چوب ترموود دارآباد

چوب ترموود دارآباد

چوب ترموود دارآباد 

در این مقاله سعی میکنیم که راجع به چوب ترموود دارآباد برای شما مطالبی را برایتان ارائه کنیم.

از چوب ترموود امروزه به اشکال متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد ، با وجود اینکه این خود یک مصالح به شمار می رود و از دیر باز و از زمان های بسیار کهن بشریت از آن برای ساختن و سرپناه و کلبه ای برای زندگی کردن برکار می گرفته ، زمان حال که با گذشت سالیان سال با رشد و ترقی بشریت و با پیشرفت و صنعتی شدن صنایع ای مانند سنگ ، فلزات ، خاک و چوب ،

امروزه از این نوع مصالح به طور متفاوت تر و دیدی فراتر از حد تصور بشر به کار گرفته می شود .

هرچند برای ساخت سرپناه و محوطه آرام متوان از مصالحی دیگر نیز استفاده کرد، اما به کارگیری از چوب ترموود دارآباد که یک نوع چوب ترموود ایرانی  هست میتوانید الارقم ساخت طرح مورد نظر خودتان به رشد صنعت چوب ترموود دارآباد و همچنین به فضای محیطی اطراف خود جانی تازه ببخشید.

 

و از کسانی که در مناطقی زیبا و دل نشین چون دارآباد زندگی می کنند ، مخواهیم که اگر خواهان این هستند که اثری زیبا و ماندگار از خود به جای بگذارند برای ساخت و احیاء امکان مسکونی و از قبیل این ها میتوانید هم اکنون با همکاران ما در این راستا تماس حاصل نمایید و از مشاورین این مجموعه ما در زمینه استفاده و به کارگری از چوب ترموود  استفاده های لازم را ببرید .

 

مزایای و کاربردی از چوب ترموود دارآباد

روش کاربردی این محصول طوری است که می توانید از این نوع چوب ترمووود برای ساختن:

  •  استخرها و سونا ها
  • اماکن مسکونی
  • پارک ها  و کناره های دیوار
  • روف گاردن
  • کف و کف پوش ها
  • محوطه های باز
  • درب و پنجره
  • راه روها ، راه پله ها
  • نرده های باکن ها
  • و بسیاری از این قبیل و غیر……..

 

مشخصات و ویژگی های ترموود

چوب ترموود دارآباد

یکی از مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد چوب ترموود دار آباد این است که با استفاده از این نوع چوب ترموو

از استحکام خوب و مقاومت بالایی در برابر نور خورشید برخودار است .

با دوام وطول عمر بیشتری نسبت به سایر مواد دیگر دارد .

از زیبایی و جلوه ای منحصر به فردی برخودار است.

انعطاف پذیر بوده و به اشکال مختلف در می آید.

و به طور کلی عایقی مطمئن در برابر سرما و گرما در منازل و غیره میباشد .

حتی برای طراحی ونما سازی هم قابل استفاده است .

 

رنگ ترموود 

رنگ ترموود  دارآباد با رنگ ترموود های دیگر تفاوتی ندارد . و از انواع رنگ های متفاوتی برخوردار است .

از رنگ چوب ترموود اغلب برای زیبا سازی سطح چوب ترموود به کار می گیرد که این امر خود باعث ایجاد یک تحول چشم گیر در ترمووود می شود که این امر باعث می شود جوب ترمو تان به طور کلی در برابر هجوم موریانه ها و کپک زدن جلوگیری کند .

به علاوه از اشعه ماوراء بنفش خورشید که باعث فرسایش و پوسیدگی چوب ترموود می شود جلوگیری میکند .

 

مجموعه آدلر که یکی از وارد کننده انحصاری رنگ ترمووود دارآباد در سطح کشور میباشد افتخار دارد تا شما عزیزان را در راستای رنگ ترموود همکاری و خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت متناسب بازارها ارائه کرده و راضایت شما عزیزان را جلب کند.

شما می توانید با تماس گرفتن با مشاورین ما در این راستا از پاسخ های سوالات تان در مورد رنگ ترموود استفاده های لازم را ببرید.

اجرای نمای ترموود

چوب ترموود دارآباد

چوب ترموود با داشتن ظرافت و زیبایی طبیعی خود امروزه توانسته علاقمندان زیادی را به این صنعت زیبا جلب و جذب کند.

این زیبایی و طرافت طبییعی باعث شده تا طراحان این صنعت نیز با بکار گیری از تکنیک های پیشرفته روز از چوب ترموود به

شکل صحیحی آن را به کار بگیرند.

و با در نظر داشت شرایط اقلیمی مناطق و آب هوای و مقدار رطوبت از بهترین نوع ترموود برای اجرای نمای ساختمان و خانه های ویلایی استفاده کنند.

به طور کلی استفاده از این فرایند شرایط ایده الی برای جامعه ایجاد کرد و یک سیستم بسیار طبیعی و منحصر به فردی را طراحی و خلق میکنند.

بررسی های قبل از اجرای نما برای ساختمان و امکن مسکونی به کارشناسان صنعت چوب ترموود این اجازه را میدهد تا در انتخاب و طرح و نوعیت چوب ترموود نهایت توجه را کرده و تا از بتوانند برای ایجاد و اجرای ترموود به نحوه احسن به کار بگیرند .

به طور کلی ترموود از مصالحی چون سنگ و آجر نما بهتر بوده، و ما را به دنیای طبیعی بازمیگرداند که این خود باعث درمان بسیاری از بیماری های روحی و روانی میشود به علاوه با مصرف بهنه ای که از طبیعت میکنیم یک طبیعت دیگر از افکار و ایدهای بشری خود خلق میکنیم . که از هر لحاظ برای سلامت روحی و جسمی اطرافیان مفید و مثمر ثمر هست .

درواقع میتوان گفت صنعت ترموود یک نعمت طبیعی و خدا دادی هست و ما حق داریم مطابق نیازمندی خود از این نعمت  استفاده لازم را داشته باشیم .

اما این به دین معنا نیست که به طبیعت و جنگل های اسیب و لطمعه ای زده شود و باید چاره ای هم برای طبیعت از دست رفته ای که ما از آن مستفید شدیم هم سنجیده شود .

یا به عبارتی دیگران کاشتند ما خوردیم ، ما بکاریم تا دیگران بخوردن . شاید تا جایی عادلانه  محسوب نشود، اما بی منطق نخواهد بود .

اگر ساکن محله دارآباد هستید و تصیم دارید برای اجرای نمای ساختمان تان از ترموود دارآباد به کار بگیرید و علاقمند به ترموود هستید .

می توانید همین حالا با کارشاناسان ما تمای حاصل نمائید و از تجربیات آنها که سالهای زیادی را در این زمینه فعالیت داشته اند و سابقه ای درخشان از خود بجای گذاشته اند استفاده لازمه را ببرید.

راه های ارتباطی با ما : 09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *