چوب ترموود اوین

چوب ترموود اوین

چوب ترموود اوین

مجموعه موگو وود با سال ها سابقه درخشان در تمامی زمینه های ترموود می تواند یکی از بهترین انتخاب های ساکنان این محله باشد که با خیالی آسوده رنگ ترموود مورد نیاز خود را تهیه کنند.

چوب های ترموود یکی از بهترین چوب هایی است که می توان از آن ها در پروژه های ساختمانی ( دکوراسیون داخلی و خارجی ) در تمامی قسمت ها بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.

برای درک بهتر این موضوع کافی است تا با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

چوب های ترموود یکی از خاص ترین نوع چوب ها در بین دیگر چوب ها می باشد که هم در ظاهر و هم در ساختار می توانید این مورد را به خوبی مشاهده کنید.

برای افرادی که با این محصول آشنایی کافی دارند نیز این مقاله می تواند کاربردی و مفید باشد ، پس با ما همراه باشید.

چوب ترموود می تواند یک محصول خاصی باشد که دنیای دکوراسیون داخلی و خارجی را به طور کلی دچار تغییر کند و همین موضوع سبب شده است تا به معروفیت این محصول اضافه کند.

چوب های ترموودی که در فضا های داخلی یا خارجی مورد استفاده قرار میگیرند ، در نوع های مختلف و در ابعاد مختلفی هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

به طور مثال چوب ترمویی که برای فضای داخلی یا خارجی یا در پروژه های حساس مورد استفاده قرار می گیرد ، با هم مقداری متفاوت هستند که برای درک بهتر این موضوع ، تمامی این موارد را در ادامه به طور  کامل توضیح خواهیم داد.

چوب ترموود چیست

چوب ترموود اوین

چوب ترموود نوع پیشرفته در بین دیگر چوب های مورد استفاده در سازه های ساختمانی می باشد که از چوب درخت گونه کاج این محصولات درست شده اند و همچنین از چوب روسی که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

چوب ترمووود در سه نوع فنلاندی – ایرانی و خارجی تولید می شود که دسته خارجی به تمامی چوب هایی که از کشور های دیگر تولید و وارد می شوند نیز گفته می شود و در ادامه بیشتر در مورد آن ها توضیح خواهیم داد.

اینکه جوب ترمو تا چه حد کاربرد دارد و در کدام قسمت ها استفاده می شود نیز سوال دیگری است که به همراه سوالات دیگر همگی را یکجا پاسخ خواهیم داد.

+ مراحل تولید ترموود

  1. خشک کردن چوب : در این مرحله چوب ها را در ابتدا برای خشک کردن آماده و در دمای تقریبی 215 درجه سانتی گراد چوب ها را حرارت می دهند که موجب می شود تا چوب ها به فشردگی زیادی برسند و لایه  های داخلی چوب ها به هم بسیار نزدیک شوند و در این مرحله از وزن و رطوبت چوبه ها به مقدار زیادی کاسته می شود که همچنین چوب ها در دمای بالایی قرار می گیرند اما به طور کامل به آن فشردگی مد نظر نرسیده اند و نیاز است تا دوباره حرارت ببینند که با توجه به دمای کنونی نیاز است تا از دمای آن ها  برای جلوگیری از آسیب دیدن ، کاسته شود.
  2. مرطوب کردن دوباره چوب ها : در این مرحله برای کاهش دمای چوب ها و آماده سازی برای مرحله حرارت دهی نهایی ، مقداری چوب ها را مرطوب می کنند و با دادن فاصله زمانی مناسب  از دمای چوب ها در مرحله قبل به مقدار زیادی می کاهند و حالا چوب ها آماده فرایند مرحله بعدی می باشد.
  3. حرارت دهی چوب ها : در این مرحله چوب ترمووود را در دمایی که اختلاف زیادی با دمای چوب ها نداشته باشد ، دوباره حرارت داده و چوب های ترموود به حداکثر فشردگی خود می رسند که با پشت سسر گذاشتن چند مرحله دیگر ، تبدیل به مقاوم ترین و زیبا ترین نوع چوب در بین دیگر چوب ها می شود.

+ انواع چوب ترمو

  1. ترموود فنلاندی : در کشور فنلاند با پیشرفته ترین دستگاه های موجود برای تولید ترموود این محصولات تولید و وارد کشور های دیگر از جمله ایران می شود که از کیفیت و زیبایی فوق العاده ای برخوردار هستند. هر چه در مورد وصف این دسته از چوب ترموود بگوییم کم است و می توانید به جرات از این دسته ترموود در تمامی پروژه های خود بدون هیچ نگرانی استفاده کنید که این به خودی خود یکی از ویژگی های بارز این محصولات است و ویژگی های جذاب زیادی دارد که در مقاله ای دیگر بیشتز به آن ها پرداختیم که می توانید با کلیک بر روی آن به صفه این مقاله وارد شوید.
  2. ترموود ایرانی  : نوع دیگری از چوب ترموود است که در ایرانی تولید می شود و به طور کلی کیفیت های مناسبی دارند و می توان در پروژه های بسته و یا فضای داخلی به خوبی استفاده کرد ، اما برای فضای بیرون و پروژه های  حساس مانند کف ، نما و … بهتر است تا از چوب ترموود فنلاندی یا خارجی به علت داشتن کیفیت و دوام بیشتر استفاده کنید.
  3. ترموود خارجی : به غیر از کشور فنلاند ، کشور های دیگری نیز هستند که به تولید این محصولات بپردازند و واردات آن را به کشور های دیگر انجام دهند که یکی از آن کشور ها ایران نیز می باشد و به طور کلی چوب های ترموودی که در کشور های دیگر تولید می شوند و کیفیت و ظاهر متشابهی با ترموود فنلاندی دارند را ، ترموود خارجی می نامند.

+ کاربرد این محصولات چیست ؟!

  • ترموود کف
  • ترموود نما
  • ترموود سقف
  • ترموود فضای باز
  • ترموود فضای داخلی
  • روف گاردن
  • استخر – سونا – جکوزی – سایه بان
  • نیمکت
  • در ورودی
  • آلاچیق چوبی و پرگولا
  • فلاور باکس
  • تایل ترموود ( مناسب کف در قسمت های مختلف مانند تراس )
  • پنجره
  • ترموود دیوار
  • حصیر بافت
  • گلدان و باکس های چوبی
  • و …

می باشد که نشان دهنده میزان گسترده بودن کاربرد های این محصولات می باشد.

+ در چه ابعادی هستند ؟

  • چوب های ترموود در ابعاد های مختلف برای کاربرد های مختلفی تولید شده اند و برای هر قسمتی می توانند به کار بروند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چوب ترموود اوین و قیمت روز انواع چوب ترموود با ما همراه باشید.

خرید چوب ترموود اوین از مجموعه موگو وود

چوب ترموود اوین

مجموعه موگو وود با سال ها سابقه درخشان در تمامی زمینه های ترموود می تواند یکی از انتخاب های خوب شما برای خرید ، اجرا ، تغییرات و یا تمامی خدمات مربوط به چوب ترموود باشد که ما می توانیم تمامی خدمات مربوط به این محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه دهیم.

راه های ارتباطی با ما : 09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *