چوب ترموود سیدخندان

چوب ترموود سیدخندان

چوب ترموود سیدخندان

چوب‌های ترموود امروزه نقش بسیار زیادی در نما و زیبایی دکوراسیون‌ها دارند و می ‌توانند زیبایی محیط‌هایی مانند: استخرها، سونا و … را دوچندان کنند. شایان ذکر است که چوب‌های ترموود دارای انواع متنوع و مختلفی هستند که شما عزیزان با توجه به بودجه، سلیقه و … می ‌توانید چوب ترموود مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای مثال از انواع چوب‌های ترموود  می‌توان به: چوب ترموود ایرانی  ، جوب ترمو فنلاندی و … اشاره کرد. شما مشتریان عزیز برای کسب راهنمایی بیشتر برای خرید چوب ترمووود مورد نظر خود می ‌توانید همین حالا با شماره‌هایی که در سایت موگووود درج شده است تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما عزیزان را راهنمایی کنند. لازم است بدانید که فروشگاه موگووود یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع چوب ترموود سیدخندان است که شما می ‌توانید با اطمینان خاطر از مجموعه ما چوب ترمو مورد نظر خود را خریداری نمایید. چوب‌های ترمو علاوه­بر زیبایی چشم نواز و دوام و کیفیتی که دارا می ‌باشند هیچ گونه ضرری برای محیط زیست ندارند که همین امر یک مزیت به حساب می ‌آید.

ترموود چگونه تولید میشود؟

چوب ترموود سیدخندان

فراید تولید ترموود در بزرگترین فروشگاه فروش چوب ترموود سیدخندان (موگووود) در سه مرحله انجام می گردد:

مرحله خشک کردن

در مرحله اول از حرارت و آب استفاده می‌شود تا چوب‌ها حرارت ببینند و رطوبت و صمغ خود را از دست بدهند. دلیل استفاده از آب در این مرحله این است که بخار آب در این مرحله مانع از ترک خوردن چوب می ‌شود. اگر بخواهیم این مرحله را برای شما عزیزان شرح دهیم باید گفت که در این مرحله دما را باید خیلی سریع به 100 درجه سانتی گراد افزایش داد و سپس خیلی آرام دما را به 130 درجه افزایش دهیم. لازم است بدانید که در این مرحله تمامی سعی خود را می‌ کنیم که با استفاده از حرارت رطوبت چوب را به صفر برسانیم.

افزایش دمای چوب

مرحله دوم که ادامه مرحله قبلی است دمای کوره تا 180 الی 220 درجه سانتی­گراد افزایش پیدا می ‌کند. لازم است بدانید که دمای 180 درجه نیز بسیار بالا می ‌باشد و در صورت سهل انگاری امکان ایجاد آتش سوزی چوب‌ها وجود دارد. در این مرحله نیز مانند مرحله قبلی از بخار آب استفاده می ‌شود زیرا بخار آب در این مرحله نیز کمک می ‌کند که چوب‌ها آتش نگیرد (از آتش سوزی چوب‌ها جلوگیری می‌ کند). همانطورکه اشاره کردیم در این مرحله پیرو مرحله قبلی با استفاده از حرارت رطوبت چوب را از بین می ‌برند. هرچه رنگ چوب ترمو تیره‌تر باشد بدین معناست که دمای کوره در زمان خشک کردن چوب بیشتر بوده است. به طور خلاصه دمای کوره با رنگ ترموود  رابطه مستقیم دارد.

مرحله خنک کردن چوب

در این مرحله با استفاده از آب باید دمای چوب را کاهش دهیم یا به اصطلاح چوب را خنک کنیم. شایان ذکر است که استفاده از آب سبب می‌ شود که دمای چوب مجدداً 4 الی 6 درصد افزایش پیدا کند که این امر بسیار طبیعی است.

اکنون که با نحوه تولید چوب ترموود در مجموعه موگووود آشنا شده‌اید می‌ توانید همین حالا از طریق شماره‌هایی که در سایت درج شده است با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و چوب ترموود مورد نیاز خود را با توجه به سلیقه و بودجه مالی خود تهیه نمایید.

کاربرد چوب ترموود چیست؟

چوب‌های ترموود مانند سایر چوب‌های دیگر دارای کاربردهای متعدد و زیادی هستند که اگر بخواهیم برخی از آن‌ها را برای شما عزیزان عنوان کنیم عبارت‌اند از: نمای ویلا، دکوراسیون‌های داخلی، استخر و سونا، ساخت آلاچیق‌ها و … همچنین توجه داشته باشید که مجموعه موگووود یکی از مراکز معتبر فروش انواع چوب‌های ترموود سیدخندان در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون است که شما عزیزان می ‌توانید با توجه به کاربرد دلخواه خود چوب ترمو مورد نیاز خود را از مجموعه ما تهیه نمایید.

دلیل رنگ کردن چوب ترمو چیست؟

چوب ترموود سیدخندان

رنگ کردن چوب ترموود مانند سایر چوب­های دیگر علاوه­بر اینکه موجب زیبایی دوچندان چوب می‌شود در استحکام، کیفیت و ماندگاری چوب نیز بسیار تاثیرگذار است. رنگ کردن چوب ترموود سبب می‌شود که چوب در مقابل نور خورشید مستحکم باشد و اشعه یو­وی نتواند رنگ چوب را ازبین ببرد.

قیمت چوب ترموود بر اساس چه معیارهایی است؟

همانطورکه در مطالب بالا گفته شد، چوب ترمو در اثر فرآیندهای پیچیده­ای تولید می شود که همین امر سبب می گردد تا قیمت ترموودها نسبت به سایر چوب­ها بالاتر باشد. خود ترموودها هم با توجه به اینکه از چوب چه درختانی تولید شده­اند از نظر قیمتی متفاوت هستند. ضخامت چوب­های ترموود هم ازجمله مواردی است که در قیمت آنها اثرگذار می باشد.

شما می توانید به­صورت 24 ساعته از سایت برترین نمایندگی فروش چوب ترموود سیدخندان (موگووود) بازدید کرده و انواع محصولات ترموود را در طرح­ها و رنگ­های مختلف به همراه قیمت آنها مورد بررسی قراردهید و در آخر اقدام به خرید محصولی متناسب با نیازتان را انجام دهید.

مهمترین نکته در زمان خرید چوب ترموود سیدخندان

 

از مهمترین نکته­هایی که در خرید ترموود باید به آن توجه داشته باشید، تعداد گره­های یک چوب است که در بدنه­ی آنها قراردارد. از آنجایی که ترموودهارا براساس مترمربع به فروش می رسانند باید توجه داشت که در هر متر مربع یک گره وجود داشته باشد البته در زمان خرید معمولا متراژی که خریداری میشود در ابعاد بزرگتر می باشد که درآن صورت این مورد خیلی به چشم می آید. به­عنوان مثال اگر پنج متر مربع چوب ترموو را خریداری کردید و دیدید که دو الی سه گره داشت بدانید که این ترموود از کیفیت پایینی برخوردار است.

فروش انواع چوب ترمو با بهترین کیفیت و نازل­ترین قیمت در فروشگاه بزرگ موگووود (عرضه کننده انواع چوب ترموود سیدخندان) به همراه ضمانت اصالت کالا.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چوب ترموود و محصولات آن، همین حالا می‌ توانید با ما تماس بگیرید

راه‌های ارتباطی با ما:

09122063481 | 26857232 | 26857114

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *