چوب ترمو برای پشت تلویزیون - قیمت پنل چوبی پشت تلویزیون - اجرای تی وی وال

چوب ترمو برای پشت تلویزیون

چوب ترمو برای پشت تلویزیون

دراین مقاله میخواهیم راجع به چوب ترمو برای پشت تلویزیون موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم ا انتهای  این مقاله با ما همراه باشید.

چوب یکی از قدیمی ترین و مواد و املاحی است که کاربرد ان قدامت تاریخی چندین هزار ساله دارد. و طبق آمار و ارقامی که به دست امده و وسائل و اشیاء کشف شده که در موزه لندن نگهداری میشود نشان میدهد که کاربرد از چوب درختان تقریبا در 10000 سال قبل از میلاد صورت میگرفت .

که انسانهای اولیه از انجایی که در ابتدا فاقد هر گونه امکانتی بودن از در برخی موارد از حتی از شاخ و برگ درختان جهت پوشش ظاهری خودشان نیز استفاده میکردند.

یعنی از یک درخت کامل در واقع هیچ چیز ان باقی نمی ماند و حتی از ضایعات ان نیز برای روشن کردن آتش و تهیه غذا از ان استفاده میکردند.

و کم کم با گذشت زمان و رشد کاربردها از چوب و همچنین به وجود امدن تمدن های قدمی در کنار جنگلات و درختان انبوه باعث شده تا بسیاری از موارد دیگر نیز به این مواد اضافه شده و باعث پدید امدن جوامع بزرگتری شود.

که امروزه با گذشته هزاران سال از کاربرد چوب هنوز هم این مواد به عنوان یکی از مطرح ترین مواد در سراسر دنیا محسوب میشود.

که این موضوع دلایل خواص خود را دارد که یکی از این موارد برخورداری از مزایا و خصوصیات ارزشمند در چوب میباشد. که عامل اساسی در رشد این محصولات شده است.

بخصوص ان دسته از کشورهایی که در مناطق بسیار سرد واقع شدند که غالبا مردم برای ساخت کلبه ها و واحد های مسکونی از انواع چوب درختان بکار میبرند.

دلیل به کار گیری از چوب درختان وجود خصوصیات ان میباشد که عایق بسیار خوب برای حفظ حرارت گرما و سرما میباشد و در زمستان شدید با سوخت انرژی کمتری گرما را در خود به مدت زمان طولانی حفظ میکند.

که این خواص و مزایا در هیچ یک از مواد و املاح ساختمانی دیگر وجود ندارد، به همین دلیل بسیار از کشورهای دیگر نیز در ساخت و تولید ان اقدام کردند که موجب شده تا انواع چوب ترمود در بازارهای داخلی و خارجی دیده شود.

چوب ترموود خارجی

چوب ترموود خارجی از جمله مواد و املاحی است که توسط کشورهای اروپایی و امریکایی مانند :

گرجستان ، اتریش ، سویس ، فرانسه ، المان ، ترکیه ، انگلستان ، امریکا ، کانادا ، برزیل ، و آرژانتین  تهیه و تولید میشود که انواع که هر نوع از این محصولات کیفیت و خواص منحصر بفرد خود در را دارد.

این محصولات به دلیل این که کشور های نام برد با ایران به دلیل تحریمات اعمال شده از سوی کشورهای اروپایی و امریکایی  خط مستقیمی با این کشورها ندارد تا این محصولات را به کشور وارد کند.

و تنها مقدار کمی از این محصولات از طریق مرزهای ترکیه وارد کشور میشود که مبلغی نیر به عنوان گمرکی و تکس بر ان افزوده میشود که قیمت تمام شده ان نیز چیزی بالغ بر دو الی سه برابر بیشتر از قیمت اصلی ان میشود.

و در واقع به دلیل اینکه میزان مقاومت و استحکام و همچنین زیبایی ان نسبت به ترمود ایرانی به مراتب بیشتر بوده میزان قیمت ان نیز از ترمود ایرانی بیشتر و بالاتر میباشد. این محصولات را در بازارهای داخلی به عنوان چوب ترمووود خارجی میشناسند.

روند تاثیر گذاری چوب ترموود در اقتصاد کشورها

جوب ترمو یکی از مواد و منبع بسیار مهم بشمار میرود که از لحاظ کیفیت و مقاومت یکی از مقاومترین و مستحکم ترین مواد و مصالح ساختمانی بشمار میرود.

که در طراحی ونمای ساختمان بکار میرود. همچنین این محصولات به دلیل خواص های و کاربردهای متنوعی که دارد به یکی از مواد مهم در اقتصاد هر کشور نقش مهمی را ایفا میکند.

چرا که کشورهایی که در حال حاضر دارای منبع سرشار درختان میباشد. در این راستا دارای منبع در آمد بدون سرمایه میباشد.

و با تولید ان به صورت ابنوه میتوانی برای خودشان و اطرافیان خود. زمینه سازی اصلی در صنعت چوب هر کشوری تلقی شود.

و دارنده گان این منابع طبیعی در مانند روسیه ، کانادا و امریکا که از بزرگترین تولید کنندگان این محصولات در دنیا محسوب میشود و سالانه با صادرات مقدار زیادی از این مواد و فراورده های ان سود زیادی را عاید میشوند.

که در کل رویداد بزرگ را در اقتصاد داخلی این کشورها ایجاد خواهد کرد، به همین دلیل از الوارهای چوب به عنوان یکی از مهمترین صنعت پول ساز در دنیا یاد میشود.

و امروزه با تولیدات انبوه این محصولات در بسیاری از کشورها یک اقتصاد صنعت را به وجود اورده است که در برخی از کشورهای جهان نیز با داشتن چنین منابع طبیعی و تولید به صورت انبوه ان از هر لحاظ ممکن به توسعه و پیشرفت دست یافتند.

از جمله این کشورها نیز میتوان به کشور فنلاند اشاره داشت که با داشتن جنگلات انبوه توانسته هم در زمینه ساخت و تولید مواد اولیه و هم در زمینه ساخت و تولید چوب ترموود فعالیته داشته باشد.

که در این راستا نیز بعد از چندین دهه فعالیت در این زمینه به توسعه کامل دست یابد. که به یکی از مشهورترین و معتبرترین تولید کنندگان این محصولات نیز تبدیل شود.

که الارغم تولید این محصولات به یکی از بزرگترین صادر کنندگان این مواد در سراسر دنیا نیز به شهرت برسد.

چوب ترمو برای پشت تلویزیون

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترمو برای پشت تلویزیون ( خرید رنگ ترمو، چوب ترموود ، ترمووود ایرانی ، ترمو فنلاندی ، نصب و اجرای ترمود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تماس با ما : 09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *