چوب ترموود مهران - موگو وود

چوب ترموود مهران

چوب ترموود مهران

در این مقاله میخواهیم در مورد چوب ترموود محله مهران شهر تهران برای ساکنان و مشتریان عزیز مطالب جالبی را ارائه نماییم امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از نکات مهم و ارزشمند این مقاله استفاده های لازم را ببرید.

.

مجموعه موگوووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله مهران قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله مهران را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

021-26857232                                021-26857114                              09122063481

.

طوری که مستحضر هستید چوب از دیر باز و از اوایل نصل بشریت و با ما همراه بود که در زمانهای بسیار کهن و با نبودن امکانات لازم برای به کار گیری  از چوب باز هم تا حدی از این محصول و نعمت طبیعی استفاده هایی را داشته اند.

اما چنانکه میدانی دنیای علم و صنعت لحظه به لحظه در حال تغییرات است. و هر روز با پیشرفت و ترقی شاهد اتفاقات گوناگونی در اطرافمان هستیم.

و از آنجایی که محققان همیشه در حال تحقیق و بررسی هستند تا بتواند از هر مواد و یا اشیاء به نحوه های گوناگونی بکاربگیرند.

لزا به فکر این افتادن تا برای به کار گیری مختلف از چوبی که  دوام ، انعطاف و از کیفیت بالایی برخوردار  باشد. به همین دلیل چوب درختان صنوبر و کاج را که از درختان انبوه هستند را توسط کورهها و دستگاههای متخص به علم تجذیه پذیری و با وارد آوردن فشار حرارتی در دمای 230 درجه سانتیگراد و بدون دخالت مواد و املاح شیمیایی تمامی ناخالصیهای چوب را برطرف میکند که این امر موجب میشود به شکل چشم گیری سطح وزن و حجم چوب کاهش یافته و در نتیجه نهایی از انعطاف و مقامت بالایی برخوردار شود که به محصول به دست آمده چوب ترموود مینامند.

امر اصلاح پذیری و در دو نوع انجام میپذیرد که یک نوع آن متوسط و نوع دیگر آن شدید میباشد.

در نوع چوب اصلاح شده متوسط رنگ چوب ترموود تهیه شده به شکل قهوه ای روشن بوده است . که از مرغوبیت خوب برخوردار است .

و نوع دیگر آن چوب اصلاح شده شدید است . که رنگ آن به شکل قهوه ای تیره میباشد. و در بین کاربران این محصول از  جایگاه خواصسی برخور دار است.

.

انواع چوب ترموود مهران

به طور کلی چوب ترموود انواع و اقسام منتوعی دارد که در بازار های فروش به چشم میخورد . و کشور های مختلفی هم آن را تولید کرده و به بازار های مصرفی ارائه میدهند.

چوب ترموود فنلاندی، چوب ترموود سوئدی ، چوب ترموود چینی ، چوب ترموود آلمانی ، چوب ترموود کانادایی ، چوب ترموود کره ای و ایرانی هستند که در بازارها به چشم میخورد اما نوع بهترین آن که از مرغوبیت و محبوبیت خواصی در بین مصرف کنندگان قرار دارد چوب ترموود فنلاندی می باشد.

چوب ترموود در ایران نیز تولید میشود و برای مصرف به بازار های بین المللی عرضه میگردد.

این ترموود ها در سه گرید هستند . چوب ترموود گرید درجه 1 ، چوب ترممود گرید درجه 2 و چوب ترمووود درجه 3 هستند . و امروزه از این محصول در عرصه های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد.

چوب ترموود فنلاندی به دلیل اینکه مرغوبیت نوع درختان و ساختار اساسی در تجذیه آن از شهرت و محبوبیت خواصی هست. البته کشور های دیگری نیز در این راستا فعالیتهای خود راانجام میدهند و همواره قصد دارند تا با تولید بهترین نوع چوب ترموود فاصله رقابتی را تنگ تر و تنگتر بسازند.

.

چوب ترموود مهران - موگو وود

تفاوت ترموود فنلاندی و ترمووود ایرانی

چوب ترموود فنلاندی از مرغوبترین درختان صنوبر وکاج تهیه و تولید میشود . و الارغم این یک شرکت مسولیت عام و تام را بردوش گرفته و سطح کیفی تولیدات آن را کنترول میکند.

تمامی مواد اولیه آن را در داخل فنلاند تهیه میکنند .

از مدرنترین دستگاه ها و فن اوری برتر دنیا برخوردار هستند . تولیدات آن دارای استاندارد های بین المللی میباشد.

که به طور کلی تمامی این اعوامل دست به دست یکدیگر داده تا هم از شهرت جهانی برخوردار شوند و هم نرخ جوب ترمو فنلاندی در دنیا ارزش زیادی داشته باشد.

.

اما متاسفانه در ایران برای تهیه و تولید چوب ترمووود دچار کمبود مواد اولیه ای چون درخت کاج و صنوبر هستند که آنهم از روسیه وارد میشود .

در این شرکتهای وکمپنی های مختلفی بدون در نظرداشت سطح کیفیت بین المللی اقدام به تولید کرده اند . و بسیار از شرکت های دیگری را که از سطح تولید بسیار خوبی برخوردار هستند را نیز دچار مشکل نموده اند.

نکته مهم این که به طور کلی و عمده تفاوت بین چوب ترموود ایرانی  و ترموود فنلاندی در سطح کیفیت و مواد اولیه مرغوبیت آن میباشد.

خرید چوب ترموود

مجموعه موگوووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترموود  از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله مهران قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله مهران را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

021-26857232                                021-26857114                              09122063481

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *