محصول چوب ترمو 42 * 68

چوب ترمو 42 * 68

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترمو 42 * 68 موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم. که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چوب ترموود یکی ازمواد و منبع بسیار مهمی و ارزشمندی است. که از ان در زمینه ساخت و ساز ساختمان و طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها بکار میرود.

و از جمله موادی است که به دلیل خواص و مزایایی  که دارد. جایگذین بسیاری از مواد و املاح ساختمانی دیگری،

مانند : سنگ و آجر ، آهن الات و سیمان ، شن و ماسه شده است.

اما یکی از معزالات این محصولات ارزشمندی در واقع در بخش میزان قیمت های آن وجود دارد.  دربازارهای خارجی تمامی انواع چوب ترموود و محصولات ان به صورت یکسان از یک قیمت مناسب و یکنواخت برخوردار بوده است.

این امر توسط یکی اتحادیه صنفی که در این راستا تآسیس شده که تمامی الوارها ابتدا توسط محققین و پژوهشمندان لابراتور شده و تمامی خواص و ویژگیهای ان سنجش میشود.

که در کنار ان نیز میزان استحکام و انعطاف این محصولات  نیز مورد بررسی قرار میگیرد. و از اینرو نیز بنابر مقدار استحکام چوب ترموود تولید شده یک قیمت خواص و یکنواختی را تعیین و تثبیت میشود.

گواهی نامه استاندارد 

و الارغم این موضوع نیز یک گواهی نامه استاندارد بین المللی را نیز دریافت کرده و مشتریان میتوانند. با اطمینان خاطر بیشتری از این محصولات استفاده های لازم را ببرند.

اما در بازارهای داخلی این روند به دین شکل نیست و چرا که ایران یکی از کشورهایی است.که توسط کشورهای اروپایی و امریکایی مورد اعمال تحریمات قرار گرفته که از اینرو نیز در بازارهای داخلی

افزایش قیمت مواد اولیه در، افزایش قیمت ارزهای خارجی و تروم در قیمت های مواد اولیه وارداتی و مالیات ها باعث شده .تا میزان قیمت های چوب ترموود و فراورده های ان به صورت یکسان نبوده و از ثبات خوبی برخوردار نیست.

اما به دلیل اینکه این محصولات بسیار زیبا و طبیعی هستند و چشم هر بیننده ای را به خود خیره میسازند. و همین میزان زیبایی و طراوت موجود در این محصولات موجب شده تا بازار چوب ترموود در ایران از رونق و گرما خود را حفظ نماید.

خصوصیات ارزشمند موجود در چوب ترموود

چوب ترموود یکی از مواد و متریال بسیار پر کاربردی هست که بنابر داشتن خصوصیات ارزشمندی که دارد. مورد توجه بسیاری از مهندسین و معماران و همچنین کاربران صنعت چوب قرار گرفته است.

که از جمله خواص و خصوصیات این محصولات را میتوان به شرح ذیل مورد بررسی قرار داد.

عایق بسیار خوب در برابر آلودگی های صوتی

عایق حفاظتی در برابر حفظ حرارت گرما و سرما

برخورداری از استاندارد های بین المللی

برخورداری از ابعاد و اندازههای استاندارد.

داشتن نقش و نگارهای بسیار زیبای به اشکال پروانه ای شکل

داشتن زیبایی و طراوت طبیعی

تمیز بودن در هنگام نصب و اجرای چوب ترموود

برخورداری از میزان کاربردها و کارایی های بسیار متنوع و مطلوب

از حمل نقل راحت و آسان

از هزینه های بصرف تر از تمامی مواد و املاح دیگر

داشتن حجم و وزن کم و سبک بودن الوارها

برخورداری از استحکام و مقاومت چندین برابر

و بسیاری از خواص و ویژگیهای دیگری که در واقع زمانی به درک کامل ان خواهید رسید. که یکی از طراح های چوب ترموود را در کنار خودتان داشته باشید.

خواص های برخورداری از حمل و نقل اسان و راحت در چوب ترموود

چوب ترموود از جمله موادی است که از ان برای طراحی های و منازل و نمای داخلی و بیرونی ان بکار میرود. از اینرو نیز برای حمل و نقل  ان مانند بسیاری از مصالح و مواد ساختمانی دیگر نیاز به متحمل شدن سختی زیاد نیست.

چرا که با اینکه الوارهای از اندازه های متفاوتی برخوردار میباشد. اما به دلیل وزن سبکی که دارد .در واقع در تمامی محوطه های ساختمان در به راحتی کامل قابل حمل و نقل میباشد. و دیگر نیازی نیست که مانند بالا بردن آجر و شن و ماسه از انواع بالابرها استفاده شود.

این موضوع در واقع یکی از خصوصیات ارزشمند در چوب ترموود بشمار میرود. که میتواند یکی از دلایل به رشد رسیدن این مواد نیز باشد.

وجود زیبایی در چوب ترموود

چوب ترمو و چوب های معمولی در هر حال زیبایی خواص خود را دارا میباشد .چرا که این مواد یکی از قدیمیترین مواد به شمار میرود که انسان ها با ان سرکار داشته اند.

و یکی از دلایل عمده و اساسی این موضوع نیز خواص وزیبایی موجود در چوب بوده که مورد توجه انسانهای اولیه قرار گرفته است.

چرا که همان گونه که وجود این درختان در جنگلات یک زیبایی و طراوت بسیار خواصی را به محیط اطراف اغام میکند.

همان طور نیز با بودن در کنار انسان و بکار گیری انها در ساخت یک طرح زیبا خصوصیات ارزشمند خود را مجسم میسازد.

که در واقع با اعمال فرایند تجذیه پذیری و تبدیل چوب های معمولی به ترموود باعث میشود.تا میزان زیبایی و رنگ طبیعی ان به چندین برابر بیشتر از چوب های معمولی افزایش را نشان دهد.

که به دین ترتیب نیز زیبا و طراوت در این نوع محصولات را با ایجاد یک طراح زیبا در محیط و فضای منزل و محیط زندگی خودتان درک خواهید کرد.

اما نا گفته نماند که در کنار تمامی این موارد اشکال و نقش و نگارهای زیبا نیز که به شکل گره های پروانه ای در این محصولات میباشد. به تمامی این میزان جلوه های ان افزوده میشود.و با این حال زیبایی و طروات این محصولات به حد کمال خواهد رسید.

شما مشتریان و کاربران عزیز میتوانید جهت بهرهمند شدن از چوب ترمو 42 * 68 و فراورده های این محصولات میتوانید. همین اکنون با کارشناسان ما در این رابطه تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *