چوب ترمو کرمان - چوب ترموود کرمان - خرید ترموود کرمان - خرید ترمووود کرمان

چوب ترموود کرمان

چوب ترموود کرمان

.

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترموود کرمان موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب یکی ازمواد و منبع بسیار ارزشمندی است که از زمان های بسیار قدیم مورد کاربرد قرار گرفته و از آن بیشتر در ساخت و طراحی کلبه ها و سرپناهی برای زندگی مورد استفاده و کاربرد قرار میگرفت.

اما امروزه با گذشت هزاران سال از کاربرد این محصولات هنوز هم از این مواد به عنوان یکی از مواد اولیه در ساخت وساز بکار گرفته میشود.

که تنهای فرقی که در این بین است روشهای کاربردی و کارایی این محصولات میباشد که علم وفن اوری های امروزه به کمک عصر جدید امده و باعث شده تا روش های جدید میکانیزم جایگذین روش های قدیم و کهن در کاربرد چوب شود.

حتی برای اینکه بتوانند از چوب به نحوه بسیار خوبی بکار بگیرند ساختار اصلی چوب درختان را نیز مورد تغییراتی قرار دادند که این امر موجب شده تا از چوب های بسیار ساده و معمولی درختان یک نوع چوب بسیار مقاوم و مستحکم و زیبا بسازند.

که فرایند تولید این محصولات طوری است که بهترین و مرغوبترین نوع چوب درختان را انتخاب و با دستگاه های مدرن و پیشرفته برش داده و انها را در حوض های اب و یا رودخانه ها به مدت  3 الی 4 هفته نگهداری میکنند تا تمامی سلول ها و بافت های چوب درختان کاملا خیس بخورد و با این امر موجب میشود.

تا در هنگام تجذیه پذیری تمام مواد و املاح چوب درختان به نحوه کاملا دقیق تجذیه شده و از الوارهای جدا شود. که در مرحله بعدی تمامی الواها به شکل کاملا میکانیزم وارد کوره های مختص به امر فرایند تولید ترموود وارد میشود.

و در ان جا به دلیل میزان فشار و حرارتی که بروی ان وارد میشود باعث میشود تا میزان بدون دخالت هیچ گونه مواد شیمیایی تمامی مواد و املاح چوب درختان مانند آب ، صمغ و مواد معدنی ان به صورت کامل از چوب تجذیه شود.

که این امر نیز باعث میشود تا میزان به میزان قابل توجهی از میزان وزن و حجم چوب کاسته و به میزان مقاومت ان افزایش یابد.

که در نتیجه کلی محصول حاصله از این فرایند را چوب اصلاح شده ترموود مینامند.

که به دلیل میزان زیبایی و کارایی و همینطور مقاومت ان بسیاری از مشتریان سراسر دنیا را به خود مشغول کرده است.

و باعث شده تا هر یک از این مشتریان به نوبه خود یک نوع چوب ترموود را درخواست کند.

که این امر باعث شده تا محصولات چوب ترموود در کل به دو روش ممکن انجام شود.

که چوب اصلاح شده ترمو شدید و چوب ترموود اصلاح شده  متوسط میباشد.

که در چوب ترموود اصلاح شده متوسط میزان فشار و حرارتی که روی چوب وارد میشود به اندازه ای 115 درجه سانتیگراد میباشد.

و این میزان دما باعث میشود تا هم میزان قابل توجهی از مواد و املاح چوب گرفته شود و هم رنگ طبیعی چوب ترموود به شکل بسیار زیبایی به قهوه ای روشن تبدیل شود.

که این نوع ترموود در دنیا به دلیل زیبایی و مستحکم بودن ان بسیار خواص و مشهور میباشد. که متقاضیان این محصولات نیز از انها در بخشهای بسیار مهم و ارزشمندی مورد کاربرد قرار میدهند.

و اما در روش چوب ترموود اصلاح شده شدید میزان فشار و حرارتی که بر روی چوب وارد میشود در برخی مواقع به بیش از 230 درجه میرسد.

و این میزان دما باعث میشود تا با فشار و بیشتر میزان مواد و املاح بیشتری از چوب درختان کاسته شود که میزان مقاومت ان نیز به مراتب بیشتر و رنگ طبیعی چوب ترموود نیز به شکل بسیار زیبایی به قهوه ای تیره تبدیل میشود.

که از انجایی که این محصولات یکی از نادرترین نوع ترموود در دنیا میباشد مشتریان ان از این محصولات در بخشهای بسیار خواص و منحصر بفردی بکار میگیرند.

که در دید عموم باشد. مانند ساخت انواع درب ؛ میزهای غذا خوری و اشیاء بسیار خواص تزئینی که به همین دلیل نیز میزان قیمت ان نیز به مراتب ازدیگر محصولات تولید شده در دنیا گرانقیمت تر میباشد.

.

 

خصوصیات بارز در چوب ترموود فنلاندی

چوب ترموود فنلاندی یکی از شاخص ترین و مشهورترین نوع چوب ترموود میباشد که از ان در بخش های بسیار مهم و ارزشمند بکار میرود. که با سابقه ای که در این زمینه دارد.

در واقع باعث شده تا بسیار از مردم سراسر دنیا با خصوصیات و مزایای این محصول زیبا و طبیعی فنلاندی اشنایی کامل را داشته باشد.

که از جمله خصوصیات ان نیز میتوان به موارد ذیل اشاره داشت.

عایق بودن در برابر آلودگیهای صوتی

عایق بسیار خوب برای حفظ حرارت گرما و سرما

انعطاف پذیر و بسیار مستحکم

برخورداری از شادابی و طراوت بسیار طبیعی و انتقال ان به محیط اطراف

برخورداری از ابعاد و اندازه های استاندارد.

برخورداری از میزان مقاومت و استحکام در جوب ترمو 

داشتن استانداردهای بین المللی

داشتن کاربردها و کاراییهای متنوع و مختلف

داشتن حجم و وزن کم

برخورداری از حمل و نقل بسیار اسان و راحت

تمیز بودن در هنگام نصب و اجرای ترموود 

براخورداری از زیبایی بسیار طبیعی

داشتن نقش و نگارهای بسیار زیبا پروانه ای شکل

از جمله مواردی هستند که خصوصیات و مزایا محصولات چوب ترمووود فنلاندی را مشخص میسازد خصوصیاتی که تماما باعث شده تا محصولات چوب ترموود فنلاند امروزه در جایگاهی قرار بگیرد که بسیاری از محصولات دیگر سعی بر این دارند تا بتوانند به چنین جایگاهی دست یابند.

چوب ترموود کرمان

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترموود کرمان ( خرید رنگ ترموود ، چوب ترموود، ترموود ایرانی  ، ترموود فنلاندی ، نصب و جرای ترمو ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *