رنگ ترموود شهرک غرب - موگو وود - رنگ ترمووود - رنگ چوب ترمو شهرک غرب

رنگ ترموود شهرک غرب

رنگ ترموود شهرک غرب

.

در این مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود شهرک غرب خدمت شما موضوعات ارزنده ای را ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترموود یکی از مهمترین و پرکاربردترین مواد در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها به شمار میرود که به عبارتی به دلیل رشد روزافزون صنعت چوب ترموود در دنیا و همچنین پیشرفت علم و فنون و راهکار از انواع ترموود تمامی زمینه ها را برای کاربردهای بهینه از چوب ترمووود مهیا کرده است.

همانطوری چوب یکی از قدیمترین مواد در زمینه ساخت و ساز بوده که اوایل خلق انسان با ما یارو همراه بوده است.

و در شرایطی که فاقد هرگونه امکاناتی بوده از چوب و فراورده های چوبی نهایت استفاده ها را در بخش های ساخت کلبه های برای زندگی و اشیاء که از آن در مقابل دوشمنان مورد استفاده قرار میدادند بکار میرند.

امروزه با ترقی و پیشرفتی که در تمامی عرصه ها روی داده باعث شده تا صنعت چوب نیز از این پیشرفت بی بهره نماند  طوریکه از چوب موفق به ساخت یک نوع محصولی شده اند که میزان حجم وزن کمی داشته ولی مقاومت و استحکام آن به مراتب چندین برابر بالاتر از چوبهای معمولی بوده است.

که روش این فرایند طوری میباشد که چوب هما مرغوب درختان کاج و صنوبر را به اندازه های معینی برش داده و با کمک دستگاه های کنترول شده با کمپیوتر به صورت میکانیز وارد کورههای مخصوص میشوند که در آنجا به دلیل فشار حرارتی که در دمای بالای 230 درجه وارد میشود به میزان قابل توجهی از وزن و حجم انها کاسته شده و به میزان مقاومت و انعطاف آن افزایش میابد.

که محصول به دست آمده را چوب ترموود مینامند؛ که برای ساخت و احیاء بسیاری از نماهای داخلی وبیرونی ساختمانها به کار گرفته میشود که از کاربردهای بسیار ساده و راحتی برخوردار بوده است.

تهیه و تولید ترموود در همین جا به اتمام نرسیده و فرایند اصلاح پذیری به دو دسته تقسیم میشود .

چوب اصلاح شده ترموود متوسط

چوب اصلاح شده ترموود شدید

که در نوع متوسط ان روش فراینده ان به گونه ای میباشد که میزان فشار حرارتی که جدارههای ترموود وارد میشود کاملا تعین و معین شده است که این روش به طور کلی با درخواست متقاضیان و علاقمندان این نوع از محصول به انجام میپذیرد.

که رنگ طبیعی ان به دلیل فشار حرارتی قهوه ای روشن میباشد و در مواردی بسیار خواص از ان بکار میگیرند مانند نما های داخلی و بیرونی ساختمانها و اماکن عمومی مانند پارک های و دفاتر کاری وا از این قبیل موارد.

و در روش چوب اصلاح شده ترموود شدید .

باید گفت که میزان فشار و حرارتی که در این روش بروی ترموود  اعمال میشود بیش از حد و بالای 230 درجه میباشد که تا جایی که به میزان یک لایه نازکی از آن جوب ترمو شکل سوختگی به خود میگیرد.

و رنگ طبیعی آن به شکل قهوه ای تیره بوده که این روش نیز مانند روش متوسط بنابر درخواست متقاضیان این محصولات انجام میپذیرد که این نوع ترموود به دلیل زیبایی چشم گیری که دارد علاقمندان زیادی در دنیا دارد و یکی از مرغوبترین نوع ترمووود در دنیا نیز به شمار میرود که در نوع خود بینظیر و بیرقیب بوده است.

از این نوع ترموود ها در محوطه های مختلفی و بسیار خواص مودرد استفاده قرار میگیرد مانند ساخت انواع میزها نها خوردی نرده های راه پله  قاب های عکس میز صندلی مبل و بسیاری از اشیاء و اجسام چوبی که برای تزیئن نمای داخلی و بیرونی ساختمانها به کار گرفته میشود.

رنگ ترموود شهرک غرب - موگو وود - رنگ ترمووود - رنگ چوب ترمو شهرک غرب

میزان مقاومت چوب ترموود

میزان مقاومت ترموود یکی از نکات فوق العاده مهم و ارزنده ای است که به دلیل خواص بودن این نوع از محصولات بسیار حائز اهمیت نیز میباشد.

طوریکه میدانید با توسعه یافتن انواع ترموود در صنعت ساخت و ساز و دگرگون شدن صنعت معماری امروزی چوب های ترموود تنوع و انواع خواص یافته است.

که رکن اصلی و اساسی ان کیفیت و دوام در نوع ترمود به شمار میرود که این میزان مقاومت بستگی به به موارد ذیل دارد.

میزان ترکیب مواد اولیه .

مرغوبیت در نوع چوب معمولی آن

میزان فشار وارد شده و نحوه ساخت

داشتن استانداردهای بین المللی از سازمانها جهانی

انعطاف پذیری و مستحکم بودن ترموود

از دلیلی میباشد که نشاندهنده میزان مقاومت ترموود را به اثبات میرساند و یکی از ممهترین بخش تولید ترموود به شمار میرود.

.

ابعاد چوب ترموود

ترموود نیز مانند بسیاری ازمحصولات دیگر از انواع و اقسام خواصی برخوردار میباشد که ابعاد ان نیز به شرح ذیل میباشد.

  • چوب ترموود در ابعاد 26  *  92
  • چوب ترموود در ابعاد 19  *  92
  • چوب ترموود در ابعاد  26  *  140
  • چوب ترموود در ابعاد  42  *  140
  • چوب ترموود در ابعاد  42  *  92

از ابعادی میباشد که هر کدام از این سایزها در محوطه های خواصی به کار گرفته میشود.

برای مثال از ابعاد   26  *  92 در زمینه ساخت و طراحی کف و کف پوشها به کار میرود.
که به طور کلی ابعاد بسیار مناسبی برای این کار بشمار میرود.

و یا چوب ترموود به ابعاد  42  *  140 از این ابعاد در ساخت و طراحی انواع آلاچیق ها و روف گاردن ها مورد استفاده قرار میگرید که ابعاد آن نیز مناسب میباشد. اما اگر از ابعاد 42  *  42 برای این کار استفاده صورت بگیرد طبعا از میزان مقاومت کمی برخوردار بود و هرآن امکان تخریب آن میرود.

پس استفاده از چوب تروود در ابعاد   140  *  42 سایز خوبی برای ساخت آلاچیق میباشد.

که ما نیز این ابعاد را برای شما توصیه میکنیم .

.

جهت کسب اطلاع بیشتر در مورد رنگ ترموود  همین اکنون شما میتوانید با یکی از کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *