چوب ترموود ظفر - موگو وود

چوب ترموود ظفر

چوب ترموود ظفر

در این مقاله میخواهیم در مورد چوب ترمود محله ظفر موضوعاتی را خدمت حضور شما مشتریان و ساکنان محله ظفر شهر تهران به عرض برسانیم ، پس لطف نموده تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از نکته های مهم این مقاله بهره های لازم را ببرید .

مجموعه موگووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله سید خندان قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی با

کیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله سید خندان را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 | 26857360

.

چوب ترموود به عبارت دیگر چوب تجذیه شده و اصلاح شده درختان کاج و صنوبر است که طی مراحلی با فشار و حرارت در دمای بالا جهت جدا سازی مواد و املاح معدنی به ساختار درونی چوب ترموو تغییرات امده و ایجاد بافت های بسیار برجسته و زیبایی از خود به جایی میگذرد و در نتیجه به صورت میکانیزم به اشکال و ابعاد متفاوت تبدیل میشوند .که در نهایت نتیجه این فرایند را چوب ترموود می نامند.

البته امروزه با پیشرفت علم و تکنالوژی روش های تهیه و تولید چوب ترموود متغیر شده است . که روز به روز در حال ایجاد تحولات در این صنعت هستند .

این نوع چوب ترمووود که در دو دسته متوسط و شدید اصلاح میشوند که در نوع متوسط آن رنگ ترموو قهوه ای روشن است که رنگ طبیعی خود به صورت برجسته نمایان میسازد .

و این نوع ترمو در محوطه های باز به کار گرفته میشود. و در نوع شدید آن رنگ ترموود به شکل قهوه ای تیره و قهوه ای تیره تر مشاهده میشود که بر اثر تجذیه و ایجاد ثبات بیشتر ، این نوع ترموود از مقاومت و دوام بیشتری نسبت به نوع متوسط آن است .

که از محبوبیت فراوانی در دنیا برخوردار است .

.

چوب ترموود ظفر - موگو وود

کاربردهای چوب ترموود چیست؟

از چوب ترموود  به اشکال مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که بیشتر آنها جنبه رفاهی دارد، به دلیل اینکه از ظاهری بسیار زیبا و طبیعی برخوردار است . کاربردهای گوناگون دیگری نیز دارد، که توضیحات آن به شرح ذیل میباشد.

  • برای ساخت استخرها و سوناها
  • برای ساخت کلبه های  جنگلی و ویلایی در جنگلات و محوطه های طبیعی
  • برای ساخت و طراحی نماهای ساختمان و طراحی داخلی و بیرونی ویلا های تفریحی
  • برای ساخت پارک ها و کف پیاده رو های پارک ها .
  • برای ساخت میز و نیمکت و صندلی و طراحی داخلی و بیرونی دفاتر کاری
  • برای ساخت دیوار ها و دیوار پوش ها مورد استفاده قرار میگیرد.

.

رنگ ترموود

قاعدتا برای حفظ و نگهداری از برخی مواد نیازمند به یک ماده محافظتی و نگهدارنده است. همانطور که برای حفظ و نگهداری وسایل ساخته شده از فلز نیازمند به رنگ است تا با اجرای رنگ آمیزی از زنگ زده گی فلز مورد نظر جلوگیری کند ، برای حفظ و نگهداری از چوب ترموود نیز نیازمند به رنگ مخصوص ترموود است.

رنگ ترمو از چوب ترموو محافظت کرده و الارقم اینکه زیبایی چوب ترمووو چند برابر میشود همچنین برای بالا بردن طول عمر چوب ترموو نیز ماثر است.

رنگ ترموود  با جلایش و براقیتی که بر روی سطح کار ایجاد میکند . زیبایی آن را برجسته و به طول عمر این محصول می افزاید.

.

انواع رنگ چوب ترموود 

رنگهای چوب ترمووود بر دوپایه است . رنگ بر پایه آب و رنگ بر پایه روغن، که هر دو آنها به نوعی از جوب ترمو محافظت میکند .

رنگ بر پایه روغن با تینر های روغن حل میشود و رنگ بر پایه آ نیز با آب رقیق میشود و با آشقته کردن چوب به رنگ ، رنگ تا عمق 3 الی 2 میلیمتری در لایه داخلی ترموود وارد شده و از سطح چوب افضت خواهدشد.

در بازار ها انواع و اقسام رنگ های موجود میباشد ولی بهترین نوع رنگ ترموود رنگ آدلر است که محصول کشور آلمان است . که این شرکت در زمینه رنگ اتومبیل و رنگ های ساختمانی و رنگ های چوب ترموود فعالیت دارد این کمپنی با ارائه بهترین محصولات و با کیفیت و دارای استاندارد ها بین المللی از شهرت جهانی برخوردار است.

طیف رنگی آدلر در 78 رنگ میباشد، و هم رنگ بر پایه روغن و هم بر پایه آب هست. و برای رنگ آمیزی سطح بیرونی و در فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد.

به علاوه کمپنی جانسن هم یک کمپنی برجسته آلمانی هست که این شرکت نیز در موارد مشابه تهیه و تولید رنگ ترمود فعالیت دارد و طیف رنگهای این شرک در 40 رنگ میباشد. که رنگ ترمو بر پایه روغن و بر پایه آب نیز است.

.

چوب ترموود ظفر - موگو وود

 قیمت و نصب تایل ترموود

تایل ترموود یک نوع دیگر از چوب ترموود است که اشکال و ابعاد معینی دارند و تایل ترموود از یک زیر ساخت پلاستیکی تشکیل شده است که دارای چند عدد پیچ نیز می باشد که در هنگام نصب تایل ترمووو بر روی کار از این قالب پلاستیکی به کار گرفته میشود. از نوع تایل ترموود در موادی کف و کف پوش راه روهای و کناره های استخر و سونا استفاده میشود . ضمنا برای طراحی زیباتر این ترمو در بر خی از موارد در کنار این نوع از ترموو از چمن مصنوعی نیز به کار گرفته میشود.

خرید چوب ترموود ظفر از فروشگاه موگو وود

مجموعه موگو وود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله ظفر  قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی با

کیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله ظفر را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *