رنگ ترموود گیشا - موگو وود - رنگ چوب ترمو گیشا - رنگ ترمووود گیشا - ترموود

رنگ ترموود گیشا

رنگ ترموود گیشا

.

در این مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود گیشا موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترموود یکی از مهمترین و باارزشترین نوع چوب میباشد که از کیفیت و زیبایی منحصر بفردی برخوردار بوده که

جایگزین بسیار از مواد و مصالح ساختمانی از قبیل سنگ ، فلزات ، شیشه و شن ماسه و آجر شده است که زمانی از این نوع مواد در طراحی و نمای ساختمانها بکارگرفته میشد.

اما امروزه با شناخته هر چه بهتر خواص و مزایای ترموود و کاربردهای آن و همچنین میزان دوام و ماندگاری ترموود مورد توجه بسیاری از شرکت های ساختمانی و معماری قرار گرفته است .

که با به کار گیری از این نوع محصولات در نمای ساختمانی به عبارتی به دلیل طبیعی و زنده بودن در ترموود به محیط اطراف نیز طراف و حس زندگی منتقل میکند.

اما نحوه تهیه و تولید  این نوع چوب ترموود طوری هست که در فنلاند جنگلات انبوه کاج و صنوبر وجود دارد که به دلیل شرایط فوق العاده مناسبی آب و هوایی به رشد و نمو رسید و همین طور به دلیل شرایط اقلیمی باعث شده تا با کاشتن نهال های کاج و صنوبر در زمان کمتری به رشد برسد که جایگزین درختان قطع شده باشند، و با این حال هم چرخه تولید جریان دارد و هم به آسیبی که به جنگلات میرسد را جبران نماید.

از این رو درختان مرغوب کاج و صنوبر را انتخاب کرده و آن را به اندازه های معینی برش داده و توسط دستگاههای پیشرفته و مدرن به صورت میکانیزم وارد کوره های مخصوص شده و در آنجا با فشار حرارت گرمایی بالای 230 درجه سانتیگراد باعث میشود تا بدون بکار گیری از مواد شیمیایی به مقدار لازم از مواد و املاح چوب مانند آب و صمغ آن تجذیه شده .

و از میزان حجم و وزن چوب کاسته شده و به میزان مقاومت و دوام آن افزایش یافته که اعمال این فرایند بر روی چوب را اصلاح چوب ترموود مینامند.

که این محصول نیز به دو روش و آنهم به درخواست متقاضیان و علاقمندان آن صورت میگیرد که

اصلاح پذیری چوب ترموود به روش متوسط

اصلاح پذیری چوب ترموود به روش شدید

که در روش متوسط آن میزان حرارت و فشار گرمایی که بر سطح ترموود وارد میشود به میزان معینی در درجه 115 درجه سانتیگراد میباشد و رنگ طبیعی ان به شکل قهوه ای روشن هست که در محوطه های داخلی و بیرونی نمای ساختمان ها و ویلاهای رهایشی به کار گرفته میشود.

و به دلیل زیبایی و رنگ ترموود و همچنین میزان مقاومت آن در برابر بسیاری از عوامل باعث شده تا علاقمندان و طرافداران زیادی را به خود جلب نماید.

و در روش اصلاح پذیری ترموود شدید ؛ در این روش تولید ترموود به درخواست متقاضیان و علاقمندان این محصولات میزان حرارت و فشار گرمایی که به سطح ترموود وارد میشود به  230 درجه سانتیگراد میرسد .

که رنگ طبیعی آن به رنگ قهوه ای تیره میباشد که به دلیل زیبایی در رنگ و استحکام و مقاومتی که این نوع محصول از نحوه فرایند تولیدی بهرهمند میشود باعث شده تا چوب ترموود اصلاح شده به روش شدید یکی از مشهورترین نوع ترموود در دنیا شناخته شود که علاقمندان و طرافداران زیادی را نیز دارد.

رنگ ترموود گیشا - موگو وود - رنگ چوب ترمو گیشا - رنگ ترمووود گیشا - ترموود

رنگ چوب ترموود

رنگ یکی از عنصرهای مهم و ارزنده ای هست که در محیط اطراف ما پراکنده هستند و تا حدودی به ما برای شناختن بسیاری از اجسام اطراف مان کمک میکند.

و همچنین رنگ های تکمیل کننده تمامی زیبای های موجود در این جهان هستی به شمار میرود، که در واقع رنگها تعریف کننده اشیاء و اجسامی هستند که ما با آنها به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم سرو کار داریم .

یکی از این رنگ های که دربرگرفته شده از طبیعت هست رنگ ترموود میباشد که دقیقا بعد از تکامل فرایند اصلاح پذیری بروی چوب به روی کار آمده و از آن جهت مراقبت و نگهداری از سلامت ترموود و همچنین رنگ آمیزی برای زیبایی هرچه بیشتر آن مورد استفاده قرار میگیرد.

رنگ ترموود با کیفیت ، مرغوبیت و همچنین خواص های و ویژگیهایی که دارد، هم مسبب صنعتی شدن ترموود و هم باعث رشد صنعتی شدن انواع رنگهای ترموود نیز شده که به عبارتی از رنگ و چوب ترموود به عنوان دو صنعت در زمینه ساخت و ساز نامبرده میشود.

.

خواص و مزایای رنگ ترموود گیشا

طوری که مستحضرنیز هستید خواص و مزایای رنگ ترموود  بسیار زیاد بوده و که باعث رشد و پیشرفت این صنعت شده است.

و برای مثال میتوان به موردی که به شرح ذیل میباشد اشاره کرد.

با اعمال رنگ ترموود بروی ترمووود ، سطح ترموود  را از جذب رطوبت و خمیده شدن و عوامل مخربی که ناشی از جذب رطوبت میباشد جلوگیری به عمل می آورد.

از رشد جلبک ها وقارچها در مناطق معتدل و باران زا که باعث فرسایش زود هنگام جوب ترمو میشود مراقبت میکند.

در برابر هجوم حشرات موذی مانند موریانه ها که سبب سوراخ شدن در چوب میشود محافظت میکند.

از اشعه ماوراء نور خورشید که سبب شکستگی و پوسیدگی در چوب ترموود میشود جلوگیری میکند.

الارغم تمامی این خواص ها هم به افزایش زیبایی سطح ترموود و هم به افزایش طول عمر در ترموود موثر واقع خواهد شد.

و همینطور اعمال رنگ آمیزی به خودی خود باعث تغیرات در محیط اطراف ما میشود که انتقال شادابی و طراوت روحی یکی دیگر از خواص ارزنده وبارز این نوع رنگ های در چوب ترموود میباشد.

.

جهت کسب اطلاع بیشتر همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *