چوب ترموود هنگام - موگو وود

چوب ترموود هنگام

چوب ترموود هنگام

در این مقاله میخواهیم در مورد چوب ترمووود محله هنگام برای شما عزیزان و ساکنان این محله مطالبی را ارائه و امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از نکات مهم و ارزشمند این مقاله استفاده های لازم را ببرید.

.

مجموعه موگو وود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترمووود و رنگ چوب ترموود  از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله هنگام  قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله هنگام را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

021-26857232                                021-26857114                              09122063481

چوب ترموود هنگام چیست؟

قبل از اینکه به موضوع چوب ترمو بپردازیم باید به عرض برسانیم‌ که چوب یکی از مواد اولیه بوده است که از آغاز نسل بشر با انسان‌ها همراه بوده است

و از همان اوایل انسان‌ها به اولین چیزی که برای ساخت و ساز روی آوردن همین متریال چوب بوده ، که در زمانه‌ های بسیار کهن و با نبود امکانت کافی برای به کار گیری درست و مناسب از چوب و الارغم تمامی مشکلاتی که پیش پای انسان‌های اولیه بوده با این وجود هم توانسته بوده در حد امکان از چوب استفاده‌های لازمه را ببرند .

امه امروزه با تغییر سطح علم و دانش و پیشرفت تکنولوژی و فن آوری روز ، محققان از این نوع محصول به دست آمده چوب ترموود ، یک صنعت پول ساز ساخت و پرداخته کرده اند که در نوع خود بی نظیر است .

و برای اینکه از چوبها به نحوه درست و از اطمینان کاملا برخوردار شود ، محققان این صنعت به فکر تجذیه چوب افتادن تا با استفاده از این روش بتوانند سطح کیفی چوب را بالاتر ببرند و از محصول به دست آمده در زمینه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد .

برای اینکار محققان چوب را در دستگاهایی که با کامپیوتر کنترول میشود در کوره های مخصوص با فشار حرارتی در دمای بالای ۲۳۰ درجه و بدون استفاده از مواد شیمیایی  تمامی مواد و املاح چوب را که شامل آب ، صمغ و مواد معدنی دیگر بوده تجذیه کرده که در نتیجه به طور چشمگیری کاهش وزن و کاهش حجم یافته که این امر سبب شده جوب ترمو از مقاومت و انعطاف چندبرابر برخوردار شود .

که به طور کلی عواملی ایجاد شده بر روی چوب را اصلاح چوب و یا چوب ترموود مینمایند .

.

چوب ترموود هنگام - موگو وود

رنگ ادلر و رنگ کیو چیست؟

رنگ‌های ادلر و کیو دو شرکت بزرگ آلمانی هستند که در زمینه تهیه و تولید رنگ های اتومبیل ، رنگ های ساختمانی و رنگ های ترموود فعالیت دارند و رنگ های این شرکت‌ها دارای استندارد های بین المللی و از شهرت جهانی در بین مصرف کنندگان آن دارد .

این رنگ ها در طیف های مختلف و رنگ ترموود  بر پایه آب و رنگ ترموود بر پایه روغن بوده است .

که هر دوی آنها برای حفظ زیبایی و افزایش طول عمر چوب ترموود مورد استفاده قرار می‌گیرد .

رنگ آدلر داری 78 طیف رنگی بوده که هم بر پایه روغن و هم بر پایه آب می‌باشد .

.

چوب ترموود ایرانی

چوب ترموود ایرانی  متاسفانه با کمبود چوب درخت کاج در داخل برای تهیه و تولید چوب ترموود ، مواد اولیه آن از روسیه وارد میشود .

و شرکت ها و کمپنی های زیادی در کشور مشغول تهیه و تولید این محصول هستند .

که این محصول در سه درجه کیفی تولید میشود .

چوب ترموود ایرانی گرید درجه 1

چوب ترموود ایرانی گرید درجه 2

چوب ترموود ایرانی گرید درجه 3

و گرید درجه یک آن از کیفیت و مقاومت خوبی برخوردار است .

ولی از نظر کیفیت در مقابل نوع چوب ترموود فنلاندی از کیفیت کمتری برخوردار است .

و به بیشتر به دلیل اینکه از سطح قیمت پایینتری نسبت نوع فنلاندی را دارد مورد استفاده مشتریان قرار می‌گیرد .

.

 

ترمووود فنلاندی چیست ؟

ترموود فنلاندی طی مراحلی با مدرنترین دستگاهها و کوره های مختص به این صنعت و با احساس مسئولیت و کنترول کیفی بالا تهیه و تولید میشود ،

و برای تهیه ای نوع ترمو از بهترین نوع درختان کاج و صنوبر جنگلات به کار گرفته میشود .

و دارای ویژه گیها و مزایای بخصوصی می‌باشد که همین اموامل امروزه این ترموو از شهرت جهانی و طرفداران خواصی برخوردار است .

.

تفاوت کیفیت چوب ترموود ایرانی و ترموود فنلاندی در چیست ؟

تهیه و تولید چوب ترموود فنلاندی را یک شرکت فنلاندی تمامی مسئولیت های عام و تام آن را بر دوش گرفته و آن را با دقت هر چه تمام و با کنترول کیفی با کامپیوتر ها این محصول را تهیه می‌کنند .

اما چوب ترموو. ایرانی را بسیاری از شرکت ها بدون در نظر داشت کیفیت و استانداردهای بین المللی آن را تولید و به بازار های مصرف ارائه می‌دهند .

چوب ترموود ایرانی برای تهیه و تولید مواد اولیه آن از کشور های همجوار وارد میشود .

اما در تهیه چوب ترموود فنلاندی تمام مواد آن در داخل و از کیفیت مرغوبی برخوردار میباشد .

و به طور کلی کیفیت چوب ترموود ایرانی کمتر از نوع فنلاندی است .

.

مجموعه موگوووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله هنگام  قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله هنگام را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

021-26857232                                021-26857114                              09122063481

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *