رنگ ترموود سعادت آباد - موگو وود - رنگ ترمووود - رنگ چوب ترمو سعادت آباد

رنگ ترموود سعادت آباد

رنگ ترموود سعادت آباد

.

 

در این مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود سعادت آباد موضوعات مهمی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترموود از مرغوبترین نوع درختان جنگلات کشور فنلاند که به دلیل داشتن اکوسیستم و شرایط زیست محیطی بسیار عالی موجب شده تا درختان کاج و صنوبر و چندین درختان دیگر بسیار زودتر حد معمول طبیعی رشد و نمو داشته باشد.

که این امر باعث شده تا کشور فنلاند اقدام به تهیه و تولید یکی از بهترین نوع چوب کند که از لحاظ سطح کیفی و مقاومت به مراتب چندین برابر بالاتر باشد.

فرایند طی مراحل این محصول طوری بوده که چوب های درختان کاج و صنوبر را به اندازه های معینی برش داده و به صورت میکانیزم وارد کورههای مخصوص به این کار میشود و در انجا بدون بکارگیری از مواد شیمیایی و با کمک گرفتن از دستگاه های بسیار پیشرفته و استفاده از علوم پژوهشی در این راستا باعث شده تا به میزان معینی از وزن و حجم چوب کاسته شود و به میزان مقاومت و استحکام آن افزوده گردد.

که در نتیجه محصول به دست آمده را چوب اصلاح شده ترموود مینامند.

این محصولات شامل تولید انواع و اقسام چوب ترموود  در ابعاد و اندازههای متفاوتی میشود که هر یک از انها در محوطه ها و فضای مختلفی به کار گرفته میشود.

از سایز ها و ازندازه های این نوع ترموود ها میتوان به اندازه و ابعاد چوب ترمووود در ابعاد ذیل اشاره کنیم.

  • چوب اصلاح شده ترموود در سایز   42  *  42
  • چوب اصلاح شده ترمووود در سایز  26  *  92
  • چوب اصلاح شده ترموود در سایز  19  *  92
  • چوب اصلاح شده ترموود در سایز  42  *  140

.

تایل ترموود

تایل های یک نوع دیگر از جوب ترمو هست که این گونه چوب ترموود ها قابلیت این را دارند که از انواع ترموودها برش شده و ساخته شود.

تایل ترموود از ابعاد و اندازه های مختلفی برخوردار میباشد.

  • تایل ترموود در سایز 30  *  30
  • تایل ترموود در سایز  40  *  40

تایل ها به طور عموم از دو بخش تشکیل شده اند

الوار های چوب و قالب های پلاستیکی تقویت شده که هنگام نصب ابتدا الوارها به اندازه های معینی برش میشود و بروی قالب های پلاستیکی سوار میشود با کلیپس های مخصوص به یکدیگر بسته بندی میشود.

و برای نصب بروی کار با پیچ های گالوانیزه شده محکم بندی میشود ، ولی هنگام کاربرد تایل ترموود خوب خواهد بود که از مواد تزیئنی مانند سنگ ها مرمر و امثال آنها استفاده کنید طرح شما به مراتب بهتر و زیباتر خواهد شد.

از انواع تایل ترموود میتوان به نام برد.

.

تایل ترموود ایرانی

در این نوع تایل ها الوارهایی از چوب راش رنگ طبیعی آن به صورت قرمز رنگ هست و زیبایی خواصی دارد اما از میزان مقاومت متوسطی برخوردار هست به همین دلیل میزان قیمت مناسبی را نسبت به دیگر تایل ها دارد.

.

تایل ترموود خارجی

چوب های ترموود خارجی به مراتب از میزان مقاومت و استحکام بیشتری در بسیاری از چوب های دیگر برخوردار بوده است.

این نوع ترموود در دو رنگ سفید و قرمز بوده که از زیبایی بسیار خوبی برخوردار بوده است.

و همچنین مقاومت بالایی را در مقابل عوامل مخرب دارد.

لزا به همین دلیل از قیمت نسبتا بالایی برخوردار بوده

.

تایل ترموود فنلاندی

در تایل ترموود فنلاندی به دلیل زیبایی و شهرت زیادی که این نوع ترموود دارد علاقمندان و طرفداران زیادی را دارد که به همین دلیل نیز میزان قیمت آن نیز به مراتب از تمامی ترموود های بالاتر خواهد بود.

رنگ ترموود سعادت آباد - موگو وود - رنگ ترمووود - رنگ چوب ترمو سعادت آباد

خرید رنگ ترموود

جهت خرید انواع رنگ های ترموود ابتدا شرایط اقلیمی و وضعیت جوی منطقه خودتان را در نظر گرفته و با بررسی کاملا بازار یک نوع از رنگ را انتخاب نمایید که هم با شرایط اقلیمی و هم هماهنگی با محیط رنگ آمیزی را داشته باشد .

و از کاتالوگ هایی که در خدمت مشتریان قرار داده میشود بهترین نوع آن را انتخاب نمایید و خریداری رنگ را انجام دهید .

توجه داشته باشید در صورتی که هیچ گونه معلوماتی راجع به رنگ و خرید رنگ ندارید میتوانید از کارشناسان این محصولات مشاوره بگیرید.

.

تعمیر رنگ چوب ترموود

جهت انجام باز تعمیر رنگ ترموود  باید ابتدا تمامی نقاط ترموود را با سمباده 80 سمباده بزنید و تا رنگ های ترموود به کلی از بین برود.

و در مرحله بعدی با سمباده لول 120 برای بار دیگر تمامی سطح ترموود را سمباده نمایید تا به این ترتیب هم رنگ های باقی مانده از بین برود وهم خط و خشی که از سمباده 80 به جا مانده صاف شود و اگر احیانا پستی و بلندی نیز باقی مانده همراه با بتونه این مشکل را حل نمایید.

و در مرحله بعدی با تمیز نمودن ترموود و اماده ساخت اتاق رنگ ، رنگ آماده شده را توسط بورس که به مراتب از وسیله های دیگر بهتر خواهد بود رنگ امیزی را انجام دهید.

به این دلیل که بورس رنگ ، رنگ را به تمامی بافت های چوب به صورت یک نواخت پخش میکند و باعث میشود که رنگ در آیند از دوام بیشتری برخوردار باشد ما برای شما بورس رنگ را برای این کار توصیه میکنیم.

که بعد از اتمامی رنگ امیزی آن را به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود .

و در مرحله پایانی برای با دوم با دقت تمام رنگ را با بورس به تمامی نقاط ترموود پخش نمایید و به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود.

و بعد از خشک شدن رنگ تعمیر شده آماده نصب مجدد بروی کار میباشد.

رنگ ترموود سعادت آباد

جهت کسب اطلاع بیشتر همین اکنون میتوانید که با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *