محصول رنگ ترموود کیم پایه آب

رنگ ترموود کیم پایه آب ( KEIM )

در این مقاله میخواهیم راجع به رنگ ترموود کیم پایه آب موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم. که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ ترموود  یکی از مواد و املاحی است .که بعد از روی کار امدن انواع الوارهای چوب ترموود ( THERMO WOOD ) جهت رنگ آمیزی و حفاظت از سلامت محصولات ترمو توسط مهندسان و اندیشمندان صنعتی تولید شده است.

هدف اصلی از ساخت و تولید انواع رنگ های ترموود این بوده .تا با این روش بتوانند به مزایا و ویژگی های چوب ترموود افزیش دهند.

هم چنین با افزایش مقدار ویژگی ها در ترموود ( THERMO WOOD ) به تعداد علاقمندان و کاربران این محصولات همه روزه افزایش چشم گیری یافته است.

و در واقع یکی از دلایل عمده و اساسی در رشد و توسعه و صنعتی شدن الوارهای چوب ترموود شده است. این موضوع در حالیست.

که چوب و الوارهای چوب ترموود به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارد نیازی به اعمال رنگ آمیزی ندارد .اما این امر فقط در مواردی مربوط می شود که فضای محیط کاربرد از انواع چوب ترموود ( THERMO WOOD ) کاملا سالم و باشد.

اما در محوطه های آزاد و فضاهای طبیعی نیاز مبرم به اعمال رنگ آمیزی دارد. تا از عوامل مخربی مانند :

  • مقاومت در برابر باد عوامل مخرب طبیعی و مناطق باران زا
  • مقاومت در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش
  • مقاومت در برابر رطوبت و رشد انواع جلبک ها
  • افزایش مقدار زیبایی و طراوت طبیعی
  • افزایش میزان طول عمر در ترمو

از جلمه مواردی است که با اعمال رنگ امیزی روی ترمو تغییرات زیادی روی در ترموود به وجود می آید. که باعث زیبایی و جذابیت و میزان کاربردهای هرچه بیشتر در این محصولات می شود.

کاربرد از انواع رنگ ترموود

رنگ ترموود یک مواد و املاح بسیار پرکاربرد در عرصه صنعت چوب و فراورده های ان یعنی چوب ترموود ( THERMO WOOD )  است که جهت رنگ امیزی انواع چوب ترموود مورد کاربرد قرار میگیرد.

و با فزایش روزافزون الوارهای چوب ترموود مقدار مصرف و کاربرد از رنگ چوب ترموود نیز افزایش یافته .که این امر باعث شده تا کشورهایی توسعه یافته صنعتی مانند.

آلمان ، امریکا ، هلند ، فنلاند ، فرانسه و انگلیس در ساخت انواع رنگ های ترموود فعالیتهایی را آغاز کنند. که سبب شده تا امروزه انواع رنگهای ترموود با کیفیت های متفاوت در بازارهای داخلی و خارجی مشاهده شود.

اما یک نوع برند بسیار با کیفیت از انواع رنگ های ترموود ، رنگ ترموود کیم است .که توسط محققان و اندیشمندان آلمانی ساخته شده است.

و تفاوت های زیادی با رنگهای ترموود ساخته شده توسط شرکت های دیگر دارد. به این دلیل که ساختار رنگ های دیگر از انواع مواد شیمیایی است، اما نوع رنگ ترموود کیم ( KEIM ) از انواع مواد معدنی و کانی ها ساخته شده است.

که میزان استحکام و دوام بسیار زیادی دارد. علاوه بر این رنگ کیم دارای استانداردهای کیفی بین المللی است .که از هر لحاظ کیفیت ان تظمین می شود.

استانداردهای کیفی موجود در رنگ کیم

رنگ ترموود کیم ( KEIM ) توسط یکی از بزرگترین شرکت رنگ سازی دنیا که در کشور آلمان موقعیت دارد ساخته شده است، ضمنا این کشور در راستای ساخت انواع رنگ ها نظیر.

  • رنگ های اتومبیل
  • رنگ های صنعتی و غیر صنعتی
  • رنگ های مواد خام برای تولید فراورده های پلاستیک
  • رنگ های ساختمانی
  • رنگ های کوره ای
  • رنگ های ترموود

فعالیتهای زیادی دارد که علاوه بر اینکه این محصولات در داخل آلمان علاقمندان و کاربران زیادی دارد بلکه به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می شود.

به همین دلیل این نوع رنگ توسط سازمان های کنترول کیفی و استانداردهای بین المللی سنجیش شده است .و به بسیاری از خواص ها و مزایای ان گواهینامه های معتبری تعلق داده شده است.

که مرغوبیت و کیفیت این نوع رنگ را تظمین می کند. اما سازمانهای استاندارد جهانی چیست ؟

سازمان استاندارد از یک یا چندین سازمان دیگر متشکل شده است .و هدف از تاسیس ان نیز کنترول سطح کفی کالاهای بازرگانی و صادراتی است.

که این سازمان در روند صادرات و واردات انواع کالاهای تجاری نقش مهمی را ایفا میکند. و در واقع امروزه تمامی کالاهای وارداتی و صادرات و بخصوص مواد اولیه در تولید الوارهای ترموود و رنگ ترموود نیاز مبرم به این گواهینامه ها دارد.

میزان استحکام و مقاومت در رنگ چوب ترموو کیم ( KEIM )

امروزه رنگ های زیادی در بازارهای رنگ فروشی دیده میشود. که هر یک از آنها توسط کشوری خواص مطابق با معیارها و شرایط اقلیمی خواص آن کشور تولید میشود.

که برخی به دلیل دقت و خلاقیت زیادی که در خط تولید ان انجام گرفته میزان کیفیت بسیار خوبی دارد. و برخی نیز به دلیل کم توجهی و یا امکانات کمتر از میزان کیفیت کمتری برخوردار است.

اما در کل میزان کیفیت انواع رنگ ها بخصوص رنگ چوب ترموود کیم ( KEIM ) به موارد ذیل بستگی دارد.

  • نحوه ترکیب درست و صحیح مواد ترکیباتی جهت ساخت رنگ
  • فرمول و زیر ساخت رنگ
  • استفاده از مواد معدنی هم چون رندر های معدنی ، کانی ها ، سنگهای معدنی ، و سیلیکات پتاسیم
  • برخورداری از استاندارد های جهانی

از جمله مواردی هستند که میزان استحکام رنگ ترموود کیم را فراهم ساخته است. این موارد در رنگ های ساخته شده دیگر به ندرت دیده میشود، جرا که بیشتر انها از زیر ساخت مواد شیمیایی تشکیل شده است.

رنگ چوب ترموود کیم ( KEIM ) یکی از مشهورترین نوع رنگ ها در بازارهای داخلی است. که کاربرد بسیار زیادی در طراحی های چوب ترموود دارد که توسط کشور المان ساخته شده است.

و دارای استاندادهای بین المللی است و از شما علاقمندان و کاربران انواع رنگ ترموود و چوب ترمو تقاضا می شود .تا در صورت نیاز به این رنگ چوب ترموود و از این قبیل محصولات با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *