رنگ ترموود شهرآرا - موگو وود - رنگ ترمووود شهرآرا - رنگ چوب ترمو شهرآرا

رنگ ترموود شهرآرا

رنگ ترموود شهرآرا

.

دراین مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود شهرآرا خدمت شما موضوعات مهمی را ارائه نماییم که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

.

چوب ترموود یکی از مواد ارزنده و فوق العاده پرکاربردی بوده که به دلیل زیبایی منحصر بفرد ، انعطاف زیاد ، مقاومت در برابر عوامل مخرب ، تنوع در ابعاد و اندازه های ، سبک بودن و قابلیت جابه جایی آسان از جمله مواردی هست که توانسته آن را به رشد و صنعتی شدن برساند .

و همچنین عامل موثر در جایگزین مواد دیگری مانند سنگ ، انواع فلزات و شیشه و آجر بوده است که از آن در طراحی و نمای داخلی وبیرونی ساختمانها به کار گرفته میشود.

و با رشد و توسعه یافتن این محصولات از انواع و اقسام متنوعی برخوردار شده است، که هر نوع از آنها در موارد خواصی مورد استفاده قرار میگیرد.

این ترمودهای موجود در بازارهای داخلی و خارجی ساخت و تولیدی کشورهای مختلفی هستند که از لحاظ ساختار و فرایند تولید شاید با هم تفاوتی نداشته باشند اما از لحاظ کیفیت با یکدیگر تفاوت داشته که ترموود تولید شده در فنلاند به دلیل مرغوبیت در چوب درختان کاج و صنوبر که طی شرایط اقلیمی مناسب به رشد نمو میرسد از کیفیت و مرغوبیت خواصی برخوردار بوده است.

که به دلیل خواص و مزایای آن در دنیا به شهرت بسزایی دست یافته است.

.

تفاوت ترموود فنلاندی با ایرانی

چوب ترموود فنلاندی طی مراحل بسیار دقیق و با احساس مسئولیت تهیه و تولید میشود

و این مسئوولیت را تنها یک شرکت بردوش گرفته است. که سلاهیت عام وتام را دارد.

و همیشه از بهترین نوع ترمووود به کار گرفته میشود که خواص منحصربفردی نیز دارد و از انواع مرغوب آن که به دو دسته تقسیم میشود مانند چوب اصلاح شده ترموود شدید و چوب اصلاح شده ترمود متوسط که این دو نوع به دونوع دیگر منتهی میشود ، چوب ترموود گره گرد  چوب ترموود گره پروانه ای میباشد.

ترموود فنلاندی به دلیل کیفیت و مرغوبیت که دارد دنیا به شهرت رسیده و تمامی مشتریان آن این محصولات را در سراسر دنیا به خوبی میشناسند.

اما در ایران به دلیل کمبود در مواد اولیه در تولید و ساخت ترموود مقدار زیادی آز این ترمود از کشور روسیه وارد کشور میشود.

و به دلیل تورم و نبود استدلال در کالاها بسیاری از شرکت های به طور خود سرانه بدون درنظر داشت سطح کیفی اقدام  تولید و تهیه انواع ترمود اقدام کرده اند.

که در سه گرید تولید میشود

  • چوب ترموود گرید درحه 1
  • چوب ترموود گرید در جه 2
  • چوب تروود گرید درجه 3

که به عبارتی گرید درجه یک آن از مرغوبیت زیادی برخوردار شده است که فرقی چندانی با ترموود فنلاندی نداشته اما از لحاظ کیفیت به مراتب از کیفیت بالاتری نسبت به ترموود ایرانی را دارا میباشد.

.

چوب ترموود گره گرد

در این نوع جوب ترمو که ساخت شده کشور فنلاند نیز میباشد؛ ترمووود ها از گره ها و اشکالی مانند گره گرد تشکیل شده است که این نوع ترموود  از مرغوبیت و کوالیتی برتر خود را به نمایش میگذارد.

.

چوب ترموود گره پروانه ای

این نوع چوب ترموود نیز ساخت و محصول کشور فنلاند میباشد که دارای گره های مانند پروانه ای میباشد.

ترمووود گره پروانه ای در اروپا و آمریکا از اهمیت زیادی فراوانی برخوردار بوده است.

رنگ ترموود شهرآرا - موگو وود - رنگ ترمووود شهرآرا - رنگ چوب ترمو شهرآرا

نحوه اجرای رنگ چوب ترموود

جهت اجرای رنگ آمیزی در ترموود به نکاتی توجه داشته باشید ان هم اینکه رنگ ترموود  را مطابق با شرایط اقلیمی منطقه خودتان انتخاب نمایید و بعد رنگ را انتخاب نمایید که هماهنگی های لازم را با محیط مد نظرتان داشته باشد.

و در مرحله اول با سمباده زدن سطح چوب ترموود تمامی نقاط را صاف نمایی و اگر به پستی و بلندی نیز برخوردید با بتونه مشکل را حل نمایید.

و بعد از خشک شدن بتونه آن را دوباره سمباده بزنید تا کاملا سطح آن صاف شود.

و در مرحله بعد ترموود را تمیزو اتاق رنگ را برای رنگ امیزی آماده نمایید .

و درمرحله بعد با رنگ اماده شده توسط بورس و قلطک و پیستول اعمال رنگ آمیزی را انجام دهید.

البته بهتر است که ترموود را با بورس رنگ کیند چرا که بورس، رنگ دانه ها را به تمامی سطح ترموود به میزان یک نواخت تمام به بافت ها و جداره های ترموود میرساند.

که به مراتب این امر موجب مستحکم شدن رنگ ترموود میشود ؛ رنگ اعمال شده را به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود و بعد از آن

در مرحله نهایی که از اهمیت زیادی برخوردار است برای بار دوم با دقت تمام رنگ را به تمامی سطح ترموود آغشته نمایید و به مدت 24 ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود و بعد از خشک شدن ترموود رنگ شده آماده به نصب بروی کار میباشد.

.

رنگ ترموود کیم پایه آب

در این نوع از رنگها جهت اجرای رنگ آمیزی نیازی به رقیق نمودن رنگ نیست چرا که این نوع رنگ به اندازه کافی رقیق بوده است ولی در صورت لوزم میتوانید که از محلول آب جهت این کار استفاده نمایید.

رنگ ترمووود پایه آب دارای 78 طیف رنگی از رنگهای مرغوب میباشد که هنگام اعمال آن بروی ترموود به تمام بافت های ترموود نفوذ کرده و زیبایی آن را به صورت برجسته نمایان میسازد.

این نوع رنگهای به دلیل داشتن میزان بالای استحکام ومقاومت دربرابر سایش و استحکاک در محوطه های بیرونی و داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.

.

رنگ چوب ترموود پایه روغن

این نوع رنگها دارای 78 طیف رنگی از مرغوبترین نوع رنگهای ترموود را دارد که بیشتر در محوطه های داخلی وبیرونی مورد کاربرد قرار میگیرد.

و جهت رقیق نمودن رنگ از محلول تینرهای روغنی ودرصورت لوزم میتوانید از محلول ها نفت و بنزین نیز استفاده نمایید.

رنگ ترموود شهرآرا

جهت کسب اطلاع بیشتر همین اکنون میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

09122074352 | 26857360

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *