چوب ترموود کردان - موگو وود

چوب ترموود کردان

چوب ترموود کردان

در این مقاله میخواهیم راجع به چوب ترموود کردان به شما مشتریان عزیز و ساکنان محترم محله کردان شهر تهران مطالبی جالبی را ارائه دهیم، امیدواریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از نکته های مهم این مقاله استفاده های لازم را ببرید.

.

مجموعه موگوووود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله کردان قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله کردان را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

021-26857232                                021-26857114                              09122063481

.

چوب ترموود یک متریال بسیار با کیفیت است که از درختان صنوبر و کاج به دست می آید؛ که البته این نوع درختان با مرغوبیت بسیار عالی از شهرت جهانی برخوردار بوده که در جنگلات کشور فنلاند میباشد. و برای تهیه و تولید چوب ترموود ابتدا چوب را وارد دستگاه ها و کوره های مخصوص داخل کرده و با فن آوری و تکنالوژی برتر روز آن را تجذیه و کرده و طی فرایند تجذیه پذیری باعث ایجاد تغییراتی در جداره ها و خوده چوب ترموود میشود از جمله ایجاد تغییرات که منجر میشود که چوب کاهش وزن و حجم دهند و تحولاتی که سبب میشود چوب بسیار با دوام و مستحکم و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار شود که این فرایند علمی پژوهشی را محققان تهیه و تولید چوب ترمووود مینامند.

.

قیمت چوب ترموود فنلاندی

نرخ و قیمت های چوب ترموود فنلاندی بستگی به بازارهای داخلی و به نرخ تبادله اسعار و ارز دارد و از انجایی که نرخ قیمت های ارزی روز به روز در حال تغییرات و نوسانات است لزا قمیت چوب ترموود نیز به صورت یکنواخت نبوده و دائما در حال تغییرات است که روز به روز شاهد رشد آن هستیم .

یکی دیگر از مشکلات و معزلات اصلی در بالا رفتن قیمت ارزی و قیمت چوب ترموود است این که تحریماتی که از سوی دولت های اروپایی امریکایی وضع گردیده به این مشکلات دامن زده است. که یکی از اواملی است که این نوع چوب ترموو به صورت کم وارد شود و موادی که در بازار کم باشد طبعا از قیمت بالایی برخوردار میشود.

دیگر انیکه شرکت و یا کمپنی که چوب ترموود را تهیه و تولید میکند تمامی مسولیتهای صنفی و عام و تام آن را نیز بر عهده گرفته است ، و با بررسی و کنترول کیفیت این محصول همیشه بهترین و مرغوبترین نوع چوب ترموود را تهیه و تولید نموده اند.

به طور کلی تمامی این مسائل دست به دست داده اند تا این محصول به شهرت جهانی و از طرفداران بسیار زیادی برخوردار

شود. که به رشد قیمت ها و مصرف بهینه از ترموود فنلاندی کمک کند.

اجرای کار ترموود فنلاندی برای هر مشتری به میزان قابل توجهی گارانتی کارت تعلق داده میشود که به مدت 45 سال میباشد که این امر خود هم نوعی ادوورز یا تبلیغات محسوب میشود و هم مزایای بکارگیری از چوب ترموود فنلاندی .

.

نرخ و قمیت های چوب ترموود ایرانی چیست؟

متاستفانه به دلیل اینکه کمبوده مواد اولیه در داخل برای تهیه و تولید چوب ترموود بیشترین مواد اولیه آن از کشور روسیه وارد میشود و این امر باعث نوسانات در نرخ و قیمت ترموود ایرانی شده است اما قیمت ترمووود ایرانی به دلیل سطح کیفی کمی پایینتر از نوع فنلاندی آن است .

چوب ترموود در تهیه داخلی در سه دسته تقسیم میشود.

  • چوب ترموود ایرانی گرید درجه 1
  • چوب ترمووود ایرانی گرید درجه 2
  • چوب ترموود ایرانی گرید درجه 3

تولید میشود که درجه یک آن به بهترین آنها است .

و با این حال هم قیمت های هر نوع متفاوت است.

یکی از دلیل مهم و عمده ای که جوب ترمو ایرانی از قیمت و کیفیت پایینتری برخوردار است این هست که چوب ترموود ایرانی به صورت انبوه در بازارها موجود بود و هر شرکتی بدون در نظر داشت کیفیت کالا و استاندارد های بن المللی اقدام به تهیه و تولید این محصول دست زده اند که این خود با عث ایجاد کاهش در سطح قیمتهای چوب ترموود  شده است.

نکته مهم اینکه دلیل عمده کاهش نرخ چوب ترمود در مقابل ترموود فنلاندی فقط سطح کیفی و استاندارد آن میباشد.

چرا که اجرای کار چوب ترموود فنلاندی پس از اجرا حدودا نزیک به 45 سال گارانتی تعلق داده میشود .

اما در نوع چوب ترمووود ایرانی این امر فقط در حد 20 سال گرانتی میباشد.

که روی هم رفته یکی از دلیل تفاوت قیمت های ترموود ایرانی  و ترموود فنلاندی نیز محسوب میشود.

.

خرید چوب ترموود کردان

مجموعه موگو وود بزرگترین وارده کننده انواع چوب ترموو و رنگ چوب ترمووود از کمپنی های معتبر دنیا ، با سابقه طولانی و درخشان علاوه بر اینکه در زمینه اجراء چوب ترموود و رنگ آمیزی چوب ترموود تجربیات فراوانی در این عرصه داشته ، قصد دارد تا تمامی تجربیات خود را در اختیار مشتریان عزیز و ساکنان محله کردان قرار دهد . و همیشه تلاش داشته با ارائه خدماتی باکیفیت بالا و قیمت متناسبتر از بازارها رضایت خاطر و اطمینان مشتریان و ساکنان خونگرم محله کردان را جلب کند.

همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش و نرخ چوب های ترموود و طراحی نمای ساختمان های شما ساکنان و مشتریان عزیز قرار دارد.

پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل کنید و از پاسخ دهی به سوالات تان از نکته نظرات آنها هم مستفید شوید.

021-26857232                                021-26857114                              09122063481

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *