چوب ترموود شمیران نو - موگو وود

چوب ترموود شمیران نو

چوب ترموود شمیران نو

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترموود شمیران نو مطالب دلچسپی را خدمت حضور شما ارائه نماییم پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما  همراه باشید . و از نکات مهم این مقاله استفاده های لازم را ببرید .

.

مجموعه موگوووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله شمیران نو قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله شمیران نو را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 – 26857360

.

جا دارد تا برای دانستن موضوع چوب ترموود به این مسئله اشاره کنیم که چوب از دیر باز یار و همراه ما انسان ها بوده است

که انسانهای اولیه به طور عموم حد اکثر استفاده های لازم را از چوب میبردند و از آن به عنوان یک متای بسیار با اهمیت یاد میکردند و از نوع بهترین آنها بهترین اشیاء را میساختن . با اینکه در اولایل از علم ودانش خبری نبود اما با همه کاستی ها و کمترین امکانات برای بکارگیری از چوب باز هم از چوب به نوع درست آن استفاده میکردند.

اما امروزه با علم و فن آوری مردم و با وجود محققانی در این راستای و با کمک گرفتن از کامپیوتر و ابزار آلات آن (( در ابتدا خود چوب را به بهترین نوع و شکل ممکن در آورده )) و در درجه دوم از آن به نحو احسنت استفاده های لازم را میبرند.

و برای اینکه بتوانند از چوب به روش های مختلف و به انواع و سلیقه های خود بکار بگیرند ، چوب را تجذیه کرده و در آن تغییراتی به وجود آوردن که به نوع خود بی نظیر است . و نتیجه حاصله از تجذیه چوب را چوب ترموود مینامند،

که از زیبایی خارق العاده ای برخوردار است. و با تجذیه نمودن آن امروزه این چوب را دارای استقامت و انعطاف پذیری زیاد برخوردار نموده اند.

.

انواع چوب ترموود شمیران نو

چوب ترمود در انواع و اقسام متنوعی تهیه و تولید میشود ، که کشورهای زیادی در دنیا اقدام به تهیه و تولید این محصول دست زده اند .

به طور مثال کشور های چین ، کره جنوبی ، اتریش ، روسیه ، کانادا، آلمان ، فنلاند و ایران در تهیه و تولید این نوع ترمود فعالیت های زیادی را انجام داده اند و هر کشور محصول متنوع و منحصر به فرد خود را دارا میباشد که بهترین نوع آنها چوب ترموود فنلاندی میباشد .

که در ابعاد و اشکال متفاوتی دارد. چوب های ترموود فنلاندی دارای گره های بسیار زیبا به شکل پروانه را دارد که هم به استحکام و هم به زیبایی آن افزوده است. اما در ایران نیز چندین نوع از ترموو تهیه و تولید میشود که در گرید های متفاوتی هستند .

  • چوب ترموود ایرانی گرید 1
  • چوب ترموود ایرانی گرید درجه 2
  • چوب ترموود ایرانی گرید درجه 3

به طور کلی میتوان اشاره ای به این موضوع داشت که نوع درجه 1 آن از کیفیت و کوالیتی خوبی برخودار است . برای مشتریان و خریداران آن به مدت 20 سال گرانتی تعلق داده خواهد شد.

.

چوب ترموود شمیران نو - موگو وود

رنگ ترموود

قالبا برای نگهداری و حفظ زیبایی هر شی مانند فلزات انواع پلاستیک و بسیاری از این قبیل موارد را با رنگ آمیزی کردن هم از ان در برابر زنگ زدگی و فرسایش جلوگیری میکنیم و هم به سطح زیبایی آن می افزاییم.

بنابراین از رنگ ترموو جهت حفظ و نگهداری آن استفاده میکنیم، که این امر باعث میشود تا یک نوع تحولات بسیار نادر در نوع چوب ترموود ایجاد شود برای مثال میتوان به این موضوع اشاره داشت که در برابر بسیاری از اوامل مخرب ماثر واقع خواهد شد.

  • مقاوم و دوام در برابر نور خورشید . اشعه ماوراء بنفش آن
  • مقاومت و جلوگیر از جذب رطوبت درمناطق معتدل و رشد جلبک های در کنارهای ترموود
  • حفظ زیبایی و طولانی بخشیدن عمر ترموود
  • عایق سازی چوب ترمود دربرابر سرما و گرما
  • جلوگیری از هجوم حشرات موذی موریانه ها و کپک زدگی

این ها از ویژه گیهای خواصی هستند که بعد از انجام اجرای رنگ به سطح چوب ترموود صورت میگیرد.

.

تفاوت ترموود ایرانی با ترموود فنلاندی

ترموود فنلاندی به دلیل سطح کیفی بسیار بالا غالبا از طراف داران بسیار زیادی در دنیا برخوردار است که این به سطح قیمت آن میافزاید.

ولی چوب ترموود ایرانی را فقط به خاطر اینکه از قیمت کمتری برخوردار است خریداری میکنند.

به دلیل این که در تهیه و تولید و همچنین فرایند تجذیه پذیری چوب ترموود  به صورت مسولیت پذیرانه انجام میشود قیمت بسزایی دارد.

ولی قیمت چوب ترمود ایرانی به دلیل کمبود مواد اولیه و درختان کاج بسیاری از این مواد از خارج وارد میشود که آن هم به دلیل نرخ و نوسانات بازار قیمت مشخصی ندارد و گاهی کاهش و گاهی  هم افزایش میابد.

به هر صورت چوب ترموود فنلاندی به خاطر اینکه در ایرانی نرخ ارزها و در تبادله سعار متفاوت است چوب ترمووود فنلاندی نیز قیمت خواص و ثابت ندارد و دائما رو به افزایش است.

خرید چوب ترموود شمیران نو

مجموعه موگو وود بزرگترین وارده کننده انواع جوب ترمو و رنگ ترموود  از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله شمیران نو قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله شمیران نو را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و قیمت چوب ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

09122074352 – 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *