چوب ترمو لواسان - چوب ترموود لواسان - ترموود لواسان - خرید چوب ترمو لواسان

چوب ترمو لواسان

چوب ترمو لواسان

.

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترمو لواسان موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

امروزه یکی از بزرگترین معزلات موجود در جامعه ایران مشکلات موجود در زمینه خرید و فروش انواع چوب ترموود و فراورده های ان میباشد.

و از انجایی که چوب ترموود یکی از مواد بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه ساخت و ساز و طراحی نمای ساختمان محسوب میشود لزا کاربرد های زیادی دارد.

که هم در زیبای سازی شهر و هم در ایجاد طراوت و شادابی در محیط زندگی ما بسیار موثر خواهد بود. از این رو نیز چوب ترموود در بسیاری از کشورهای دنیا به عبارتی یک محصول کاملا جا افتاده میباشد.

که به صورت انبوه در بازارهای سراسر دنیا به بهترین شکل ممکن خرید و فروش میشود که در این راستا چوب های ترمو با اینکه از لحاظ شکل ظاهری با هم تفاوت زیادی ندارد .

اما از لحاظ سطح کیفی با هم تفاوت های  زیادی دارد. و به همین دلیل نیز قیمت های ان ها با یکدیگر تفاوتهای زیادی نیز دارد.

که به همین منظور یک اتحادیه صنفی در این راستا تشکیل شده است که تمامی الوارهای ترمو را تحت کنترول قرار داده و تمامی خواص و مزایای ان کنترول میشود.

که با این امر الارغم اینکه یک قیمت ثابت روی هر یک از چوب ترموود تعیین و تثبیت میشود بلکه باعث میشود تا به دیگر خواص ها و ویژگیهای ترمو یکی گواهی سرتیفیکیت تعلق داده شود.که یکی از مهمتریی انها نیز داشتن استانداردهای بین المللی میباشد.

.

استانداردهای بین المللی در چوب ترموود

سازمان استاندارد متشکل شده از یکی و یا چندین سازمان دیگر میباشد که در واقع هدف اصلی از تشکیل این سازمان کنترول کالاهای صادراتی و وارداتی میباشد.

که تمامی کالاهایی که اماده برای صادرات هستند توسط این مجمع کنترول و میزان کیفیت ان نیز تعین میشود که مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری از این اجناس به نحوه احسنت استفاده های لازم را داشته باشند.

سازمان استاندارد جهانی به صادرکنندگان و وارد کنندگان کالا این مزایا را نیز میدهد که در صورت بی کیفیت بودن کالا میزان خسارت وارده را از صادر کننده دریافت کند.

که یکی از مهمترین سازمانهای استاندارد جهانی سازمان  ISO 9001 و  ISO 9002  میباشد که انواع و اقسام چوب ترموود نیز دارای این استانداردها میباشد.

محصولات ترموود که دارای این مزایا هستند در واقع از اعتبار و حامی بسیاری برخوردار خواهد بود. چرا که در کنار وجود مشتریان کم و بیشی که دارد یک سازمان معتبر نیز در کنار ان قرار دارد.

که برای مثال ابعاد و اندازه هایی در چوب ترموود وجود دارد که توسط این سازمان تعیین شده و از این ابعاد تمامی کاربران آن به نحوه خوبی استفاده میکنند.

.

ابعاد و اندازههای چوب ترموود

چوب ترموود از ابعاد و اندازههای متنوعی برخوردار میباشد که از هر یک از این اندازه ها در بخش مهمی که برای بخش معینی تعیین شده است بکار میرود.

که لازم است که به این ابعاد و اندزه های توجه کافی صورت بگیرد. چنانچه بی توجهی اعمال شود منجر به تخریب و خساراتی جبران ناپذیر روی خواهد داد.

چرا که از هر یکی از این نوع در محیط و فضای مختص به خود طراحی و دیزاین شده است که  میزان  مقاومت و استحکام چوب نیز برآورد شده است.

که برای مثال :

از چوب ترموود در ابعاد و اندازه های چوب در سایز ( 16 * 92 و 20 * 120 ) در زمینه ساخت و طراحی انواع چوب های نمای سقف مورد کاربرد قرار بگیرد.

که این سایز یک اندازه بسیار مناسب و متناسب با شرایط اقیمی خوبی بکار میرود.

و از چوب ترموود در ابعاد و اندازه های ( 19 * 117 ، 19 * 92 ، 19 140 ) در بخش های چوب ترموود دیوار پوش های مورد کاربرد قرار میگیرد. و سایز ان نیز بسیبار مناسب میباشد .

و از سایز چوب ترموود در ابعاد ( 26 * 140 ، 26 *  117 ، 26  *  92 ) در کف و کف پوش ، دیوار پوش میتوان یاد کرد.

و همینطور از ابعاد و اندازههای چوب ترموود ( 42 * 42  ، 42 * 68 ،  42 * 42 * 140) جهت انجام فرایند آلاچیق پیش برورد. که بر مبنای استقامت در برابر تحمل الوارهای بکار برده شده در سقف بسیار مناسب میباشد.

اما در برخی از مواد نیز دیده شده که از این ابعاد و اندازهای ( 42 * 42  ، 42 * 68 ،  42 * 42 * 140) در کف و کف پوش نیز بکار گرفته شده است.

که با بکار گیری از این ابعاد و انداز های در واقع میزان مقاومت و استحکام را در این نوع طراحی های به صورت کاملا دائمی ساخته شده و میزان مقاومت در ان چندین برابر بهتر از سایز های قبلی بوده است.

اما مشکلی که وجود دارد در قسمت میزان قیمت ان میباشد که در واقع چندین برابر و یا شاید 4 الی 5 برابر بیشتر از قیمت معمولی چوب ترموود بالاتر رود .

ولی برای داشتن چنین منظره ای زیبا از ترموود واقعا ارزشش را دارد که چنین مبلغی را پرداخت نمایید.

به همین منظور بالا رفتن میزان هزینه های مصرفی در ان نیز یک امر عادی میباشد اما فقط با بکار گیری از این نوع سایز در کف و داشت یک طرح از این نوع ترمو خواهید دانست که منظور ما از این حرف چیست؟

اما با تمامی این موارد و مسائل به نکته ای که باید توجه داشته باشید محدودیت در این زمینه میباشد. که با بی توجهی در واقع ممکن است هر گونه اتفاق ناگواری رخ دهد که جبران آن به مراتب سخت و هزینه گزافتری خواهد داشت.

چوب ترمو لواسان

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با چوب ترموود ( خرید رنگ ترموود  ، چوب ترموود ، ترموود ایرانی  ، جوب ترمو فنلاندی ، نصب و اجرای ترمووود ) همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *