محصول کلیپس ترموود خرچنگی

کلیپس ترموود خرچنگی (  THERMO WOOD CRAB CLIPS  )

در این مقاله میخواهیم راجع به کلیپس ترموود خرچنگی موضوعات ارزشمندی را خدمت شما ارائه نماییم .که امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کلیپس ترموود از جمله ابزار آلات مهم و کاربردی است. که از ان در نصب و اجرای انواع الوارهای چوب ترموود (  THERMO WOOD  ) در بخش ها و محوطه های مختص بکار میرود.

و از انواع و اقسام مختلفی برخوردار است که یکی از این نوع کلیپس ها ، کلیپس ترموود خرچنگی (  THERMO WOOD CRAB CLIPS  ) است .و از ان در بخش های کف پوش دیوار پوش و نمای ساختمان مورد کاربرد قرار میگیرد.

اما از انجایی که این نوع کلیپس در بخش های مختلف محیطی بکار می رود. سبب شده تا جهت ساخت ان آلیاژهای مختلفی بکار برود.

  • کلیپس ترموود خرچنگی آهن سفید  
  • کلیپس ترموود خرچنگی گالوانیزه شده  
  • کلیپس ترموود خرچنگی سیاه رنگ کوره ای  
  • کلیپس ترموود خرچنگی قهوه ای رنگ کوره ای  
  • کلیپس ترموود خرچنگی تمام استیل که این نوع کلیپس به دلیل اینکه میزان قیمت ورقه های استیل با دیگر مواد متفاوت است به صورت کاملا سفارشی و با قیمت های کمی بالاتر از انواع دیگر آن تولید میشود، اما میزان طول عمر این نوع کلیپس ها به مراتب طولانی تر و دائمی است.

این نوع کلیپس در ابعاد و اندازه های مختلفی مانند : کلیپس خرچنگی 5/1 الی 2 میل وجود دارد.

وجود رنگ کوره ای در کلیپس خرچنگی

از انجایی که برخی از این نوع کلیپس از فلزاتی مانند آهن و فولاد ساخته می شود. به دلیل اینکه میزان استحکام آن بیشتر شود. به همین منظور انها را توسط رنگ های مخصوص رنگ امیزی میکنند.

و در کوره های مخصوصی در مدت زمان معینی حرارت میبینند تا رنگ ان کاملا بسیار مقاوم شده. و از زنگ زدگی و فرسایش در کلیپس جلوگیری به عمل می آورد.

همچنین این انوع کلیپس در بکار گیری در نصب و طراحی الوارهای کف پوش که در محوطه های مرطوب نصب میشود بکار میرود.

نکته مهم این که جهت نصب و اجرای الوارهای چوب ترموود (  THERMO WOOD  ) در طراحی نما باید از انواع کلیپس های مختص با رنگ های کوره ای بکارببرید.

در غیر از این ممکن که با کاربرد از هر نوع دیگر از کلیپس در مدت زمان کمی کلیپس بکار رفته خواص خود را از دست دهد. و یا تخریب شود.

انواع کلیپس های کاربردی در نصب واجرای ترموود

کلیپس ها انواع و اقسام مختلفی دارند برخی از انها در محوطه های خواص و مختص به  یک نوع طرح بکار می رود، اما برخی دیگر از کاربرد های مختلفی برخوردار است.

که میتوان در چندین طرح از ان استفاده های لازم را برد. همین طور از انواع این کلیپس میتوان به موارد ذیل اشاره داشت.

  • کلیپس ترموود خرچنگی (  THERMO WOOD CRAB CLIPS  )
  • کلیپس ترمو گالوانیزه شده فلزی
  • کلیپس ترمووود مخفی
  • کلیپس T پلاستیکی ترموود
  • کلیپس T فلزی گالوانیزه شده ترمو
  • کلیپس U فلزی ترمو

کاربرد کلیپس مخفی ترموود

از انجایی که الوارهای چوب ترموود در انواع و اقسام مختلفی وجود دارد. و در ابعاد و اندازه های متنوعی برخوردار است که از هریک از ابعاد و اندازه های ان در محوطه های مختلف بکار می رود.

برای مثال:

برای طراحی و نما داخلی ساختمان مانند سقف پوش ها از ابعاد و اندازه های 19 میل استفاده می شود. که جهت نصب و اجرای ان نیز به کلیپس های مخفی میباشد.

با کاربرد از انواع کلیپس مخفی در سقف پوش ها باعث می شود تا الوارهای بکار گرفته شده در سقف از نمای ظاهری خوبی برخوردار شود و به این ترتیب حالت طراح سقف پوش طبیعی تر به نظرخواهد رسید.

کاربرد از انواع کلیپس های ترموود پلاستیکی

در برخی از موارد برای کاربرد از انواع الوارهای چوب ترموود و طراحی نما و بخصوص نمای سونا ها و جکوزی ها که هم دارای رطوبت و هم دارای حرارت گرما زیادی هست.

نمی توان از کلیپس های فلزی و یا امثال آنها استفاده کرد .بنابراین در این زمینه برای اینکه طرح و کلیپس هر دو از طول عمر به مراتب بیشتری برخوردار شود.

از انواع کلیپس های پلاستیکی استفاده می شود به این دلیل که در صورت بکار گیری از انواع کلیپس فلزی به مرور زمان دچار فرسایش و تخریب میشود.

اما در این نوع کلیپس هیچ گونه اتفاقی خواص رخ نخواهد داد. و طرح مد نظر از لحاظ کلیپس مدت طول عمر طولانی خواهد داشت.

کاربرد کلیپس U  ترموود

یکی دیگر از انواع کلیپس های کاربردی در نصب و اجرای چوب ترموود در طراحی های نما داخلی کلیپس U است .که بیشتر دارای رنگ کوره ای سیاره است. و در طراحی های چوب ترموود دیوار پوش و نمای پشت تی وی نیز بکار میرود.

کلیپس ترمو U در ابعاد 40 * 40 می باشد که در الوارهای چوب ترموود 40  * 40 بکار گرفته می شود. قطر و ضخامت ان نیز بین 5/1 الی 2 میل می رسد، و دارای مقاومت خوبی در نصب دیوار پوش است .

خصوصیات و ویژگی های انواع کلیپس ها

همان طوری که مستحضر هستند کلیپس ها انواع مختلفی دارد که علاوه بر این که هر یک از انها در بخش مختصی بکار گرفته میشود.

از خصوصیاتی نیز برخوردار است که میتوان به موارد ذیل به انها اشاره کرد.

  • برخورداری از طرح های متنوع و اشکال مختلف
  • برخورداری از استحکام و مقاومت فوق العاده
  • تنوع در رنگ های متنوع
  • کاربردها و کارایی های خواص
  • هزینه های به صرفه در کاربردها

کلیپس ترموود خرچنگی (  THERMO WOOD CRAB CLIPS  ) یکی از یراق الات پرکاربرد در طراحی های چوب ترمووود محسوب می شود .که دارای یک طرح و چندین رنگ و مواد است و بیشتر در کف پوش ها بکار می رود.

چنانچه خواهان کاربرد از انواع کلیپس ها بخصوص کلیپس خرچنگی در طراح های نمای منازلتان هستید. میتوانید همین اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *