فنلاند از لحاظ وضعیت اب و هوایی بهترین اب و هوای و اقلیم را دارد که برای رشد درختان جنگلی بسیار مفید و ارزشمندی میباشد.

که موجب شده تا جنگلات وسیعی را در خود جای دهد، که این درختان در واقع یک منبع بسیار مهم و ارزشمندی را در راستای تولید انواع چوب ترموود به وجود آورده است.

چوب ترمو با عرضه به بازارهای داخلی و خارجی کشور فنلاند موجب شده تا اغلب مردم دنیا با این محصولات آشنایی کامل را پیدا کنند.

که به همین منظور این محصولات در زمان بسیار کم به رشد و پیشرفت دست یافته است.

علل دیگری که باعث رشد این مواد و منبع طبیعی شده است خصوصیات و ارزشمندی است که در این محصولات نهفته میباشد.

خصوصیات ترموود

یکی از شاخص های چوب ترموود وجود خصوصیات ارزشمندی است که در این محصولات به چشم میخورد.

که باعث شده تا هم کاربران و مشتریان ان افزایش یابد و هم موجب پیشرفت در انواع چوب ترموود شده است که در کل بازار این محصولات بسیار گرم و پر رونق باشد.

و از جمله خصوصیات این نوع چوب ترموود مواردی به شرح ذیل میباشد.

عایق بسیار خوب در برابر حفظ حرات و حفظ گرما و سرما

عایق بودن در برابر آلودگی های صوتی

برخورداری از میزان مقاومت و استحکام در محصولات چوب ترمو

برخورداری از میزان استانداردهای بین المللی

برخورداری از ابعاد و اندازه های استاندارد

داشتن کاربردها و کارایی های متنوع

بصرفه بودن در هزینه های مصرفی چوب ترموود

برخورداری از رنگ های متنوع و زیبا

زیبایی و طراوت طبیعی

نقش و نگار های بسیار زیبا و به اشکال گره های پروانه ای شکل

برخورداری از حمل و نقل آسان و راحت

داشتن وزن و حجم کم

و از همه مهمتر اینکه یکی از الارغم اینکه این مواد به عنوان یک متریال ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد به عنوان یک ماده گرمایی و مواد سوختی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

خصوصیات عایق در برابر حفظ گرما و سرما

این محصولات به دلیل اینکه از بافت های بسیار زیادی تشکل شده است در واقع به دین وسلیه حرارت موجود در محوطه ها را به ان صورت به خود جذب نمیکند.

چرا که بافت های چوب از سلولهای اسفنجی تشکیل شده است که مانند کمربند دور تا دور چوب را احاطه کرده است .

و از ورد و خروج هوای سرو گرما را به خود جذب نمی کند

میزان استانداردهای موجود در چوب ترموود

استاندارد یک سازمانی است که در واقع از یک یا چندین سازمان دیگر متشکل شده که هدف اصلی از ایجاد این سازمان کنترول سطح کیفی کالاهای تجاری بخصوص کالاهای صادراتی میباشد.

که در غیراز این استانداردهای هیچ کالایی اجازه ورد و یا خروج را ندارد. این سازمان طوی است که هنگام اماده شدن کالا ها تمامی انها توسط پروسنل فعال این سازمان تمامی خصوصیات ان ارزیابی میشود.

و در واقع با داشتن خصوصیات ان به هر یک از این خواص ها یک گواهینامه تعلمق میگیرد. که این اوامر باعث میشود تا مشتریان این محصولات از ان به شکل درست از استفاده های الازم را ببرند.

که از این میان معتبرترین سازمانهای استاندارد جهانی سازمان ISO 9001 , ISO 9002   میباشد.

برخورداری از میزان ابعاد و اندازه های استاندارد چوب ترمو

چوب ترموود یکی از مواد و املاحی است الارغم وجود بسیاری از خواص و مزایایی که دارد از ابعاد و اندازه های بخصوصی نیز برخوردار میباشد.

هدف از ابعاد و اندازه های استاندارد این است که از هر نوع ابعاد و انداز های چوب ترمو در بخشهای بسیار خواص و مختص به محوطه های مد نظر بکار گرفته میشود.

که در این راستا نیز باید این موارد توجه جدید داشت چرا که در صورت بی توجهی و استفاده از ابعاد و اندازه چوب ترمووود با ضخامت بسیار کم در کف پوش ها موجب میشود تا به دلیل تردد زیاد روی ترموود باعث شکستگی و تخریب الوارهای ترمو خواهد شد.

برای مثال از ابعاد جوب ترمو در  ( 26 * 140 ، 26 * 117 ،  26 * 92 ) در بخش های کف و کف پوش مورد کاربرد قرار میگیرد.

که در صورت کمبود ابعاد در ان عواقب بسیار بدی خواهد داشت که جبران ان خسارات زیادی را در بر خواهد داشت.

فروش چوب ترمو ایرانی

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترموود ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی  ، ترمود فنلاندی ، نصب و اجرای چوب ترمووود ) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 – 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *