محصول تایل ترموود فنلاندی

تایل ترموود فنلاندی ( FANLAND TILE THERMO WOOD )

در این مقاله میخواهیم راجع به تایل ترموود فنلاندی (FANLAND TILE THERMO WOOD) موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم. که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود فنلاندی ( FANLAND THERMO WOOD ) و محصولات ان یعنی تایل ترموود یک محصول بسیار مهم و ارزشمند در عرصه ساخت و ساز به شمار میرود. این محصولات زیبا و ارزشمند از چوب درختان جنگلات تهیه و تولید میشود.

که به دلیل برخورداری از خصوصیات بارزی که دراین محصولات نهفته است. باعث شده تا بسیاری از بازارهای صنعت چوب را تحت سلطه خود درآورد.

از الوارهای چوب ترموود فنلاندی ( FANLAND THERMO WOOD ) در صنعت مهندسی و معماری جهت طراحی و نمای داخلی وبیرونی ساختمان ها و ویلاها بکار میرود. و از انواع تایل ترموود نیز در بخش های کف و کف پوش محوطه هایی مانند استخر ، سونا ، جکوزی و کف پوش حمام و منازل و ساختمان ها بکار میرود..

تایل ترموود چیست؟

تایل ترموود فنلاندی ( FANLAND TILE THERMO WOOD ) الوارهایی هستند .که از شاخه های سه متری و چهار متری چوب ترموود در ابعاد و اندازه های معین بنابر قالب های پلاستیکی در سایز ( 30 * 30 و 40* 40 ) برش می شود.

 این الوارها توسط پیچ های گالوانیزه از قسمت تحتانی قالب های پلاستیکی به یکدیگر محکم بندی و متصل می شود. و در نهایت تایل ترموود مربع شکل را تشکیل میدهد.

 همانطوری که ذکر شده از این نوع محصولات بیشتر در محوطه های کف پوش ها که ممکن است. محوطه بسیار خشک و یا بسیار مرطوب باشد بکار میرود.

که البته یکی از موارد که مهم است این است. که کاربرد تایل ترموود در محوطه های گرم و خشک نیازمند به مواردی مرتبط با یک چنین موقعیتی است.

اجرای و نصب تایل ترموود 

طوری که مستحضر هستید از انواع تایل ترموود فنلاندی ( FANLAND TILE THERMO WOOD )  در بخش های مهمی مانند کف و کف پوش استفاده میشود .که در صورت استفاده از این محصول در محوطه های مرطوب باید از انواع پیچ های گالوانیزه شده جهت نصب و اجرای تایل ترموود استفاده صورت بگیرد.

به این دلیل که ساختار پیچ های گالوانیزه طوریست که از آلیاژ های  آهن و روکش گالوانیزه تشکیل شده است و در برابر رطوبت مقاومت و استحکام فوق العاده ای دارد و به راحتی دچار مشکل نمیشود.

و در صورتی که از پیچ های متفرقه برای نصب و اجرای تایل در محوطه های مرطوبی مانند استخر ، سونا و جکوزی استفاده شود. بسیار زود دچار تخریب و باعث افزایش هزینه های مصرفی که ممکن است. جبران برخی از انها بسیار گران تمام شود.

اما در برخی از موارد دیگر جهت نصب و اجرای تایل ترموود مانند فضاهای گرم و خشک مانند شهرهای جنوبی باید توجه داشته باشید. که جهت نصب و اجرای این محصولات در حد الامکان از انواع پیچ های مخصوص و گالوانیزه شده استفاده شود.

انواع تایل ترموود

تایل ترموود مانند محصولات چوب ترمو  دارای انواع و اقسام مختلفی است، و از انجایی خواص های تایل ترموود فنلاندی دست کمی از ویژگی های شاخه های چوب ترموود ندارد.

همین موضوع سبب شده تا تمامی کشورهای تولید کنند. انواع چوب ترمو محصولات ان را که به نام تایل ترموود نامیده می شود. را تولید و به بازارهای مصرفی عرضه نمایند.

که همانطوری که مستحضر هستید به صراحت تمامی چندین نوع از این تایل ها در بازارهای داخلی ایران نیز وجود دارد. که هر کدام از ان ها از لحاظ میزان قیمت با هم متفاوت هستند. یعنی بالاترین قیمت را بهترین و مرغوبترین آنها خواهد داشت.

از جمله انوع تایل ترموود میتوان به موارد ذیل اشاره داشت.

  • تایل ترموود خارجی
  • تایل ترموود ایرانی
  • تایل ترموود فنلاندی ( FANLAND TILE THERMO WOOD )
  • تایل ترموود اش

قیمت انواع تایل ترموود

تایل ترموود فنلاندی ( FANLAND TILE THERMO WOOD ) از جمله محصولات و فراروده های الوارهای چوب ترمو است. که انواع مختلفی در بازارهای بین المللی و داخل ایران دارد.

 قیمت های ان ها در بازارهای خارجی طویست که توسط یک نهاد و یا اتحادیه صنفی تمامی خواص های تایل از لحاظ میزان کیفیت و استحکام سنجش می شود.

 بعد از این امر به تمام خواص ها منحصر بفرد هریک از این محصولات گواهینامه هایی نیز تعلق داده می شود. و یک قیمت مناسب را به صورت یکسان و بدون تغییرات روی هر یک از آنها تعیین و تثبیت می شود.

اما قیمت این نوع محصولات در بازارهای داخلی به دلیل مشکلات و تحریمات از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی سبب شده. تا ثبات کافی در بازارهای تایل ترموود پایدار نباشد.

و مطابق با کاهش و افزایش قیمت ارزهای خارجی میزان قیمت های این نوع محصولات گاهی با کاهش و گاهی نیز شاهد افزایش این محصولات در بازارهای داخلی هستیم.

این رویداد باز تاب منفی در روند رشد اقتصادی وتوسعه صنعت چوب ترموود و فراورده های ان خواهد گذاشت.

نحوه خریداری از انواع تایل ترموود

جهت خریداری از انواع تایل ترموود فنلاندی ( FANLAND TILE THERMO WOOD ) نیاز است .تا یک سری معلومات راجع به تایل ترموود بدانید. و در صورت نداشتن این معلومات میتوانید با کارشاسنان ما تماس حاصل نمایید.

تایل ترموود فنلاندی یک محصول دیگر ترموود فنلاندی است .که کاربردهای فراوانی در حیطه های کف پوش دارد .چنانچه شما عزیزان تمامیل به کاربرد تایل ترموود در منازلتان هستید .می توانید همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *