رنگ چوب ترمو وود

رنگ چوب ترمو وود

در این مقاله میخواهیم را جع به رنگ چوب ترمو وود موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم. که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ چوب ترمو وود یکی از مهمترین مواد و عنصری است که در واقع بعد از صنعت چوب ترموود دومین و قدیمی ترین صنعت در دنیا شناخته شده است. که انواع رنگها برای اولین بار در کشور های اسیای شرقی تهیه و تولید میشده. و در طراحی و رنگ آمیز انواع پارچه های نخی و ابریشمی بکار گرفته میشد.

که اولین نوع این رنگها در زمانهای گذشته از الیاف گیاهی تهیه میشده.  با گذشت قرن ها از ساخت رنگ امروزه به شکل های گوناگونی از مواد شیمیایی و مواد معدنی تهیه میشود.

برای رنگ امیزی و نگهداری از سطح اجسام بکار میرود.

رنگ اجسام اطراف

و در واقع رنگ های پوشش دهند تمامی اجسام میباشد که اعم از

فلزات ،

پلاستیک ،

چوب

مواد ها و اجسام اطراف ما تقریبا تمامی انها از یکی نوع رنگ خواصی برخورداری دارند. که با رنگ هر شیی ان را ما میتوانیم بهتر بشناسیم و همین رنگ های یکی از موادی است. که از ان جهت نگهداری از عوامل مخربی در برابر اعمال ناشی از تخریب ترموود مورد استفاده قرار میگیرد.

همانطوری که مستحضر نیز هستند امروزه با پیشرفت علم و فن اوری بسیاری از فن گذشته تغییر کرده است و شکل و روند تولید قدیمی خود را به دستگاه های جدید داده است .

که در گذشته برای ساخت خانه و یا کلبه نیازی نبود که از چه چوبی و یا از چه اندازه و یا ابعادی برای ساخت استفاده میشد .فقط نتیجه کار مهم بود

و مهمتر از ان یک سرپناهی بود تا به شکلی خود را با شرایط وقف داد.

اما امروزه با استفاده از فن اوری موچود نوعی چوب را تهیه و تولید کرده اند .که از حجم و وزن بسیار کمی برخوردار بوده و مقاومت ان چندین برابر بالاتر از چوبه های معمولی است.

که به طور کلی با روی کار امدن چوب ترموود یک انقلاب را در صنعت ساخت و ساز ایجاد کرده است .که روز به روز رو به رشد است و همه روزه به مشتریان و علاقمندان ان نیز افزایش میبابد.

 

خواص رنگ چوب ترموود کیم

از انجایی که چوب ترموود با تکامل خود وارد بازارهای بین المللی شد .و بسیاری از مردم دنیا با مزایا و خواص ان اشنایی کامل پیدا کردند ، میزان کاربرد و کارایی از ترموود افزایش یافته و بسیار زود رو به رشد شده است.

که در واقع تمامی اینها را مدیون رنگ ترموود میباشد که به تمامی داشته های چوب ترموود افزایش بخشیده. و ان را به رشد رسانده که امروزه از هر دوی انها به عنوان دو صنعت پول ساز در عرصه ساخت و ساز بشمار میرود.

و از خواص ارزشمند رنگ چوب ترموود این است. که با اعمال رنگ امیزی روی رنگ از تمامی عوامل و عللی ک باعث تخریب و فرسایش چوب ترموود میشود جلوگیری به عمل می اورد.

هجوم حشرات موذی مانند موریانه ها و سوسک

مقاومت در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش

جلوگیری از رشد جلبک ها و قارچها

جلوگیری از جذب رطوبت و نم در مناطق معتدل باران زا

افزایش زیبایی سطح ترموود و افزایش بخشیدن به طول عمر ترموود

چوب ترموود فنلاندی

چوب ترموود فنلاندی یکی نوع چوب بسیار مرغوبی بوده که برای اولین بار در این کشور با طی مراحل علمی پژوهشی تهیه و تولید شده است.

و علت این موضوع نیز برخوردار بودن کشور فنلاند از درختان و جنگلاتی میباشد .که در شرایط کاملا مطلوب زیست محیطی و اکوسیستم بسیار عالی میباشد.

که با کاشت نهال های تازه درختان جنگلی در زمان بسیار کوتاهی به رشد و نمو میرسند. و در واقع جایگذین ان دسته از درختانی میشوند که جهت ساخت ترموود قطع شده بودند.

و این امر یک چرخ تولیدی بسیار خوبی را فراهم نموده است. که باعث شده تا تولید چوب ترمووود به صورت انبوه صورت بگیرد و برای مصرف به بازارهای سراسر دنیا صادر شود.

این چرخه تولیدی در حال حاضر به عنوان یک سرمایه ملی در کشور فنلاند بشمار میرود.

که همه ساله به میزان 35 میلیارد کیلو چوب ترموود به سراسر دنیا ارسال میشود. از جمله مواردی که باعث شده چوب ترموود فنلاندی رشد بینظیری در تولید و مصرف داشته باشد.

کیفیت در تولید و استفاده از تکنالوژی برتر در تهیه این محصولات میباشد. که واقعا از لحاظ کیفیت چوب ترموود فنلاندی از شهرت خواصی برخوردار بوده است.

از خواص منحصر بفرد چوب ترموود فنلاندی میتوان به نکات ذیل اشاره داشت.

عایق بودن در برابر آلودگی صوتی

سبک بودن وزن و حجم کم این محصولات

برخورداری از میزان چندین برابر بالاتر از چوب های معمولی

انعطاف پذیر بودن این محصولات

کیفیت و مرغوبیت ترموود

حمل و نقل بسیار راحت و ساده

تمیز بودن اجرای کار ان

برخوردار بودن از میزان زیبایی و طراوت طبیعی

به صرفه بودن در مصرف محصولات

نحوه خرید رنگ ترموود

جهت خرید رنگ ترموود ابتدا به شرایط اقلیمی منطقه خودتان توجه داشته باشید .

و در مرحله بعدی هم به صورت انلاین و هم به صورت حضوری میتوانید خرید خود را انجام دهید. که البته برای این امر کمی تجربه و اطلاعات کافی به شما کمک خواهد کرد که یکی خرید خوب و به یاد ماندی را داشته باشید

و با مراجعه به بازار رنگ فروشی نوع جنس رنگ را که بهترین ان رنگ ترموود کیم میباشد . را انتخاب نمایید.

و از روی کاتالوگ و بروشورهای ان میتوانید نوعی رنگ را انتخاب نمایید.که هماهنگی های لازم را با محیط منزلتان داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با موضوع رنگ چوب ترمو وود ( رنگ ترموود و چوب ترموود ، ترموود ایرانی  ، ترموود فنلاندی ، نصب و اجرای ترموود) همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *