محصول رنگ ترموود کیم پایه آب

رنگ ترموود کیم پایه آب ( KEIM )

در این مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود کیم پایه آب موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم. که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ یکی از مواد و املاحی است که از دیر باز و تقریبا از زمان های 2500 سال قبل از میلاد توسط چینی ها کشف شده. که در ابتدا این مواد از انواع گیاهان و نباتات موجود در جنگلات تهیه میشد.

و بیشتر در رنگ آمیزی انواع پارچه های ابریشمی و ساتن موارد استفاده قرار میگرفت. که بعدها این مواد از طریق مسیر جاده ابریشم به سراسر دنیا عرضه شده و طولی نکشید. که کاربرد از انواع ها در بسیاری از کشورهای دنیا رواج یافت.

اما امروزه با پیشرفت و توسعه در بسیاری از صنایع موجود در دنیا باعث شده تا انواع رنگ های با طبف های متنوع و ساختارهای متفاوت ساخته شود.

که از هریک از این نوع رنگ ها در صنایع خواصی مورد کاربرد قرار میگیرد، که انواع این رنگ ها به شرح ذیل میباشد.

  • رنگ های صنعتی 
  • رنگ های غیر صنعتی 
  • رنگ های اتومبیل 
  • رنگ های ساختمانی
  • رنگ های صنعت چوب 
  • رنگ های مواد خام پلاستیک
  • رنگ چوب ترموود 

رنگ چوب ترموود ( KEIM ) یکی از مهمترین مواد و املاحی است .که امروزه نقش مهمی در صنعت رنگ و بخصوص صنعت چوب ترمووود دارد. که یکی از مهمترین و مشهورترین این نوع رنگ های رنگ چوب ترموود کیم میباشد.

رنگ چوب ترموود کیم

رنگ ترمو کیم یکی از رنگهای ساخته شده در کشور المان است. که توسط آقای ویلیهام آدولف کیم محقق و دانشمند آلمانی تولید شده است.

این داشمند از انجایی که الوارهای چوب ترموود به رشد و توسعه رسید .برای پوشش سطح انواع الوارهای چوب بخصوص چوب ترموود دست به یک چنین اختراعی زد.

رنگ چوب ترموود کیم ( KEIM ) از یک فرمول مواد معدنی ساخته شده است که مقاومت و استحکام ان فوق العاده است. ولی برخلاف رنگ های ساخته شده توسط دیگر شرکتها دارای دو طبقه یعنی رنگ چوب ترموود کیم پایه آب و رنگ چوب ترمووود کیم پایه روغن تولید شده است.

علاوه براین موضوع شرکت بزرگ رنگ سازی کیم در بخش های مختلف دیگری نیز فعالیت دارد. مانند ساخت انواع رنگ های اتومبیل، رنگ های ساختمانی ، رنگ های صنعتی و رنگ های چوب ترموود .

رنگ چوب ترموود کیم پایه روغن

رنگ چوب پایه روغن از جمله رنگ هایی است که در چوب ترموود بکار میرود و دارای 78 طیف رنگی است. که هنگام رنگ امیزی نیز توسط انواع تینرهای روغنی حل می شود که یک حلال بسیار مناسب در این نوع رنگ محسوب می شود.

این نوع رنگ در بسیاری از بازارهای سراسر دنیا یک برند کاملا شناخته شده است .و کاربران ان نیز اکثرا علاقمندان و مشتریان الوارهای چوب ترموود هستند.

که از ان در بخشهای مهمی مانند رنگ امیزی نمای داخلی و بیرونی ساختمان و فضای آزاد مانند کف پوش های ساختمان بکار میبرند.

رنگ چوب ترموود کیم پایه اب

این نوع رنگ نیز ساخته شده در شرکت بزرگ کیم ( KEIM ) است که انواع متنوعی دارد. که بالغ بر 78 طیف می باشد و جهت حل نمودن ان نیازی به هیچ گونه محلولی نیست به این دلیل که به اندازه کافی رقیق هست .

اما در صورت نیاز میتوانید از محلول آب برای رقیق ساختن این نوع رنگ ها استفاده نمایید. از انجایی که محلول ان آب است نباید این نوع رنگ را دست کم گرفت چرا که این نوع رنگ دارای ساختار مواد معدنی است و مقاومتی خارق العاده دارد.

که از ان در بخش های کف و کف پوش و هماطور که میدانید کف پوش ها در برابر سایش ناشی از تردد افراد ایجاد می کند. اما با استفاده از این نوع رنگ محوطه رنگ شده طول عمر طولانی خواهد داشت.

به همین منظور نیز این نوع رنگ از علاقمندان و مشتریان خواصی برخوردار است .که در بخش های مهم و ارزشمندی از ان بکار می گیرند.

خصوصیات رنگ چوب ترموود کیم 

این نوع رنگ از انجایی که با ترکیبات مواد معدنی همچون ، سیلیکات پتاسیم ، مواد معدنی ، کانی ها ، رندها و سنگ های معدنی متشکل شده است .

علاوه بر میزان استحکام و طول عمر زیاد دارای خصوصیات ارزشمندی است .که باعث میشود تا علاوه بر زیبایی بیش از حدی که در ترمو به وجود می آید از خصوصیاتی به شرح ذیل نیز مستفید شود.

  • مستحکم شدن در برابر نور خورشید
  • مقاومت در برابر باد و باران و برف
  • جلوگیری از نفوذ حشرات به ترمو
  • زیبایی و طراوت طبیعی 
  • تنوع در انواع رنگها
  • جلوگیری از رشد جلبک ها و قارچ های در آب و هوای مرطوب
  • جلوگیری از کپک زدگی و فرسایش زود هنگام در الوارهای چوب ترمو
  • باعث افزایش طول عمر ترموود می شود.

.

مقاومت رنگ چوب ترموود کیم در برابر باران و عوامل مخرب طبیعی

رنگ چوب ترموود ( KEIM ) یک موادی است که چوب و الوارهای چوب ترموود را در برابر بسیاری از عوامل مخرب حفاظت میکند. و از انجایی که چوب ترموود یک محصولات کاملا تجذیه شده و فرورده شده است.

که در کل نیازی به اعمال رنگ امیزی ندارد البته این موضوع در محوطه های مربوط می شود .که شرایط محیطی بسیار خوبی داشته باشد مانند کاربرد از انواع چوب ترموود در فروشگاه ها و اماکن تجاری و ساختمان های مدرن امروزی

اما کاربرد از الوارهای چوب ترموود در ساخت کلبه و یا ویلاها در مناطق علف زار و یا مناطق برف و باران زا نیاز شدید به رنگ امریست لوزمی .

به این دلیل که در محوطه های فضای آزاد مانند مناطق کوهستانی ، جنگلی ، ساحلی و یا باغ و ویلا ممکن است سلامت چوب ترموود در معرض خطر قرار بگیرد.

به همین دلیل قبل از بکار گیری از الوارهای چوب ترموود در طرح های مد نظرتان باید. ابتدا تمامی الوارهای ترمو را با رنگ ترموود آغشته نمایید.

که این امر باعث می شود هم طرحتان زیباتر شود و هم طول عمر بیشتری داشته باشد.

رنگ چوب ترموود کیم یکی از مشهورترین نوع رنگ ها در بازارهای داخلی است .که کاربرد بسیار زیادی در طراحی های چوب ترموود دارد که توسط کشور المان ساخته شده است.

و دارای استاندادهای بین المللی است و از شما علاقمندان و کاربران انواع رنگ ترموود و چوب ترمو تقاضا می شود .تا در صورت نیاز به این رنگ چوب ترموود و از این قبیل محصولات با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *