محصول چوب ترمو 26 * 92

چوب ترمو 26 * 92

در این مقاله میخواهیم در رابطه با چوب ترمو 26 * 92 موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم .که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترمووود یکی از مواد و املاحی است که از درختان جنگلات به دست می اید. و جهت تولید این محصولات به فضای زیبا و با طراوت و سر سبز با قطع کردن .درختان به محیط زیست و اکوسیستم لطمه بزرگی وارد خواهد شد.

اما در برخی از کشورهای تولید کننده الوارهای چوب مانند کانادا که بزرگترین. کشور بعد از روسیه در روی کره زمینه بشمار میرود. بیشترین وسعت جنگلات را بعد از روسیه و برزیل در خود جای داده است.

که چندین هزار هکتار از جنگلات این کشور در اختیار صنعت چوب این کشور قرار دارد. که با قطع یک درخت از این جنگلات به بیش از 500 درخت و نهال تازه کشت میکنند.

تا با رشد و نمو این نهال ها جایگذین بسیار خوبی برای ان دسته از درختانی شود .که جهت ساخت انواع الوارهای چوب و فراورده های ان مانند چوب ترموود قطع و از بین رفتند.

درختان زبان گنجشک

اما نا گفته نماند که این کشور دارای یک اکوسیستم بسیار عالی و برای رشد. انواع درختان زبان گنجیشک محسوب میشود.که از چوب این نوع درختان برای ساخت و تولید انواع چوب ترموود اش بکار میرود.

که این نوع چوب ترمو چه در حالت عادی و بدون اعمال فرایند تبدیل چوب به ترمو و چه در حالت تبدیلی به چوب ترمووود از میزان استحکام بسیار خارق العاده ای برخوردار میباشد.

که تقریبا میزان استحکام و انعطاف ان چندین برابر از چوب های ترمووود فنلاندی که در دنیا ازشهرت بسیاری برخورداری دارد.

این نوع چوب ترموود به دلیل میزان استحکام بیش از حدی که دارد .از اهمیت فراوانی در بین تمامی محصولات ترمو برخوردار است.

به همین منظور نیز از لحاظ میزان قیمت نیز به مراتب تا چندین برابر از قیمت تمامی ترمو گرانتر محسوب میشود. و به خاطرمهم بودن این محصولات مشتریان و علاقمندان ان نیز از این نوع ترمو. در بخش های بسیار مهم و با اهمیت استفاده های لازم را میبرند.

تفاوت چوب ترموود اش با ترموود فنلاندی

طوری که مستحضرنیز هستید چوب ترموود فنلاندی یکی از مشهورترین نوع چوب ترمو در دنیا محسوب میشود. به این دلیل که این محصولات برای اولین بار در این کشور تولید شده است.

و محققین این کشور سالایان طولانی را در این راستا فعالیت داشته .که امروزه چیزی نزدیک به 90 سال هست .که صنعت چوب ترموود در این کشور سابقه دارد.

و با تولید با کیفیت ترین نوع ترموود و عرضه ان به بازارهای خارجی در واقع تمامی. مردم اقسا نقاط دنیا با محصولات چوب ترموود فنلاندی اشنایی کامل را دارند.

اما چوب ترموود اش با اینکه محصولی است .که بعد از چوب ترموود فنلاندی به بازارهای سراسر دنیا عرضه شده.اما یک نام پرآوازه در صنعت چوب ترموود محسوب میشود.

به این منظور که چوب ترمو اش نسبت به تمامی موارد تولید شده .چوب ترموود و فراورده های ان میزان استقامت و استحکام ان به مراتب از تمامی این محصولات بالاتر بوده و از این لحاظ در جایگاه نخست قرار دارد.

و در کل یکی از تفاوت های عمده و اساسی این دو ترمو فقط در میزان مقاومت و استحکام انها میباشد.

اما از لحاظ ابعاد و اندازها در واقع از ابعادی مشابه برخوردار میباشند. مانند :

سایز چوب ترموود ( 16 ، 20 ، 19 ، 26 و 42 ) که تمامی این ابعاد و اندازه ها به صورت کاملا استاندارد بوده .و از هر یک از انها در بخشها و محوطه های بسیار خواص و مختص به طرح مد نظر مورد کاربرد قرار میگیرد.

ابعاد چوب ترمووود 26 * 92

چوب ترموود در ابعاد و اندازهای مختلفی موجود میباشد .که تمامی این ابعاد و اندازهای به صورت کاملا یک نواخت و یکسان برش شده .و از هریک از این ابعاد طراحی شده در یک محوطه های خواصی بکار میرود.

برای مثال از ابعاد چوب ترموود در سایز 26 * 92 در بخش های مهمی مانند کف و کف پوش بکار میرود. کف پوش ها ممکن در محوطه های راه روها اتاق ها و یا راه روهای حال و یا در محوطه های پارک های تفریحی باشد.

که به دلیل اینکه کف پوش همیشه روی انها فشار تردد افراد جریان دارد. از این روی از ابعاد چوب ترمود 26 * 92 استفاده های لازم را میبرند.

اما در برخی از موارد انهم برحسب اهمیت کار و خواص بودن محوطه مد نظر ممکن است. که برخی از کاربران چوب ترمو از ابعاد و اندازهای ( 42 * 86 و 42 * 140 ) نیز استفاده های لازم را ببرند.

که این مورد از کاربردهای نیز بنابر سلیقه و میزان علاقمندی کاربر دارد. اما به هر حال موضوع این است.که میزان هزینه مصرفی ان ممکن است تا چندین برابر ابعاد اصلی ان افزایش داشته باشد.

از خواص منحصر به فرد چوب ترمو در ابعاد 26 * 92 این است. که در برخی موارد هم میتوان روی انها را شیارهایی نیز ایجاد کرد.

این امر به این دلیل صورت میگیرد. که چوب ترمو در برابر شرایط آب و هوایی و باد و باران مقاومت و استحکام خود را حفظ کرده .و در مدت زمان کم دچار فرسایش و تخریب نشود.

جمع بندی

همچنین از خواص دیگر ان این است .که الارغم اینکه به فضای موجود زیبایی و طراوت طبیعی را به ارمغان می آورد. بلکه به میزان شادابی و نشاط افراد و اطرافیان نیز مثمر ثمر خواهد بود.

جهت کسب اطلاع از چوب ترمو 26 * 92 ( چوب ترموود اش ، ترموود فنلاندی ، ترمو ایرانی ، نصب و اجرای چوب ترمو ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *