چوب ترموود سوهانک - موگو وود

چوب ترموود سوهانک 

چوب ترموود سوهانک 

در این مقاله قصد داریم تا در مورد چوب ترموود سوهانک برای شما عزیزان مطالب و موضوعات مفیدی را ارائه و مطرح کنیم ، امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از مطالب ارزنده استفاده لازمه را ببرید.

چوب ترموود سوهانک 

به عرض تمامی شما عزیزانی که در محله زیبای سوهانک سکونت دارند میرسانیم که نمایندگی ما در محله سوهانک نیز فعالیت دارد و شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشاناسان ما تماس حاصل نموده و از نظریات مثبت آنها مسفید شوید .

چوب ترموود سوهانک نوع چوب از مرغوبیت و کیفیت عالی برخودار است که برای استفاده در موارد ساخت ساختمان ها و نما ها بیرونی و درونی و همچنین برای نمای استخرها و سوناها و کف و کف پوش پارک ها و محوطه های باز و بسیاری از این قیبل مورد استفاده و بهره برداری قرار میگیرد .

چوب ترموود سوهانک - موگو وود

خصوصیات و ویژه گی های مطلوب چوب ترموود سوهانک از فیبل ذیل می باشد.

چوب ترموود با اثبات اینکه یک مصالح کاملا طبیعی و منحصر بفرد است ، و استفاده از آن خواص و ویژه گی که دارد این است .

که بسیار زیبا و با دوام بوده

از استحکام و انعطاف خوبی برخودار است .

داری وزن سبک و قابل حمل است .

طول عمر بسیار خوبی دارد.

و یک عایق فوق العاد عالی برای ساختمان ها و خانه های ویلایی می باشد .

برای کسب اطلاعات در این زمینه همین اکنون می توانید با کارشاناسان ما در تماس شوید و به سوالات شما در این مورد پاسخ های لازمه داده خواهد شد.

 

رنگ ترموود سوهانک

برای معرفی رنگ ترموود سوهانک باید به عرض برسانم که این رنگ شامل چندین طبقه از رنگ های متفاوت میشود که دارای برند های متغیری هستند . هم از نوع خارجی که بهترین آنها رنگ ترموود فنلاندی است که شهرت جهانی را دارد و در این راستا محصولات بسیار مرغوب و با کیفیتی را ارائه و به بازار های مصرفی عرضه داشته است .

انواع دیگر آنها از نوع رنگهای ایرانی می باشد که طورمسلم در حد و کارایی رنگ های ترمووود فنلاندی نمیرسد اما از کیفیت و کارایی مطلوبی که طبق شرایط جوی و اقلیم آب و هوایی کشور ساخته شده است تولید و به بازار های سطح کشور عرضه شده است و خیلی بهتر از ترموود ایرانی  می باشد.

و به نوعی مشتریان و مصرف کنندگان مختص به خود را دارد .

 

ویژه گیهای رنگ ترموود 

از رنگ ترموود غالبا برای جلا و زیبایی سطح کار و چوب ترموود  مورد استفاده می شود .

بهترین رنگ ترموود  با مرغوبت بالا و کیفیت عالی از یک نوع درخت کاج که در جنگلات کشور فنلاند هست تهیه و تولید میشود که از خواص و ویژگی منحصر به فرد آن میتوانیم بگویم که اعلارقم ریبایی و جلایی که به ترمووود می بخشد ، باعث میشود تا جوب ترمو از مقاومت و استحکامی بالایی در برابر سرما و گرما شود ؛ عایق بسیار عالی در برابر رطوبت باشد.

و از همه مهمتر این که از نفوذ حشرات موذی به خصوص موریانه و کپک جلوگیری می کند.

و به طور کلی روح و طرفت چشم گیری به سطح چوب ترموود می بخشد. که امروزه یکی از عواملی که صنعت چوب ترمووود را رشد و ترقی بخشیده رنگ و زیبای خارق العاده ان است .

چوب ترموود سوهانک - موگو وود

قیمت و نرخ ترموود سوهانک :

نرخ و قیمت اصلی ترموود سوهانک بسته به نوع و ابعاد ان دارد که از چه نوع چوب ترموود باشد، وهمچنین چه گرید را داشته باشد.

همانطور که گفته شد قیمت نرخ ترموود بستگی به نوع آن دارد .

در بازارها انواع و اقسام ترمووود موجود دارد که هم از نوع وارداتی آن که شامل واردات از کشورهای فنلاند و کره جنوبی همینطور کشور چین و روسیه و سوئد میباشد .

ضمنا چند نوع دیگر از ترمووود در داخل کشور هم تولید و به بهره برداری می رسد که در گریدهای ذیل است

گرید درجه 1

گرید درجه 2

گرید درجه 3

که این گرید های نیز از نرخ های متفاوتی دارد .

که نوع بهتر آن حتی مطابق با نوع خارجی ان میکند . و از کیفیت و سطح کوالیتی خواصی برخوردار است.

مجموعه بزرگ کیاوود با سابقه ای درخشان در اتباط با رنگ ترموود اماده هر نوع خدمات برای شما عزیزان در راستای رنگ ترموود سوهانک می باشد.

شما همین اکنون میتوانید با تماس گرفتن از اطلاعاتی که کاشناسان ما در این زمینه در خدمت شماقرار میدهند استفاده های لازم را ببرید .

ضمنا این مجموعه در نظر دارد تا با اجرا ترموود و رنگ ترمووود با کیفیت بالا و قیمت متناسب به بازار همواره در صدد جلب رضایت مشتریان عزیز تلاش کرده .

حالا اگر شما علاقمند به چوب ترموود و همچنین ساکن محله سوهانک هستید و میخواهید که از مزایا و کاربردهای صنعت ترموود سوهانک مستفید شوید با ما در تماس شوید .

اجرا و رنگ آمیزی ترموود سوهانک

برای اجرا و رنگ امیزی سطح ترموود ابتدا باید چند موضوع را به یاد داشته باشید .

اینکه قبل از رنگ آمیزی ترموودیتان به اب و هوای اقلیم محله و یا منطقه خودتان را در نظر گرفته تا در آینده دچار مشکلات نشوید .

برای رنگ آمیزی ترمووود باید سطح ترموودتان کاملا عاری از هرگونه گرد و غباری باشد تا رنگ در اینده پوسیدگی و رنگ پریدگی پیدا نکند

در مرحله دوم : باید رنگ را با حلال آن حل کنید و بعد از تمیز کردن ترمووود آن را رنگ بزنید و به مدت 24 ساعت صبر کرده تا به طور کلی خشک شود و اماده مرحله بعدی شود .

در مرحله سوم : شما بعد از خشک شدن رنگ ترموود میتوانید رنگ سری بعد را بزیند و بگذارید کاملا خشک شده و آماده نصب بر روی کار و شود.

مجموعه بزرگ موگو وود با سابقه طولانی در زمینه رنگ آمیزی سطح ترمووود تان در خدمت شما عزیزان است .

و همین اکنون شما میتوانید با تماس گرفتن با کارشناسان ما اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت کرده و از ان مستفید شود

راه های ارتباطی با ما : 09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *