قیمت ترمو وال - ترمو وال چیست - قیمت دیوار پوش ترمو وال - خرید ترمو وال - ترموود

قیمت ترمو وال

قیمت ترمو وال

.

در این مقاله میخواهیم راجع به قیمت ترمو وال موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترموود یکی از مواد و املاحی است در طراحی و نمای داخلی و بیرونی ساختمان مورد کاربرد قرار میگیرد. وجایگذین بسیاری از مواد و املاحی دیگر مواد ساختمانی شده است.

و در رابطه با بهترین برند ترمووود باید به عرض برسانیم که امروزه با رشد و پیشرفت در صنعت چوب ترموود باعث شده تا انواع و اقسام ترموود تولید و به بازارهای داخلی و خارجی دیده شود که البته این محصولات از لحاظ شکل و شمایل به یک شکل ممکن میباشند اما از لحاظ میزان کیفیت و مرغوبیت جنس با هم متفاوت میباشند.

اما طور که اغلب مردم دنیا از این مسئله مطلع هستند این است که چوب ترموود فنلاندی یکی از بهترین برند در دنیا محسوب میشود چرا که این کشور در راستای تهیه و تولید انواع محصولات ترموود دارای بیش از 90 سال سابقه این کار را دارد و از تجربیات زیادی از این خصوص نیز برخوردار میباشد.

و همینطور روز به روز به میزان تجربیات شان در این زمینه افروده میشود، اما کشورهای دیگری نیز هستند که در تولید انواع جوب ترمو فعالیت زیادی دارند و دائما در حال رقابت سالم با محصولات ترموود فنلاندی میباشد تا بتوانند نوع چوب ترمو با کیفیت بیشتری تولید کنند که اگر محصولات تولید شده رقابتی در حد ترمود فنلاندی نمی باشد کمتر از آن نیز نیست.

به این دلیل که روش تولید ترموود در کشورهای دیگر اروپایی با روش تولید چوب ترموود فنلاندی هیچ گونه فرقی نمیکند. و همچین استفاده از دستگاه های  مدرن و پیشرفته ولی تنها فرق و تفاوتی که دارد در مرغوبیت چوب ترموود فنلاندی میباشد.

که این امر را نیز مدیون شرایط اقلیمی بسیار مناسبی خاک حاصل خیز ، آب و هوا مساعد و شرایط زیست محیطی بسیار مناسب هستند که درختان جنگلات این کشور در زمان بسیار کم به نحوه اخسنت به رشد و نمو میرسند. و همچنین با کاشت نهال های تازه و با رشد انها یک چرخه تولیدی ترمووود را ایجاد خواهد کرد.

.

قیمت ترمو وال - ترمو وال چیست - قیمت دیوار پوش ترمو وال - خرید ترمو وال - ترموود

خواص و مزایای چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد و املاحی است که از ان در بخش های مهمی مانند ساخت و طراحی نمای داخلی و بیرونی منازل مورد استفاده قرار میگیرد.

که یکی از دلایل کاربرد زیادی ان نیز برخورداری از خواص و مزایایی است که در این محصولات موجود میباشد. باعث شده تا میزان کاربرد از این محصولات نیز افزایش چشم گیری داشته باشد.

و به رشد هر چه بیشتر این محصولات در بازارهای داخلی و خارجی خواهد شد. که از جمله خصوصیات ارزشمند ترموود میتوان به موارد ذیل اشاره داشت.

عایق محافظتی برابر آلودگی های صوتی

عایق بسیار خوب برای حفظ حرارت گرما و سرما

برخورداری از استانداردهای بین المللی

برخورداری از ابعاد و اندازه های استاندارد

برخورداری از نقش و نگارهای بسیار زیبای پروانه ای شکل

برخورداری از انواع کاربردها و کارایی های مختلف

برخورداری از به صرفه بودن در هزینه های مصرفی

داشتن تنوع در رنگ ترموود

داشتن حجم و وزن کم و سبک بودن ترمود

حمل و نقل آسان و راحت ان

کاربرد راحت و تمیز بدون کثیف کردن محدوده کاری

قابلیت جابه جایی بسیار راحت و اسان ترمو

داشتن مقاومت و استحکام بالاتر از چوب های معمولی

که تماما از مواردی هستند که در چوب ترموود موجود بوده و از بسیاری از خواص های دیگری که در این محصولات موجود است از بیان ان عاجز هستیم و باید برای اینکه به این درک برسید تا دیگر خواص های ان را کشف نمایید ، بهتر است که یک نوع از این مواد را در محیط زندگی خودتان بکار بگیرید.

تفاوت ترموود ایرانی با فنلاندی

چوب ترموود ایرانی همانطوری که میدانید زمان زیادی از تولید و عرضه شدن ان به بازارهای داخلی نمیگذرد و اما به دلیل خواص و مزایایی که انواع چوب ترموود دارد.

باعث شده تا مشتریان زیادی را به خود جذب کند. ولی جهت تولید این محصولات یگانه مشکلی اصلی که وجود دارد این است که متاسفانه به دلیل قطع بی رویه درختان جنگلات دچار کمبود مواد اولیه برای ساخت و تولید ترموود ایرانی بوده است که از به همین دلیل مقدار زیادی از مواد مورد نیاز این صنعت را از کشورهای همسایه مانند روسیه و هند و چین و کره وارد میشود.

که در برخی از موارد نیز باعث ایجاد مشکلاتی در این راستا مواجه میشود که باعث تحولات منفی در اقتصاد چوب ترموود ایرانی به وجود می آید.

و همینطور مشکلات دیگری که وجود دارد این است که بسیاری از شرکت ها بدون در نظرداشت و راعایت موازین استانداردهای بین المللی این امر را انجام میدهند.

اما چوب ترمود فنلاندی از جمله مواردی است که از مشهورترین و مرغوبترین نوع چوب ترموود در دنیا بشمار میرود. که دارای مزایا و خواص بسیار ارزنده ای میباشد.

و همیچنین تمامی این محصولات با کامپیوترهای مدرن هرزگاهی فرایند تولید ترموود کنترول میشود. تا از میزان سطح کیفی چوب ترموود فنلاندی کاسته نشود، و تولید این محصولات را فقط یک شرکت معتبر تمامی مسئوولیتهای عام وتام ان را برعهده دارد.

و تفاوت اصلی در چوب ترموود فنلاندی و ایرانی در این است که چوب ترموود فنلاندی الارغم اینکه از لحاظ کیفیت نسبت به چوب ترموود ایرانی از کیفیت بهتری بخوردار میباشد که این امر نیز باعث شده تا میزان قیمت چوب ترموود فنلاندی نیز نسبت به ترموود ایرانی از قیمت بسیار بالاتری برخوردار باشد.

قیمت ترمو وال

جهت اطلاع بیشتر در ارتباط با بهترین قیمت ترمو وال ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترمو، ترموود ایرانی ، ترمو فنلاندی ، نصب واجرای ترموو همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تماس با ما : 09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *